Freddy yanıt önerileriyle temsilcilerinizin destek taleplerini daha hızlı çözmesine yardımcı olun

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 21 Şbt şunda: 1:49 AM

Yanıt önerileri, ekibinize bir destek talebini ele alırken ilgili çözüm makaleleri ve hazır yanıt önerileri sunarak yardımcı olmak için oluşturulmuştur.


Yanıt önerileri, ekibinize bir destek talebini ele alırken ilgili çözüm makaleleri ve hazır yanıt önerileri sunarak yardımcı olmak için oluşturulmuştur. 


Yanıt önerileri nasıl etkinleştirilir? 


Yanıt önerilerini etkinleştirmek için,


  • Yönetici > Otomasyon ve Üretkenlik > Temsilci Üretkenliği > Yanıt Önerileri'ne gidin. Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa, Yönetici > Genel Ayarlar > Otomasyon ve Üretkenlik > Temsilci Üretkenliği > Yanıt Önerileri'ne gidin.



  • Burada, hem çözüm makalelerini hem de hazır yanıt önerilerini etkinleştirmek için seçenekler bulacaksınız.

  • Bu önerileri etkinleştirdiğinizde, ekibiniz destek talepleri modülü üzerinde çalışırken önerileri görmeye başlayacaktır.


Not: Şu anda yanıt önerileri, makine öğrenimi motorumuz Freddy doğru öneriler sunma konusunda makul ölçüde emin olduktan sonra kullanılabilir hale gelmektedir. Freddy hesabınız için yanıt önerileri sunmaya hazır olur olmaz bir e-posta alacaksınız. 


Yanıt Önerileri ve Biletlere Dahil Etme

Özelliği etkinleştirdikten sonra, Bilet Ayrıntıları bölümünde ilgili çözüm makalelerini ve hazır yanıtları göreceksiniz. 


Her bölüme (çözüm makalesi veya hazır yanıt) tıklayabilir ve hazırladığınız yanıta ilgili içeriği veya içerik URL'sini ekleyebilirsiniz.




Hazır Yanıtlara Ekleme

Destek talebinize hazır yanıtlar eklemek için ilgili hazır yanıtı seçin ve + Yanıt Ekle'ye tıklayın.


Çözüm makaleleri ekleme


Çözüm makaleleri söz konusu olduğunda, makalenin URL'sini veya makalenin tüm içeriğini destek talebi yanıtınıza ekleyebilirsiniz.


Not: Freshservice, destek taleplerinin otomatik olarak kategorize edilmesi için Freddy tarafından desteklenen Alan önerileri de sunar. Daha fazla bilgi







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız