Destek Taleplerine Daha Hızlı Yanıt Vermek için Çözüm Makalesi Önerilerini Kullanın

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 4:54 AM

Çözüm makaleleri genellikle acenteler tarafından müşteri destek taleplerine yanıt vermek için kullanılır. Yalnızca yaygın müşteri vakalarıyla ilgili birçok bilgi içermekle kalmıyor, aynı zamanda temsilcilerin belirli sorun türleriyle nasıl başa çıkacaklarını anlamalarına da yardımcı oluyorlar.


Freddy AI ile temsilcilere artık bilet metnine ve diğer meta verilere (ör. bilet alanı değerleri) dayalı olarak müşterilere yanıt vermek için Makine Öğrenimi destekli çözüm makalesi önerileri gösteriliyor. Bu, onları yanıt verecekleri doğru çözüm makalesini manuel olarak arama zahmetinden kurtararak destek bildirimi çözümleme sürecini daha hızlı hale getirir. Ayrıca yeni temsilcilerin ortak destek yanıtlarına daha hızlı ulaşmalarına yardımcı olur. 


Not: Çözüm makalesi önerileri yalnızca e-posta veya web yoluyla alınan destek bildirimleri için geçerlidir.


Bu makaledeki temsilcilerin çözüm makalesi önerilerini nasıl kullanabileceğini anlayalım.


İÇİNDEKİLER


Freddy'nin çözüm makalesi önerilerini görüntüleyin


3 farklı yaklaşımı kullanarak bir bilet için Freddy çözüm makalesi önerilerini görüntüleyebilirsiniz. Aşağıda her birini ele alalım.


1. 'Freddy önerileri' kartını kullanma


'Freddy önerileri' kartını kullanarak herhangi bir bilete ilişkin Freddy'nin çözüm makalesi önerilerini nasıl görüntüleyeceğiniz aşağıda açıklanmıştır.

  • Freshdesk hesabınızda Temsilci olarak oturum açın
  • 'Biletler' kısmından çözümlemek istediğiniz bilete ait bilet detay sayfasını açın.
  • Freddy'nin çözüm makalesi önerileri olan bir destek bildirimi açtığınızda, bir ' Freddy Önerileri ' kartı göreceksiniz.

  • Bu kart, Freddy'nin bu özel bildirim için sahip olduğu çözüm makalesi önerilerinin sayısını ( hazır yanıt önerilerinin sayısıyla birlikte ) listeleyecektir.
  • Çözüm makalesi önerilerinin listesini görüntülemek için 'Freddy önerileri' altındaki ' Çözüm makaleleri ' bağlantısını tıklayın.
  • Bu, ekranın sağ tarafında bir panelin yanı sıra sol tarafta açılan bilet yanıt düzenleyicisini açacaktır .

  • Ayrıca bu bölümün hemen altında ' Freddy önerileri ' listesini de görebilirsiniz.
  • Tavsiye edilmeyen bir çözüm makalesini kullanmak istemeniz durumunda aynı paneldeki arama çubuğunu kullanarak aynı makaleye ulaşabilirsiniz.
  • Herhangi bir çözüm makalesi önerisinin içeriğini görüntülemek için önerilen makalenin başlığı altındaki ' Makaleyi görüntüle ' bağlantısını tıklayın.



2. Klavye kısayolunu kullanma


Alternatif olarak, bir klavye kısayolu kullanarak Freddy önerilerini görüntüleyebilirsiniz.

  • Vaka metninin altındaki e-posta yanıtı bölümünde, Freddy önerilerinin listesini görüntülemek için bir kısayol kullanabilirsiniz.
  • Tüm Freddy tavsiyelerinin bir listesini açmak için '/s' yazın (kesme işaretleri olmadan) ve 'Geri Dön düğmesine (Enter) basın




  • Freddy önerileri arasından dilediğiniz çözüm yazısını seçip üzerine tıklayarak ekleyebilirsiniz.

3. Bilet yanıt düzenleyicisindeki 'Önerilen çözümler' düğmesini kullanma

  • Freddy önerilerinin bir listesini açmak için yanıt bölümünün altındaki Önerilen çözümler ' düğmesini tıklayın.


  • Bu, sağ tarafta ilk yöntemde anlatılana benzer bir panel açmalıdır.
  • Ayrıca bu bölümün hemen altında ' Freddy önerileri ' listesini de görebilirsiniz.
  • Tavsiye edilmeyen bir çözüm makalesini kullanmak istemeniz durumunda aynı paneldeki arama çubuğunu kullanarak aynı makaleye ulaşabilirsiniz.
  • Herhangi bir çözüm makalesi önerisinin içeriğini görüntülemek için önerilen makalenin başlığı altındaki ' Makaleyi görüntüle ' bağlantısını tıklayın.


E-posta yanıtınızda bir çözüm makalesi nasıl kullanılır?


Bir çözüm makalesi önerisinin üzerine geldiğinizde veya 'Makaleyi görüntüle' düğmesini tıklayarak onu görüntülediğinizde, makaleyi e-postanıza eklemek için iki seçenek göreceksiniz.


1. Çözüm makalesini ekleyin


Bu butona tıklamak makaleyi ticket yanıtınıza ekleyecektir. Bu yazı, bilet metninin altındaki yanıt bölümüne yazmış olabileceğiniz her şeye ek olarak eklenecektir. Buraya yazmış olabileceğiniz her şey değişmeden kalacak ve ardından çözüm makalesi metni gelecektir. 



2. Çözüm makalesi bağlantısını ekleyin


Bu düğmeye tıklamak, e-posta yanıt metninize makaleye bir bağlantı ekleyecektir.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız