Analizler, botun müşterilerinizle ne kadar iyi etkileşim kurduğuna ve işletmeniz üzerindeki etkisine ilişkin genel bir bakış sunar.
Analizler sekmesi size bot tarafından verilen yanıtların sayısını ve yararlı veya yararlı değil olarak işaretlenen yanıtların sayısını verecektir. Ayrıca bot tarafından kaç sorunun denenmediğine ilişkin verileri de verir. Analizlere erişmek için Botlar > Botu seç > Analizler'e tıklayın .
Üstteki açılır menüyü kullanarak raporun oluşturulması gereken zaman dilimini seçebilirsiniz.
Insights ile aşağıdaki metrikleri ölçebilirsiniz:
- Bot çözümleme oranı : Bu size Freddy tarafından verilen ve müşteri tarafından faydalı olarak işaretlenen yanıtların toplam sayısını verecektir.
- Botun denediği sorular : Bu size Freddy tarafından yanıtlanan soruların toplam sayısını verecektir.
Botun cevaplamadığı sorular : Bu size Freddy'nin denemediği soruların toplam sayısını verecektir.
- Bot performansı : Bot performans tablosu, filtrelenen zaman çizelgesindeki tarihle birlikte gönderilen, yararlı olarak işaretlenen ve yararlı olmayan yanıtların sayısına ilişkin bir genel bakış sunar.
Freshdesk ile Freshchat arasında Freddy Answers için senkronizasyon yoktur; yani Freshdesk'te oluşturduğunuz yanıtlar ve akışlar Freshchat'te görünmez ve bunun tersi de geçerlidir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız