Çok dilli bilet alanları ve formları

Şu tarihte değiştirildi Prş, 20 Tem, 2023 şunda: 8:19 AM

Yöneticiler, Freshdesk'te yapılandırılan çeşitli dillere dayalı olarak destek talebi alanları için çeviriler ayarlayabilir. Bu çeviriler şunları yansıtacaktır:


Müşteriler: (müşteriler, tercih ettikleri dil seçimine veya tarayıcı diline göre çevrilmiş içeriği göreceklerdir)

  • Müşteri portalı

  • Yardım widget'ı


Temsilciler açık: (temsilciler, çevrilmiş içeriği Profil Ayarları altındaki dil tercihlerine göre göreceklerdir)

  • Bilet ayrıntıları sayfası (Bilet özellikleri)

  • Bilet listesi sayfası (Kart görünümü)

  • Yeni bilet sayfası

  • Yeni e-posta sayfası


Bilet alanlarının çevirilerini yönetmeye yönelik hızlı bir kılavuz:

  • Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın

  • Yönetici > Hesap > Yardım Masası Ayarları'na gidin ve 'Dilleri Yönet' düğmesine tıklayın




  • Freshdesk'inizle ilişkili dillerin listesini 'Desteklenen diller' altında bulabilirsiniz.

  • İlgili çevirileri güncellemek için herhangi bir dil için Çevirileri yönet düğmesine tıklayın




  • Kaydırıcıda, ilgili .yml dosyasını indirme seçeneğiniz olacaktır.

  • .yml dosyasını açmak için bir metin düzenleyici (örnek: Sublime) kullanma 



İlgili özel bilet alanı için çevirileri .yml dosyasındaki tırnak işaretleri (' ') içine girebilir ve o dil için yükleyebilirsiniz. 



Bu yapıldıktan sonra, temsilcileriniz ve müşterileriniz bilet sayfalarını karşılık gelen eşlenmiş dilde görebilecekler. Bu çeviriler yardım widget'ına , müşteri portalına, bilet ayrıntıları sayfasına, bilet listesi sayfasına, yeni bilet sayfasına ve yeni e-posta sayfasına yansıtılacaktır

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız