Zaman tetikleyici otomasyonu ile bilet üzerinde bir eylem gerçekleştiği zaman alınan süreye bağlı olarak özelleştirilmiş nesne alanlarını güncellemek için otomasyon kuralları oluşturabilirsiniz.
Not: Özel nesne otomasyonlarını kullanmaya başlamak için özel nesneleri biletlerle ilişkilendirmeniz gerekmektedir.
Diyelim ki online mobilya satan bir e-ticaret şirketisiniz. Müşteriler, destek ekibinizle iletişime geçerek sipariş problemlerini bildirir veya sipariş durumlarını kontrol eder. Bir bilet oluşturulduğunda, özel nesne alanının bilet durumuna bağlı olarak otomatik olarak güncellenmesini sağlamak için bir otomasyon kuralı oluşturabilirsiniz. İşte bunu nasıl yapabilirsiniz:
1. Yönetici Paneli → İş Akışları → Otomasyonlar → Zaman Tetikleyicileri sekmesi'ne gidin.
2. 'Yeni Kural' oluşturun.
3. Koşulu aşağıdaki gibi ayarlayın:
a- Eğer bilet türü 'İade' ise ve 'kapalı olduğu saatten fazla süre geçmişse 72'
4. Yapılacak işlemi 'Sipariş Kimliği Kaydını Güncelle' ve 'İade Durumunu İade İşlemi Yapıldı Olarak Ayarla' olarak seçin.
5. Ön İzleme yapın ve Kaydet'e basın.
Şimdi, belirlenen zaman koşulları karşılandığında bu otomasyon kuralı çalıştırılacak ve özelleştirilmiş nesne kaydı otomatik olarak güncellenecektir. Bu sayede, destek ekibi üyeleri bilet çözümü SLA'larına bağlı kalabilir ve Yöneticiler, bir bilet kapatıldığında temsilcileri için kayıtları güncelleme konusundaki manuel çabayı azaltabilirler.
Freshdesk'te zaman tetikleyicilere dayalı otomasyon hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız