Özet Özelliğiyle Ekibinize Daha Fazla Bağlam Kazandırın

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 5:47 AM

Destek bildirimindeki bir konuşma birkaç etkileşimden daha fazlasına yayıldığında, destek temsilcileri genellikle senaryo hakkında gerekli tüm bilgileri müşteriden toplar ve taşınmadan önce Kullanıcı Adı, Kimlik Bilgileri ve Kimlik vb. gibi daha fazla ayrıntıyı özel bir nota ekler. başka bir takıma bilet. Ancak özel not genellikle biletin altına gömülür ve onu bulmak pek de kolay değildir.


Özet özelliği, diğer gruplardan/ekiplerden temsilcilerin şunları bilmesini sağlamak için kullanılabilir:

  • Biletle ilgili şu ana kadarki ilerleme ve
  • Tekrar tekrar başvurulan önemli bilgiler


Bu, bilet açıklamasının altına bir bölüm ekler; bu bölüm, destek ekibinin veya destek temsilcisinin üzerinde çalıştıkları bileti başka bir ekibe atamadan önce bir destek talebi hakkında bildiği her şeyi özetlemek için kullanılabilir.


Örneğin, Sadie adlı bir müşterinin, hesabına giriş yapamadığını ve şifrenin doğru olduğundan emin olduğunu söyleyen bir destek bildirimi oluşturduğunu varsayalım. Bu durumda, atanan temsilci Aaron, müşteriye hesaba en son ne zaman giriş yaptığını sorar. Karşılaşılan çok sayıda soru ve yanıt vardır ve Aaron, bu sorunu halletmek için bildirimi geliştirici ekibinden Ben'e vermesi gerektiği sonucuna varır. 


Özet özelliği sayesinde Aaron aşağıdaki ekran görüntüsüne benzer bir özet ekleyebilir.


 


Bunu yaparak, Ben (veya destek talebinde yardımı gerekli olan herhangi biri) aynı sayfada olur ve Hesap kimliği veya müşterinin kaç kez oturum açmayı denediği vb. gibi bilgileri bulmak için ileti dizisini kaydırması gerekmez. Ben bilet üzerinde çalışmaya başladığında özeti de düzenleyebilir/güncelleyebilir. 


Bilet özetini düzenlemek/güncellemek için özet bölümünde sağ üst köşeye tıklayın.



Bu Özet, özel nota benzer ve portaldaki müşteriler tarafından görülemez.
Bu özellik Blossom planında ve üzeri sürümlerde mevcuttur. Bunu etkinleştirmek için Yönetici > Hesap > Yardım Masası  Ayarları'na gidin ve ' Bilet Özeti ' seçeneğini açın.




Not: 
  1. Varsayılan olarak bu özellik kapalı olacaktır. 
  2. Zaten Market'teki Özet uygulamasını kullanıyorsanız, Market uygulaması birkaç gün sonra  otomatik olarak  kaldırılacağından, yardım masasının altındaki 'Bilet Özeti' özelliğini açmanızı rica ediyoruz.
  3. Dahili özelliğin kullanımında kusursuz bir deneyim yaşamanız için hesabınızdaki tüm bilet özeti verileri otomatik olarak taşınmıştır. 
  4. Özet uygulaması, halihazırda yardım masasının içinde bir özellik olarak oluşturulmuş olduğundan Freshdesk Marketplace'ten de kaldırılacaktır.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız