Not: Bu özellik yalnızca Freshdesk Mint'te mevcuttur ve şu anda Beta sürümündedir. Hesabınız için etkinleştirilmesini istiyorsanız lütfen support@freshdesk.com adresine bir e-posta gönderin.
Freshdesk ile artık Google Takvim'deki etkinlikleri bilet sayfasından hızlı bir şekilde planlayabilirsiniz. Bu, Gmail'in bir e-postadaki tarihleri ve zaman aralıklarını algılama şekline benzer ve size tarih/zaman damgasını tıklayarak Google Takvim'e etkinlik ekleme seçeneği sunar. Freshdesk'te müşterinin son yanıtında belirtilen tarih/saat tıklanabilir bir bağlantı olarak mevcut olacaktır. Etkinliği takviminizde bilet sayfasından planlamak için bağlantıya tıklayabilirsiniz.
Bunun Freshdesk hesabınızda çalışması için Google Takvim entegrasyonunu etkinleştirmeniz gerekir. Google Takvim'i Freshdesk hesabınızla nasıl entegre edebileceğinizi burada bulabilirsiniz.
Bu özellik nasıl kullanılır:
Saat ve tarih tespiti yalnızca müşteri yanıtları üzerinde çalışacak , temsilci yanıtlarında veya bildirimin ana mesajında/açıklamasında çalışmayacaktır.
Yani bir müşteri şirketinizin destek ekibine e-posta yoluyla ulaştığında, bu e-posta, biletin ana mesajı/açıklaması olacaktır. Burada etkinlik ekleme seçeneğini bulamazsınız. Ancak bir müşteri size bir arama planlamak için tarih/zaman damgasını içeren bir yanıt gönderirse bu yanıt için bir etkinlik oluşturma seçeneğiniz olur.
Yanıtın üzerindeki tarih/zaman damgasının üzerine geldiğinizde 'Etkinlik ekle' istemi görüntülenir:
Bahsedilen zamana tıkladığınızda sağdaki ' Etkinlik ekle ' kaydırıcısı açılacaktır . Bu kaydırıcıda etkinlik için bir açıklama sağlayabilirsiniz:
O gün için Freshdesk'teki diğer bildirimlere herhangi bir etkinlik eklediyseniz, aynı durum kaydırıcıdaki 'Freshdesk ile bağlantılı diğer etkinlikler' paneline de yansıyacaktır.
Saat dilimi dönüşümü:
Etkinlik oluşturduğunuzda müşterinin saat dilimi dikkate alınacaktır. Müşterinin yanıtında belirtilen saat otomatik olarak dönüştürülecek ve kaydırıcıda temsilcinin saat dilimine göre gösterilecektir. Bu, aksi takdirde belirtilen süreyi buna göre dönüştürmek ve takvimini güncellemek zorunda kalacak olan temsilci için zaman tasarrufu sağlar.
Kişinin profiliyle ilişkilendirilmiş bir saat diliminin olmaması durumunda, ilgili kişi için yardım masası saat dilimi dikkate alınacak ve dönüşüm buna göre yapılacaktır.
Ek olarak, müşteri yanıtında belirli bir saat diliminden bahsederse, özellik bunu akıllı bir şekilde algılayacak ve bunu temsilcinin saat dilimine dönüştürecektir.
Bilgi istemi ne zaman ve nerede görüntülenecek?
Bilgi istemi her zaman en son müşteri yanıtında mevcut olacaktır. Bir arama veya oturum isteyen belirli bir saat/tarih içeren birden fazla müşteri yanıtı varsa, akıllı zaman algılama yalnızca en son müşteri yanıtı üzerinde çalışacak ve önceki yanıtların hiçbirinde çalışmayacaktır. Süre zaten geçmişse akıllı algılama gerçekleşmez.
Tanınan tarih ve saat biçimleri:
Bu özellik aşağıdaki formatlar için saati/tarihi tanır:
bugün saat 17.00'de
2020-10-01
Ekim 2020'nin son Salı günü
2020 İşçi Bayramı'ndan önceki gün
Noel 2021'den sonraki üçüncü pazartesi
Eklenebilecek başka sık kullanılan formatlar varsa support@freshdesk.com adresine e-posta göndermekten çekinmeyin; size daha fazla yardımcı olacağız.
Not: Bu özellik yalnızca temsilci profiliyle ilişkilendirilen dil İngilizce olduğunda çalışır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız