Freshservice'te iki tür temsilci erişimi vardır - "Tam Zamanlı" veya "Ara Sıra"
Onlar hakkında daha fazla bilgi edinelim.
Tam Zamanlı Temsilciler:
Tam zamanlı temsilciler, çalışan desteğini ele almak için her gün hizmet masanıza giriş yapan temel hizmet masası temsilcileridir.
Ara sıra ajanlık yapanlar:
Ara sıra temsilciler, görevi izlemek için ya da süpervizör veya ziyaretçi bakım teknisyeni gibi belirli bir süre boyunca katılımları gerektiğinde düzensiz aralıklarla oturum açar. Bu şekilde, işletmenizdeki geliştirme ve sorun giderme gibi diğer departmanlardan kişiler zaman zaman oturum açabilir ve belirli sorunlara ve taleplere odaklanabilir. Üstelik tüm ay boyunca ek temsilci erişimi satın almak zorunda kalmadan.
Yardım masanıza sınırsız sayıda Ara Sıra Temsilci ekleyebilir ve bu temsilciler için her ay ücret ödemezsiniz. Bunun yerine, geçici temsilciler destek portalınıza giriş yaptıkları her gün için bir Day Pass kullanacaktır. Ek Günlük Geçiş Kartlarını toplu olarak satın alabilir ve ara sıra oturum açan temsilcilerinizin oturum açmaları gerektiğinde bunları kullanmalarına izin verebilirsiniz.
Günlük Geçiş Kartlarını Yönetici → Günlük Geçiş Kartları bölümünden toplu olarak satın alabilirsiniz. Arasıra Temsilciler için de görünürlük izinlerini ayarlayabileceğinizi ve hizmet masanızdaki farklı bölümlere erişimlerinin kısıtlanabileceğini unutmayın.
Arada sırada müşteri temsilcisi, destek portalına giriş yaptığı her gün için bir günlük geçiş Kartı kullanır. Geçiş kartı yalnızca gün için geçerlidir ve gün için ilk giriş yaptığınız saatten bağımsız olarak gün sonunda (00:00) sona erer. Kalan süre bir sonraki güne devredilmez ve günlük geçişin süresi dolduğunda bir temsilcinin ara sıra oturum açmasına izin verilmez.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız