Özel Nesneler - Bilet Oluşturma Otomasyonu

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 4:29 AM

Otomasyon kurallarını, gelen her bilette çalışacak şekilde ayarlayabilir ve önceden tanımlanmış koşullara göre eylemler gerçekleştirecek şekilde yapılandırabilirsiniz. Özel nesnelerle otomasyon kurallarını kullanarak bilet eylemleri gerçekleştirebilir, özel nesne kayıtlarını güncelleyebilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz. Bir bilet geldiğinde ve özel bir nesne kaydıyla ilişkilendirildiğinde, kaydın otomatik olarak güncellenmesi için koşullar ayarlayabilirsiniz. Biletle ilişkili kişiler ve şirketlerle koşullar ayarlayarak da kayıtları güncelleyebilirsiniz. Bu, acentelerinizin kayıtlarını veya diğer destek bildirimi alanlarını manuel olarak güncellemelerine gerek olmadığından iş yükünü azaltır.



Örneğin, yeni bir bilet geldiğinde ve bilet bir sipariş kaydıyla (#12345) ilişkilendirilmişse, bilet önceliğini 'Yüksek' olarak güncellemek için koşullar ayarlayabilirsiniz.


Özel nesne otomasyonlarını kullanmaya başlamak için özel nesneleri biletlerle ilişkilendirmeniz gerekir.


Bunu daha iyi anlamak için birkaç kullanım örneğine bakalım.


Diyelim ki internet üzerinden mobilya satışı yapan bir e-ticaret şirketisiniz. Müşteriler, destek ekibinizle destek talebi oluşturarak, arayarak veya sohbet başlatarak siparişleriyle ilgili sorunları bildirir/sipariş durumlarını kontrol ederler. 


  1. Bir bilet oluşturulduğunda, bilet durumunun, biletle ilişkili Şirket adına göre 'Yüksek' öncelik olarak ayarlanması için bir otomasyon kuralı ayarlayabilirsiniz. 


  1. Yönetici → İş Akışları → Otomasyonlar → Bilet Oluşturma sekmesine gidin

  2. 'Yeni Kural' Oluşturun 

  3. Bilet Özellikleri bölümündeki ilk alan Biletleri, Kişileri ve Firmaları içerecektir. Bu alan aynı zamanda diğer nesnelere işaret eden özel nesne arama alanlarınızı da içerecektir.

  4. Bilet özellikleri bölümünde, koşulu 'Sipariş Kimliğinde', 'Şirket adı' 'Freshworks' ise olarak ayarlayın

  5. 'Önceliği Ayarla' 'Yüksek' olarak gerçekleştirilecek eylemi seçin

  6. Önizle'ye basın ve kaydedin



Artık mobilya siparişleriyle ilgili yeni bir bildirim geldiğinde bu otomasyon kuralı yürütülecek ve bilet önceliğini 'Yüksek' olarak ayarlayacak. Bu şekilde temsilcileriniz konuya daha hızlı ulaşabilir ve VIP müşteri sorularını anında yanıtlayabilir.


  1. Bilet oluşturulduğunda, özel nesne kaydının gelen biletteki Bilet Türüne göre otomatik olarak güncellenmesi için bir otomasyon kuralı ayarlayabilirsiniz. 


  1. Yönetici → İş Akışları → Otomasyonlar → Bilet Oluşturma sekmesine gidin

  2. 'Yeni Kural' Oluşturun

  3. Bilet özellikleri bölümünde koşulu 'Aşağıdakilerin TÜMÜNÜ Eşleştir' olarak ayarlayın

  4. 'Tür İade ise Biletlerde' VE 'Fiyat 0'dan büyükse Sipariş Kimliğinde' olarak diğer koşulları ayarlayın

  5. 'Sipariş Kimliği kaydını güncelle' 'Geri Ödeme Durumunu Ayarla' 'Geri ödeme istendi' olarak gerçekleştirilecek eylemi seçin

  6. Önizle'ye basın ve kaydedin



Artık mobilya siparişleriyle ilgili yeni bir bilet geldiğinde, bu otomasyon kuralı özel nesne kaydını bilet türüne göre otomatik olarak yürütecek ve güncelleyecektir. Bu şekilde temsilcilerinizin kayıtları güncellemek için manuel çaba harcamasına gerek kalmaz. Gelen bildirimlere göre güncellenecekler, böylece temsilcileriniz müşteri sorunlarını daha hızlı ve daha verimli bir şekilde çözmeye odaklanabilecek.


  1. Bir bilet oluşturulduğunda, belirli bir tutarın üzerindeki sipariş değerlerinin belirlenen aracılara otomatik olarak atanması için bir otomasyon kuralı ayarlayabilirsiniz.


  1. Yönetici → İş Akışları → Otomasyonlar → Bilet Oluşturma sekmesine gidin

  2. 'Yeni Kural' Oluşturun

  3. Bilet Özellikleri bölümündeki ilk alan Biletleri, Kişileri ve Firmaları içerecektir. Bu alan aynı zamanda diğer nesnelere işaret eden özel nesne arama alanlarınızı da içerecektir.

  4. Fiyatı '1000'den büyükse, koşulu 'Sipariş Kimliği' olarak ayarlayın

  5. Gerçekleştirilecek eylemi 'Temsilciye ata' 'İşaretle' olarak seçin 

  6. Önizle'ye basın ve kaydedin



Artık mobilya siparişleriyle ilgili yeni bir bildirim geldiğinde, bu otomasyon kuralı yürütülecek ve sipariş değerinin 1000$'ın üzerinde olup olmadığını kontrol edecek ve bunu belirtilen acenteye otomatik olarak atayacaktır. Bu şekilde önemli müşterilerinizle hızlı bir şekilde ilgilenebilir, müşteri memnuniyetini ve elde tutma oranını artırabilirsiniz.


Otomasyon kuralları oluşturmak için çoklu seçim alanları desteklenmez.


  Freshdesk'te destek bildirimi oluşturmaya dayalı otomasyonlar hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız