Bilet Özelliklerini Yönetme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 16 Şbt şunda: 2:44 AM

Bir destek talebi üzerinde çalışırken bile durumunu değiştirmek, yeniden kategorize etmek, ekibinizdeki başka birine atamak ve genel olarak özelliklerini güncellemek isteyebilirsiniz. "Bilet Özellikleri" seçeneği, kenar çubuğundan bir destek talebi ile ilişkili tüm alanları değiştirmenize ve güncellemenize olanak tanır. 

Destek talebi alanlarının yanı sıra, SLA politikalarınıza göre otomatik olarak tanımlanan Destek Talebinin Son Teslim Zamanını da değiştirebilirsiniz.


Destek talebi özelliklerini yönetmek için hızlı kılavuz:


  • Ayrıntılarını görmek için kontrol panelinden veya destek talebi listesinden herhangi bir destek talebine tıklayın.

  • Sağ taraftaki menüden Bilet Özellikleri bölümüne gidin.

  • Açılır kutuları kullanarak bilet özellikleri listesindeki öncelik, durum ve diğer alanları seçin ve düzenleyin.

  • Tamamlandığında Güncelle'ye tıklayın.

Bilet Vadesini Zamana Göre manuel olarak değiştirmek için hızlı kılavuz

  • Ayrıntılarını görmek için kontrol panelinden veya bilet listesinden herhangi bir bilete tıklayın.

  • Geçerli ilk yanıt ve çözüm son tarihi ekranın sağ tarafında, en üstte görünür.

  • Düzenlemek için Çözünürlüğe tıklayın.

    • Ya bağlamsal tarih seçeneklerinden birini seçin (bugün, yarın, gelecek hafta vb.) ya da belirli bir tarih ve saat girmek için Tarih ve saat seç'e tıklayın.

  • Özel tarih ve saati ayarlayın ve Güncelle düğmesine basın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız