Temsilciler, Yöneticiler tarafından oluşturulan senaryoları kullanmanın yanı sıra kendi Senaryolarını da oluşturabilirler. Bu şekilde, acentelerin çalıştığı destek talebi türüne bağlı olarak, tek bir tıklamayla birden fazla eylemi gerçekleştirmek için kurallar oluşturabilirler.
Örneğin, iade biletleriyle ilgilenen acenteler, iadelerinin durumu hakkında hazır bir yanıt göndermek ve her seferinde biletleri kapatmak zorunda kalabilir. Kişisel bir senaryo oluşturup işi tek tuşa indirebiliyorlar.
Kişisel bir senaryo oluşturmaya yönelik hızlı bir kılavuz:
- Sol paneldeki dişli düğmesine tıklayın
- Senaryoları Seçin
- Yeni Senaryo düğmesine tıklayın
- Senaryonuza bir ad verin
- Tüm eylemleri bir destek bildiriminde gerçekleştirilmeleri gereken sıraya göre ekleyin
- 'Kaydet'e basın
- Bu senaryoyu yalnızca siz görebilirsiniz.
Artık bilet detay sayfasında Senaryoyu Yürüt butonuna tıkladığınızda yöneticinizin sizin için oluşturduğu tüm senaryoları ve kendi kişisel senaryolarınızı görebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız