Bilet Etkinlik Geçmişini Görüntüleme

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 4:43 AM

Diyelim ki size bir bilet atandı veya yeniden atandı ve sisteme girdiği andan itibaren hangi özelliklerin otomatik veya manuel olarak değiştiğini anlamak istiyorsunuz. Ya da belki bir bildirim ortalıkta dolaşıyordur ve bir yönetici olarak, bildirimin yardım masanıza düştüğü andan itibaren bir temsilcinin yanıt vermesine ve sonrasında yaşananlara kadar gerçekleşen her şeyi görmek istersiniz. Bu gibi durumlarda, tek bir bilete ilişkin gerçekleşen tüm etkinliklerin hızlı bir anlık görüntüsüne ihtiyacınız vardır.


Bilet ayrıntıları  sayfasındaki Etkinlikler düğmesi, bir bilette  gerçekleşen tüm etkinliklerin kapsamlı bir günlüğünü görüntüler.


Bilet etkinliği nasıl kontrol edilir

  • Ayrıntılarını görmek için Bilet Listesi  görünüm sayfasından veya Kontrol Panelinden  herhangi bir bileti seçin.
  • Etkinlikleri Göster'i tıklayın.
  • Normal modda, destek bildirimi açıklaması, tüm konuşmalar (yanıtlar/notlar) ve CSAT anketine verilen yanıtlar (etkinse) görünür.
  • Etkinlikler  düğmesine basıldığında yanıtlar/notlar otomatik olarak daraltılır ve destek bildiriminde aşağıdaki etkinlikler görünür hale gelir:

1. Varsayılan alanlardaki değişiklikler (Tür, Durum, Öncelik, Grup, Aracı, Ürün ve Kaynak)
2. Metinsel olmayan özel alanlardaki değişiklikler (Açılır Menü, Onay Kutusu, Sayı, Tarih, Ondalık ve Bağımlı)
3. Metinsel alanlardaki değişiklikler tek satırlı ve çok satırlı metin alanları dahil özel alanlar (yalnızca zaman damgası)
4. Bilet konusunu veya açıklamasını değiştirme (yalnızca zaman damgası)
5. Etiketler ekleme/kaldırma
6. İzleyici ekleme
7. Biletlere CC ekleme
8. Biletleri bölme/birleştirme
9. Biletleri silme
10. Spam biletleri işaretleme
11. Spam/çöpe atılmış biletleri geri yükleme
12. Özel notları düzenleme/silme
13. Zaman çizelgelerini değiştirme
14. Zamanına Kadar Bileti Değiştirme
15. Talep sahibine/temsilciye/gruba e-posta gönderme

Not: Bilet açıklamasını/yanıtını/notunu, Etkinlikler düğmesini ayrı ayrı etkinleştirdikten sonra bile ilgili nota tıklayarak kontrol edebilirsiniz.

  • Değişiklikler manuel olarak, sistem otomasyonları, senaryo otomasyonları veya toplu işlemler yoluyla yapılmış olmasına bakılmaksızın bilete yansıtılacaktır.

  • Bilet geçmişinin okunabilirliğini artırmak için eşzamanlı etkinlikler, meydana geldikleri zamana göre tek bir blokta gruplandırılacaktır.

  • Yöneticiler için , sistem etkinlikleri (Gönderme, Gözlemci, Süpervizör kurallarının yürütülmesi), kuralın adının yanı sıra Yönetici  sayfasında kurala bir köprü içerecektir . Aracılar ve denetçiler, yapılan değişikliklere ek olarak yalnızca hangi otomasyonun kuralı uyguladığını görebilecek.




Bilet faaliyetlerinde sayfalandırma

Normal modda yanıt/not sayısı 3'ü aşarsa, bilet açıklaması ve son üç yanıt dışındaki tüm konuşma genişletilebilir tek bir bloğa daraltılır. Genişletme dairesi, görüşmedeki daraltılmış yanıtların sayısını gösterecektir.


Etkinlikler AÇIK konumuna getirildiğinde, bir bildirimdeki etkinlik sayısı (yanıtlar ve notlar dahil) 20'yi aşarsa geri kalan etkinlikler tek bir genişletilebilir bloğa daraltılır. Bu modda genişletme dairesi, biletteki daraltılmış etkinliklerin sayısını gösterir. Bilet genelindeki değişiklikleri izlemeyi kolaylaştırmak için, genişletme çemberinin her tıklaması için aynı anda 20 etkinlik genişletilir. Örneğin, bir destek bildiriminde yanıtlar/notlar dahil olmak üzere toplam 72 aktivite varsa, tüm aktivitelerin genişletilmesi üç tıklama alacaktır.




Bilet aktivitelerini etiketleme

Etkinlik blokları yürütülen etkinliğe göre etiketlenir. Etiket bloğun sağ üst köşesinde görünecektir.



Birden fazla aktivite içeren bir blok için aşağıdaki öncelik listesine göre tek bir etiket eklenecektir:


Öncelik
Aktivite
Etiket
1
Bilet silme
Bilet Silindi
2
spam olarak işaretle
Spam olarak işaretlendi
3
Bir bileti çöp kutusundan/spamdan geri yükleme
Bilet Yenilendi
4
Bilet durumunu değiştir

5
Bileti belirli bir temsilciye atayın
Temsilci Atandı
6
Bileti başka bir temsilciye yeniden atayın
Temsilci Yeniden Atandı
7
Bilet acentesini Yok olarak değiştir
Temsilci Atanması Kaldırıldı
8
Bilet önceliğini değiştir

9
Bileti belirli bir gruba atayın/Bilet grubunu Yok olarak değiştirin
Temsilci Grubu Değiştirildi
10
Bileti belirli bir ürünle ilişkilendirin/Bilet ürününü Yok olarak değiştirin
Ürün Güncellendi
11
Bilet kaynağını değiştir
Bilet Kaynağı
12
Bilet türünü değiştir
bilet tipi
13
Etiketleri ekle/kaldır
Etiket Güncellendi
14
Bir senaryo otomasyonu yürütün
Senaryo Uygulandı
15
Bir bilete izleyici ekleme
İzleyici Eklendi
16
Biletten izleyiciyi kaldırma
İzleyici Kaldırıldı
17Vadeyi zamana göre değiştirSon Tarih Güncellendi


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız