Konuşma Tabanlı Kullanıcı Arayüzü, talep portalının eski bir sürümü olarak kendisini self-servis aracı olarak kullanan bir araç olarak, 1 Mayıs 2024 tarihinde sona erecektir.
Neden Konuşma Tabanlı Kullanıcı Arayüzü talep portalını sonlandırıyoruz?
Freshservice ekibi, destek portalımızın en son sürümünü destekleme ve geliştirme çabalarını sadece destek portalımızın en son sürümüne ve Slack ile MS Teams gibi işbirliği platformları aracılığıyla arayüzlerimize odaklanma kararı almıştır.
Bu sonlandırma ile neler değişecek?
Konuşma tabanlı kullanıcı arayüzü talep portalı, artık kullanıcıların servis masası ile etkileşimde bulunmak için kullanabileceği bir araç olmayacaktır. Kullanıcılar, destek portalının konuşma tabanlı olmayan arayüzüne yönlendirilecektir.
Bu sonlandırmadan kim etkilenecek?
Eğer çalışanlarınız şu anda günlük taleplerini ve Freshservice ile etkileşimlerini gerçekleştirmek için destek portalının eski Konuşma Tabanlı Kullanıcı Arayüzü'nü kullanıyorsa, bu sonlandırmadan etkilenecektir.
Ne yapabilirsiniz?
Aşağıdaki seçeneklerden herhangi birini seçebilirsiniz:
Eğer bizim size yardımcı olmamızı istediğiniz belirli kullanım durumları varsa, lütfen müşteri başarı yöneticinize başvurun veya bize support@freshservice.com adresinden yazın.
Not: MSP Modu kullanıyorsanız ve birden fazla müşteri portalını etkinleştirdiyseniz, Slack/MS Teams Servicebot'u kullanılamaz. No-code portalımızı kullanabilir veya Freshchat entegrasyonunu keşfedebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız