Yöneticiler, Freshdesk'te yapılandırılan çeşitli dillere dayalı olarak destek talebi alanları için çeviriler ayarlayabilir. Bu çeviriler şunları yansıtacaktır:
Müşteriler: (müşteriler, tercih ettikleri dil seçimine veya tarayıcı diline göre çevrilmiş içeriği göreceklerdir)
Müşteri portalı
Yardım widget'ı
Temsilciler açık: (temsilciler, çevrilmiş içeriği Profil Ayarları altındaki dil tercihlerine göre göreceklerdir)
Bilet ayrıntıları sayfası (Bilet özellikleri)
Bilet listesi sayfası (Kart görünümü)
Yeni bilet sayfası
Yeni e-posta sayfası
Bilet alanlarının çevirilerini yönetmeye yönelik hızlı bir kılavuz:
Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın
Yönetici > Hesap > Yardım Masası Ayarları'na gidin ve 'Dilleri Yönet' düğmesine tıklayın
Freshdesk'inizle ilişkili dillerin listesini 'Desteklenen diller' altında bulabilirsiniz.
İlgili çevirileri güncellemek için herhangi bir dil için Çevirileri yönet düğmesine tıklayın
Kaydırıcıda, ilgili .yml dosyasını indirme seçeneğiniz olacaktır.
- .yml dosyasını açmak için bir metin düzenleyici (örnek: Sublime) kullanma
İlgili özel bilet alanı için çevirileri .yml dosyasındaki tırnak işaretleri (' ') içine girebilir ve o dil için yükleyebilirsiniz.
Bu yapıldıktan sonra, temsilcileriniz ve müşterileriniz bilet sayfalarını karşılık gelen eşlenmiş dilde görebilecekler. Bu çeviriler yardım widget'ına , müşteri portalına, bilet ayrıntıları sayfasına, bilet listesi sayfasına, yeni bilet sayfasına ve yeni e-posta sayfasına yansıtılacaktır
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız