Özelleştirilmiş Tablo Görünümü

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 6:11 AM

Özelleştirilmiş tablo görünümü, acentelerin bilet sayfalarının Tablo Görünümünde gördükleri alanları eklemelerine veya özelleştirmelerine olanak tanır.

Temsilciler, özel alanlar ekleyerek, her bir biletin bilet özelliklerini görüntülemeye gerek kalmadan, ihtiyaç duydukları verileri anında arayabilir. Özelleştirilmiş tablo görünümü, bir tablodaki alanlara öncelik vermenize ve bildirimleri daha hızlı çözümlemenize yardımcı olabilir.


Tablo görünümünüzü özelleştirme adımları:


  • Bilet sayfanızda sağ üstteki Masa Görünümü simgesine tıklayarak Masa Görünümüne geçin.



  • Tablo Başlıklarının yanındaki  düzenle simgesine tıklayın.
  • Açılır menüden Tablo Görünümünüze eklemek veya korumak istediğiniz alanları seçin. 

  • Alanları yeniden düzenlemek veya sıralamak için alanları yukarı veya aşağı sürükleyin. 

  • Ayrıca istediğiniz alanı arayabilir ve Tablo Görünümünüze ekleyebilirsiniz.



  • Değişikliklerin özelleştirilmiş tablo görünümünüze yansıması için  Uygula'ya tıklayın.


Not: “Ürün”, “Kaynak”, “Dahili Temsilci/Grup” alanlarını alanlardan biri olarak ekleyemezsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız