Freshdesk'te Freshchat Görevlerini Yönetme

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 6:21 AM

İÇİNDEKİLER


Destek ekiplerinin müşterilerden gelen farklı sorgu türlerini ele alması gerekir . Bazı sorgular hızlı ve işlemseldir, diğerleri ise birden fazla ekibin işbirliği yapmasını ve çözmesini gerektiren uzun süredir devam eden sorunlardır. Karmaşık sorguların, özel becerilere ve uzmanlığa sahip aracılar tarafından ele alınması gerekir. Bu, bir temsilciden diğerine devir yapılmasını gerektirir. 

Çok sayıda ekip dahil olduğunda, müşteri sorunlarını zamanında çözmek için sorumluluğu paylaşmaya ve katılan herkesin hesap verebilirliğini sağlamaya ihtiyaç vardır. Ayrıca işbirliğinin yanı sıra tüm paydaşların tek bir yerde mümkün olduğunca fazla içeriğe sahip olmasının sağlanmasına ihtiyaç vardır. 

Görev yönetimi sayesinde temsilciler belirli ekip üyelerine görevler atayabilir, ilerlemelerini takip edebilir ve belirlenen zaman çerçevesinde tamamlandıklarından emin olabilirler. Bu, temsilcilerin düzenli kalmasına yardımcı olur ve müşterinin sorgusunu etkili bir şekilde çözmek için gerekli tüm adımların atılmasını sağlar. Ayrıca Görev yönetimi, ekip üyeleri arasında kusursuz işbirliğine olanak tanır ve bu da genel müşteri destek sürecini kolaylaştırmaya yardımcı olur.


Görev nedir?

Görevler, bir müşterinin sohbet sorgusunu çözmek için ekiplerin ve temsilcilerin işbirliği yapmasına olanak tanır. Temsilcilerin belirli ekip üyelerine görevler atamasına, ilerlemelerini takip etmesine ve son teslim tarihlerine göre tamamlandıklarından emin olmalarına olanak tanır. Görev aynı zamanda temsilcilerin dahili ekiplere bağlam verecek şekilde kurulum yaparken konuşma özelliklerini birleştirmesine de olanak tanır.


Görev yönetimi nasıl yardımcı olur?

  • Sorumluluk - Dahili görevler, işi öngörülen süre içinde tamamlamaktan sorumlu olan belirli temsilcilere atanır. 

  • Modülerleştirme: Dahili işbirliğine yönelik tüm mesajlar, müşteri görüşmesinden ayrılır ve daha sonra dağınıklık giderilir.

  • Müşteri bilgilerine erişim: Freshdesk'teki dahili bir temsilci, adına destek bildirimi kesilen müşterinin ayrıntılarını görebilir. Gerekirse bir temsilci, sohbet sorgusunu çözmek için ilgili bilgileri alabilir. 

  • Sorunsuz işbirliği - Freshdesk'teki dahili temsilciler, diğer dahili ekiplerle özel bir not paylaşarak ve onlara destek talebinde bulunarak işbirliği yapabilir

Freshchat'te gündeme getirilen dahili bir görev üzerinde çalışmak 

  1. Freschat'te bir görev oluşturulduğunda, Freshdesk'te normal bir bildirim oluşturulur
     

  2. Bilet, konu, müşteri bilgileri, açıklama ve Freshchat temsilcisi tarafından paylaşılan diğer özellikler ve görüşmenin transkripti ile birlikte kaynak 'sohbet-dahili görevi' ile takip edilecektir.
     


  3. Dahili bir temsilci olarak, Freshchat'te ön saflardaki temsilciyle paylaşılacak genel bir not yazabilirsiniz.

  4. Ayrıca Freshdesk'teki ek dahili ekiplerle özel bir not paylaşarak daha fazla işbirliği yapabilirsiniz. Bu not, Freshchat'te çalışan ön saf temsilcisi tarafından görülmeyecektir. Notlardaki tüm konuşmalarda, sohbet içi görevler için etiketlenmiş temsilci ayrıntıları bulunur.


Dahili görevleri yönetmek için yönetici özellikleri

Yönetici olarak ekibinizin etkili bir şekilde işbirliği yapabilmesini, iletişim kurabilmesini ve görevleri tamamlayabilmesini sağlamada çok önemli bir rol oynarsınız. Bunu yapmak için şunları yapabilirsiniz:

  1. Kaynak Sohbet için SLA'lar atayın - Dahili Görev






       Grup Sohbeti - Dahili Görev için bilet yönlendirmesini tanımlama




  1. Sohbet - Dahili Görev kategorisine yönelik bilet güncellemelerinde çalışacak otomasyon kurallarını ayarlayın  . Standart otomasyon kurallarına ek olarak, bildirim güncellemeleri altında durumu Freshdesk'ten Freshchat'e de eşleştirebilirsiniz. Kaynak chat_internal_task olarak seçildiğinde, ana görüşmenin durumunu gerektiği gibi ayarlamak için bir eylem tanımlayabilirsiniz.

Freshchat ve Freshdesk hesaplarınızı nasıl bağlayacağınızla ilgili ayrıntılar için burayı tıklayın.
Freshchat'te görevleri yönetmeye ilişkin ayrıntılar için burayı tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız