Özelleştirilmiş tablo görünümü, acentelerin bilet sayfalarının Tablo Görünümünde gördükleri alanları eklemelerine veya özelleştirmelerine olanak tanır.
Temsilciler, özel alanlar ekleyerek, her bir biletin bilet özelliklerini görüntülemeye gerek kalmadan, ihtiyaç duydukları verileri anında arayabilir. Özelleştirilmiş tablo görünümü, bir tablodaki alanlara öncelik vermenize ve bildirimleri daha hızlı çözümlemenize yardımcı olabilir.
Tablo görünümünüzü özelleştirme adımları:
Bilet sayfanızda sağ üstteki Masa Görünümü simgesine tıklayarak Masa Görünümüne geçin.
- Tablo Başlıklarının yanındaki düzenle simgesine tıklayın.
Açılır menüden Tablo Görünümünüze eklemek veya korumak istediğiniz alanları seçin.
Alanları yeniden düzenlemek veya sıralamak için alanları yukarı veya aşağı sürükleyin.
Ayrıca istediğiniz alanı arayabilir ve Tablo Görünümünüze ekleyebilirsiniz.
- Değişikliklerin özelleştirilmiş tablo görünümünüze yansıması için Uygula'ya tıklayın.
Not: “Ürün”, “Kaynak”, “Dahili Temsilci/Grup” alanlarını alanlardan biri olarak ekleyemezsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız