Yapılacaklar Listelerini Kullanma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 4:29 AM

Çoğu zaman temsilcilerinizin bir bildirimi çözüp kapatmadan önce bir hatayı 24 saat içinde yeniden oluşturmak veya sorun günlüklerini indirmek gibi bir dizi görevi gerçekleştirmesi gerekecektir. Freshdesk, temsilcilerin hiçbir görevi kaçırmamalarını sağlamak için her bildirimde bir Yapılacaklar listesi tutmasına olanak tanır. Bir görev bittiğinde, tamamlandı olarak işaretlenebilir. 


Temsilciler ayrıca kontrol panelinde kişiselleştirilmiş bir Yapılacaklar listesi tutabilir. Her destek bildirimindeki Yapılacaklar listesinden farklı olarak, çağrıya erişimi olan herhangi bir temsilcinin görüntüleyebileceği Yapılacaklar listesinin aksine, kontrol panelinizdeki Yapılacaklar listesini yalnızca siz görebilirsiniz. 


  Bilet içindeki yapılacaklar listesini oluşturmaya ve bu listeye erişmeye yönelik hızlı bir kılavuz

  • Ayrıntılarını görmek için Bilet Listesi  görünüm sayfasından veya Kontrol Panelinden  herhangi bir bilete tıklayın .
  • Yapılacaklar'a tıklayın .



  • Yapılacak Biletler altındaki metin kutusuna girdiyi yazın ve Enter tuşuna basın ; giriş bu özel bilete eklenecektir.
  • Düzenle veya Sil öğesine tıklayarak belirli bir görev girişini düzenleyebilir veya silebilirsiniz .
  • Belirli bir görevi tamamladığınızda, tamamlandı olarak işaretlemek için yanındaki onay kutusunu seçin.


Kontrol Panelinden Yapılacaklar listesi oluşturmaya ve bunlara erişmeye yönelik hızlı bir kılavuz

  • Kontrol Panelinde Yapılacak iş ekle altında gösterilen metin kutusuna bir görev girin ve Enter tuşuna basın.

  • Giriş, Kontrol Panelinde görüntülenen yardım masasındaki yapılacaklar listesine eklenecektir .
  • Düzenle veya Sil öğesine tıklayarak belirli bir görev girişini düzenleyebilir veya silebilirsiniz .
  • Belirli bir görevi tamamladığınızda, tamamlandı olarak işaretlemek için yanındaki onay kutusunu seçin
  • Not: Yapılacak görev görevi bir destek bildiriminden oluşturulduysa görev, Kontrol Panelinin Yapılacaklar listesindeki ilgili bildirime bağlanır. Doğrudan kontrol panelinden oluşturulan görevler destek taleplerine bağlı değildir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız