Bir temsilci bir destek talebi üzerinde gerçek zamanlı olarak işlem yaptığında destek bildirimleri üzerinde çalışacak otomasyon kuralları ayarlayabilirsiniz. Özel Nesneler ile otomasyon kurallarını kullanarak, özel nesne kayıtlarını güncellemek için bilet eylemleri gerçekleştirebilirsiniz. Bu, acentelerinizin kayıtlarını veya diğer destek bildirimi alanlarını manuel olarak güncellemelerine gerek olmadığından iş yükünü azaltır. Bu, temsilcilerinizin yüksek öncelikli sorunları daha hızlı çözmesine ve olağanüstü müşteri hizmetleri sunmasına yardımcı olacaktır.
Özel nesne otomasyonlarını kullanmaya başlamak için özel nesneleri biletlerle ilişkilendirmeniz gerekir.
Örneğin, yeni bir bilet oluşturulursa ve bir aracı bilet türünü güncellerse, otomasyon kurallarını, ilgili özel nesne kaydının otomatik olarak güncelleneceği şekilde ayarlayabilirsiniz.
Diyelim ki internet üzerinden mobilya satışı yapan bir e-ticaret şirketisiniz. Müşteriler, destek ekibinizle destek talebi oluşturarak, arayarak veya sohbet başlatarak siparişleriyle ilgili sorunları bildirir/sipariş durumlarını kontrol ederler. Bir aracı bir bilet türünü 'İade' olarak güncellediğinde, özel nesne kaydının gerçekleştirilen eyleme göre güncellenmesi için bir otomasyon kuralı ayarlayabilirsiniz. Bunu nasıl yapabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır:
Yönetici → İş Akışları → Otomasyonlar → Bilet Güncellemeleri sekmesine gidin
'Yeni Kural' Oluşturun
'Bir eylem şu kişi tarafından gerçekleştirildiğinde' altında 'Temsilci'yi seçin
Etkinlik koşulunu "Tür" olarak ayarlayın, "Herhangi bir tür" yerine "Geri Ödeme" olarak değiştirildi
Bilet özelliklerini 'Sipariş Kimliği' olarak ayarlayın 'Fiyat 0'dan büyükse'
'Sipariş Kimlik kaydını güncelle' 'Geri ödeme durumunu şu şekilde ayarla' 'Geri ödeme istendi' olarak gerçekleştirilecek eylemi seçin
Önizle'ye basın ve kaydedin
Artık bir aracı, Sipariş Kimliği '12345' olan bir bilet türünü 'İade' olarak güncellediğinde, bu otomasyon kuralı yürütülecek ve ilgili özel nesne kaydını 'Geri ödeme istendi' olarak güncelleyecektir. Bu şekilde temsilcilerinizin kayıtları manuel olarak güncellemesine gerek kalmaz. Özel nesne kayıtları, mevcut bildirimde yapılan değişikliklere göre otomatik olarak güncellenecektir ve temsilcileriniz, müşteri sorunlarını daha hızlı ve daha verimli bir şekilde çözebilecektir.
Freshdesk'teki bildirim güncellemelerine dayalı otomasyon hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız