İşte Freshdesk tarafından desteklenen tam dil listesi:
Türkçe | Arapça | Bulgarca | Katalanca | Çince |
Geleneksel Çince | Hırvatça | Çekce | Danimarka | Flemenkce |
İngilizce | Estonya | Filipin | Fince | Yunanca |
Fransızca | Almanca | Boşnakça | Macarca | İzlandaca |
İbranice | Endonezya | Japonca | Korece | Letonca |
İtalyanca | Litvanyaca | Malayca | Norveççe | Portekizce (BR) |
Portekizce (Portekiz) | Lehçe | Romanya | Sırpça | Slovak |
Rusça | Slovence | Tayland | İsveççe | Vietnam |
İspanyolca | İspanyolca(Latin Amerika) | Ukrayna |
Çoklu dil destekli bir destek portalı veya yardım widget'ı kurma hakkında hızlı bir rehber:
- 1. Yönetici olarak Freshdesk'e giriş yapın.
- 2. Admin > Hesap > Yardım Masası Ayarları'na gidin.
- 3. Ana Dil açılır menüsünden müşteri portalınızın (veya yardım widget'ının) hangi dilde olmasını istediğinizi seçin. Ana dil, müşterilerinizin destek portalınızı ve yardım widget'ınızı görebileceği varsayılan dildir.
- 4. Müşteri ve temsilcilere çeşitli dillerde e-posta bildirimleri gönderebilmek istiyorsanız, bunları Desteklenen Diller olarak eklemeniz gerekmektedir.
5. Talep sahibinin dilini (Desteklenen Diller olarak eklenen dil) otomatik olarak algılanacak ve e-posta bildirimleri onlara o dilde gönderilecektir. Dinamik e-posta bildirimlerini nasıl ayarlayacağınızı kontrol edin.
6. Portalınızı güncellemek için Kaydet'e tıklayın.
Tarih-saat formatı, kullanıcı profilinizde ayarladığınız dil temel alınarak otomatik olarak hesabınız için dönüştürülecektir. Bu, bilet kart görünümü, bilet açıklaması, genel/özel notlar ve bilet detayları sayfası gibi her yerde tarih/saat görüntülendiğinde yansıtılacaktır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız