Müşteri temsilcilerinin Biletler modülü içinde diğer müşteri temsilcileriyle işbirliği yapmasına yardımcı olan Team Huddle özelliği 1 Nisan 2024'te sonlandırılacaktır.
Team Huddle neden kullanımdan kaldırılıyor?
Microsoft Teams ve Slack ile entegrasyonlarımıza odaklanacağız ve burada yeni işbirliği özelliklerini daha da geliştirmeye ve eklemeye devam edeceğiz.
Bu sonlandırma ile neler değişecek?
Biletler modülündeki 'Tartış' özelliği (yeni biletlerin yanı sıra mevcut konuşmaları olan eski biletler için), bu özellik kullanımdan kaldırıldığında artık kullanılamayacaktır.
Bu sonlandırmadan kimler etkilenecek?
Temsilcileriniz işbirliği için Team Huddle kullanıyorsa, bu kullanımdan kaldırılmadan etkileneceksiniz.
Kuruluşumuz Slack veya MS Teams kullanmıyorsa ne olacak?
MS Teams veya Slack kullanmıyorsanız, yakında çıkacak olan 'Bilet Paylaş' özelliğimizi kullanabilirsiniz. Bu özellik sayesinde temsilcileriniz biletleri kolayca paylaşabilecek ve herhangi bir kullanıcıya bilete salt okunur erişim sağlayabilecek ve böylece özel notlar aracılığıyla işbirliğini kolaylaştırabilecektir.
Bu özelliğin 2024 yılının ilk çeyreğinde yayınlanması planlanmaktadır.
Siz ne yapabilirsiniz?
Slack ve MS Teams tabanlı işbirliği yeteneklerimizi keşfedin ve bunlara geçiş yapın ya da yakında çıkacak olan "Bilet Paylaş" özelliğimiz için bizi izlemeye devam edin.
Bu değişiklikle ilgili herhangi bir sorunuz varsa support@freshservice.com adresine ulaşın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız