Paylaşılan Sahipliği Kaldıran Otomasyon Kurallarını Aşmak

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 4:46 AM

Bilet güncellemelerinde çalışan belirli otomasyon kuralları, Paylaşılan Sahipliği kaldırabilir; bu nedenle, bu kuralların nasıl aşılacağına ilişkin kısa bir kılavuzu burada bulabilirsiniz.


Bilet dahili bir gruba atandığında birincil aracıyı bilgilendirmek için yeni bir otomasyon kuralı nasıl  oluşturulur?

  • Yönetici > İş Akışları > Otomasyonlar > Bilet güncellemeleri sekmesi > Yeni Kural'a gidin.

  • Bir müşteri, özel bir duruma ayarlanmış (dahili bir grupla eşlenen) bir bildirime yanıt verdiğinde, durumun değiştirileceği ve tüm paylaşılan bildirimlerde Müşteri Yanıtlandı olarak ayarlanacağı yeni bir kural oluşturun.




 Herkesin döngüde olduğundan emin olmak için otomasyon kuralları nasıl değiştirilir?

  • Bir müşterinin bir destek bildirimine yanıt vermesi durumunda bildirim durumunun Açık olarak değişeceğini belirten varsayılan otomasyon kuralını düzenleyinBilet durumunu Yalnızca paylaşılmayan biletler için Açık olarak ayarlamak üzere bu kuralı değiştirin ; yani dahili grup veya aracıların eşlenmediği biletler.
  • Bunu aşağıda verilen yöntemlerden herhangi birini takip ederek yapabilirsiniz:

            

Yöntem 1: Gözlemci > Düzenle altındaki bu özelliklere sahip biletler  bölümünde Dahili grup -- Var -- Yok'u seçerek.




Yöntem 2: Durum -- Değil'i seçerek ve bu özelliklere sahip biletler  bölümünde kendileriyle eşlenen dahili gruplara sahip tüm özel durumları girerek.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız