Dinamik İçerik ve Yer Tutucuları Anlama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 13 Arl, 2023 şunda: 2:58 AM


Freshdesk'teki yer tutucular, dinamik içerik eklemenin ve otomatik e-postalarınızı kişiselleştirmenin harika bir yoludur. Müşteriye ismiyle hitap eden, durum değişikliği hakkında bilgi veren ve ilgili bilet için bağlantı ekleyen bir e-posta, konuşmanın bağlamını korumanın mükemmel bir yoludur.


Örneğin, bir sonraki sefer bir dizi kişiye gönderilmek üzere e-posta yazarken (örneğin, bir e-posta bildirimi veya önceden tanımlanmış bir yanıt), {{ticket.requester.firstname}} kullanarak insanlara adlarıyla hitap edebilir veya {{ticket.id}} ile otomatik olarak bilet kimliklerini şablonlara ekleyebilirsiniz.


Bu özelliği kullanmak için metin kutunuzun üzerindeki "Yer Tutucuları Ekle" düğmesine tıklayın. Yer tutucular, etkinleştirildiğinde müşterilere otomatik olarak gönderilen E-posta Bildirimleri, manuel olarak bilet yanıtlarına eklenen Önceden Tanımlanmış Yanıtlar ve Otomasyonlarınızda kullanılan önceden biçimlendirilmiş yanıt şablonları ile kullanılabilir.






Otomasyonu yapılandırırken, metin düzenleyicisindeki yeşil artı simgesine tıklayarak yer tutucular ekleyebilirsiniz. 



İşte Freshdesk'te bulunan yer tutucuların tam listesi.

Not: Bazı yer tutucular ({{ticket.billable_hours}}, {{ticket.total_time_spent}}, vb.) plan/özellik bağımlıdır.


Yer Tutucu MetniNeyi Temsil Ediyor
{{ticket.id}}Her bir bilet için oluşturulan benzersiz kimlik numarası
{{ticket.subject}}Biletin konusu
{{ticket.description}}Bilet içeriğinin açıklama kısmı
{{ticket.description_text}}Biletin metin tabanlı açıklaması
(Slack gibi harici entegrasyonlar için)
{{ticket.description_html}}Biletin HTML formatındaki açıklaması
(Slack gibi harici entegrasyonlar için)
{{ticket.url}}Giriş yapmış kullanıcılar için biletin URL'si
{{ticket.public_url}}Giriş yapmadan biletin görüntülenebileceği genel URL
{{ticket.portal_url}}Portala özel URL
{{ticket.from_email}}Bilet için e-posta gönderenin e-posta adresi
{{ticket.requester.email}}Talep sahibinin ana e-posta adresi
(birden fazla e-posta adresi bulunması durumunda)
{{ticket.status}}Yardım masasındaki biletin mevcut durumu (sayısal değer)
{{ticket.requester_status_name}}Biletin durumunu müşteri portalında görüntülendiği şekline döndürür
{{ticket.status_changed_on}}Bilet durumundaki en son değişikliğin zaman damgası
{{ticket.priority}}Biletin mevcut önceliği
{{ticket.source}}Biletin kaynağını belirten sayısal bir değeri döndürür
(1- Email, 2- Portal, vb. )
{{ticket.source_name}}Biletin kaynağının adını döndürür
(E-posta, Facebook, Telefon, vb.)
{{ticket.ticket_type}}Biletin türü
{{ticket.tags}}Bilete eklenmiş etiketler
{{ticket.created_on}}Biletin oluşturulma zamanı
{{ticket.due_by_time}}Bilet üzerinde bir çözümün beklenen tarihi ve saati
(SLA kuralları tarafından belirlenir) 
{{ticket.due_by_hrs}}Bilet üzerinde bir çözümün beklenen saati
{{ticket.fr_due_by_time}}Bir bilet üzerinde ilk yanıtın beklenen tarihi ve saati
(SLA kuralları tarafından belirlenmiştir)
{{ticket.fr_due_by_hrs}}Bir bilet üzerinde ilk yanıtın beklenen saati
{{ticket.sla_policy_name}}Bilete uygulanan SLA politikası
{{ticket.total_time_spent}}Bilet üzerinde takip edilen toplam süre
{{ticket.billable_hours}}Bilet üzerinde takip edilen ücretlendirilebilir saatler
{{ticket.requester.name}}Talep sahibinin tam adı
{{ticket.requester.firstname}}Talep sahibinin adı
{{ticket.requester.lastname}}Talep sahibinin soyadı
{{ticket.requester.company_name}}Talep sahibinin bağlı olduğu şirket organizasyon
{{ticket.requester.phone}}Talep sahibinin iş telefonu numarası
{{ticket.requester.mobile}}Talep sahibinin cep telefonu numarası
{{ticket.requester.address}}Talep sahibinin adresi
{{ticket.requester.job_title}}Talep sahibinin unvanı
{{ticket.requester.language}}Talep sahibinin dil tercihi
{{ticket.requester.time_zone}}Talepte bulunulan saat dilimi
{{ticket.requester.id}}Bilet talebi sahibinin Talep Sahibi Kimliği 
{{ticket.company.domains}}Talep sahibinin şirketi ile ilişkilendirilmiş alanlar
{{ticket.company.id}}Talep sahibinin şirketinin kimlik numarası
{{ticket.group.name}}Biletin atandığı grup
{{ticket.group_id}}Biletin atandığı grubun ID'si
{{ticket.agent.name}}Biletin atandığı temsilci
{{ticket.agent.email}}Atanan temsilcinin e-posta adresi
{{ticket.agent.job_title}}Atanan temsilcinin görev unvanı
{{ticket.agent.id}}Atanan temsilcinin kimlik numarası
{{ticket.latest_public_comment}}Bilete eklenen son genel yorum
{{ticket.latest_private_comment}}Bilete eklenen son özel yorum
{{ticket.modified_on}}Bilete yapılan son değişikliğin zaman damgası
{{helpdesk_name}}Yardım masası altındaki belirtilen destek portalının adı
{{ticket.portal_name}}Ürün portalının adı
(birden çok ürün kullanıldığında)
{{ticket.product_description}}Ürüne özgü açıklama
(birden çok ürün kullanıldığında)
{{ticket.satisfaction_survey}}Müşteri memnuniyeti anketini mesajın içine ekleyin
{{ticket.surveymonkey_survey}}Survey Monkey entegrasyonu için memnuniyet anketi
{{event_performer.name}}Etkinlik gerçekleştiren kişinin adı
(Hem temsilci hem de talep sahibi olabilir)
{{event_performer.firstname}}Etkinlik gerçekleştiren kişinin adı
{{event_performer.lastname}}Etkinlik gerçekleştiren kişinin soyadı
{{event_performer.email}}Etkinlik gerçekleştiren kişinin e-posta adresi
{{event_performer.phone}}Etkinlik gerçekleştiren kişinin telefon numarası
{{event_performer.address}}Etkinlik gerçekleştiren kişinin adresi


Bilet AlanlarıÖzelleştirilmiş alanlar için de yer tutucular kullanılabilir
{{ticket.category}}Özelleştirilmiş Alan - Kategori (örnek)
{{ticket.order_tracking_code}}Özelleştirilmiş Alan - Takip Kodu (örnek)


İletişim/Şirket Alanları
Yer tutucular özelleştirilmiş iletişim/şirket alanları için de kullanılabilir
{{ticket.requester.warranty}}
Özelleştirilmiş İletişim Alanı - Garanti (örnek)
{{ticket.company.organization}}
Özelleştirilmiş Şirket Alanı - Organizasyon (örnek)
Shopify alanları (yalnızca Shopify uygulamasını yüklediyseniz görürsünüz)
{{shopify.last_order_date}}
Shopify'daki müşterinin son sipariş tarihi
{{shopify.last_order_number}}
Son siparişin sipariş numarası
{{shopify.last_order_shipping_carrier}}
Nakliye şirketinin adı
{{shopify.last_order_tracking_number}}
Son siparişin sipariş numarası
{{shopify.last_order_tracking_url}}
Son siparişin takip URL'si
{{shopify.last_order_shipping_address}}
Son siparişin teslimat adresi
{{shopify.last_order_shipped_date}}
Son siparişin gönderildiği tarih
{{shopify.last_order_shipping_status}}
Son siparişin nakliye durumu




Bu, varsayılan olarak Freshdesk'te bulunan yer tutucuların bir listesidir. {{comment.body}} ve {{comment.commenter.name}} gibi bazı favori yer tutucularınızın neden burada olmadığını merak ediyorsanız, bu konuda bilgi alabilirsiniz.


Bu liste dışında, Bilet Alanları ve Müşteri Alanları altında oluşturduğunuz her özel alan kendi yer tutucusuna sahip olacak ve bilet formuna yapılan değişiklikleri kaydettiğinizde otomatik olarak yer tutucu listesine eklenecektir.






Bu, varsayılan olarak Freshdesk'te bulunan yer tutucuların bir listesidir. {{comment.body}} ve {{comment.commenter.name}} gibi bazı favori yer tutucularınızın neden burada olmadığını merak ediyorsanız, bu konuda bilgi alabilirsiniz.

Bu liste dışında, Bilet Alanları ve Müşteri Alanları altında oluşturduğunuz her özel alan kendi yer tutucusuna sahip olacak ve bilet formuna yapılan değişiklikleri kaydettiğinizde otomatik olarak yer tutucu listesine eklenacaktır.










Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız