Müşteri Portalınızda Gelişmiş Bilet Filtreleri Ayarlama

Şu tarihte değiştirildi Cum, 2 Şbt şunda: 4:48 AM

Bir işletme olarak müşterilerinizin bilet portalında oturum açmasını sağlamak, onların biletlerini takip etmelerine ve bilet güncellemelerinden haberdar olmalarına olanak tanır. Müşteri Portalındaki Gelişmiş Bilet Filtreleri ile son müşterileriniz, durumlarına göre biletleri filtreleyebilir ve görüntüleyebilir. 


Daha önce biletleri filtreleme seçeneği sınırlıydı; müşteriler, biletleri yalnızca Açık veya beklemede, çözümlenmiş ve kapalı biletler gibi bir dizi tanımlı duruma göre filtreleyebilir.









Yönetici olarak, biletlerin iş akışlarına göre ilgili durumlara ayarlanabilmesi için özel durumlar oluşturabilirsiniz. Ancak tüm ayrıntılı durumlar, SLA zamanlayıcı ayarlarına göre "Açık veya beklemede, çözümlendi ve kapalı" altında birleştirilir.


Yeni Bilet Filtreleri, ayrıntılı durumlara, varsayılan alanlara ve son kullanıcılarının kullanmasını istedikleri özel alanlara göre biletleri alma konusunda son kullanıcılara daha fazla esneklik sağlıyor.


Müşteri portalında Bilet Filtrelerini etkinleştirme: 


Müşteri Portalınızda bilet filtrelerini etkinleştirmek için lütfen aşağıdaki iki seçeneğin portalınızda etkinleştirildiğinden emin olun.  Lütfen bunun Portal düzeyinde bir ayar olduğunu unutmayın ; Birden fazla Portalınız varsa lütfen filtrelerin etkinleştirilmesini istediğiniz portallarda aşağıdaki adımların yapıldığından emin olun.

  • Yönetici > Portallar > Düzenle > Portal ayarları > Yönetici bölümleri > Biletler bölümüne gidin 
  • Onay kutusunu arayın - Müşterilerin seçilen alanları kullanarak biletleri filtrelemesine izin verin. Etkinleştirin ve ayarları kaydedin. 




  • Şimdi Yönetici > Bilet alanları'na gidin > Kullanıcılarınızın filtre olarak kullanmasına izin vermek istediğiniz herhangi bir varsayılan veya özel alanı seçin > "Filtreleyebilir" onay kutusunu arayın, etkinleştirin ve ayarları kaydedin.



Not:  Herhangi bir açılır listeyi veya bağımlı alanı filtrelenebilir hale getirebilirsiniz. Müşteri portalında birden fazla bilet formu kullanıyorsanız lütfen bu alanların bir formla ilişkilendirildiğinden emin olun.


Portal ayarları varsayılan olarak etkindir; Müşterilerinizin ayrıntılı filtreler kullanmasını istemiyorsanız yukarıdaki ayarları istediğiniz zaman devre dışı bırakabilirsiniz.


Portalınızı özelleştirdiyseniz bilet listesi sayfasından mevcut özelleştirmenizde herhangi bir aksaklık olup olmadığını kontrol etmenizi rica ederiz; Sayfaların etkilendiğini fark ederseniz yukarıdaki ayarları hemen devre dışı bırakabilirsiniz. Müşteri portalında özelleştirmede gerekli değişiklikleri yaptıktan sonra ayarları yeniden etkinleştirebilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız