Destek Taleplerine Daha Hızlı Yanıt Vermek için Hazır Yanıt Önerilerini Kullanın

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 4:58 AM

Hazır yanıtlar, temsilcilerin yaygın müşteri sorgularına yanıt vermek için önceden tanımlanmış bir dizi e-posta şablonu kullanmasının etkili bir yoludur. Temsilcileri birden fazla müşteriye aynı yanıt dizisini tekrar tekrar yazma zahmetinden kurtarırlar. Bunun yerine temsilciler hazır yanıt şablonlarını düzenleyebilir ve gerektiğinde bunları bir e-posta yanıtına ekleyebilir.

Freddy AI ile artık temsilciler destek bildirimi metnine göre önerilen hazır yanıtları görebiliyor. Temsilciler bu önerileri kullanmayı seçebilir veya kolayca arayarak seçtikleri başka bir hazır yanıtı kullanabilirler. 

Bu makaledeki temsilcilerin hazır yanıt önerilerini nasıl kullanabileceğini anlayalım.

İÇİNDEKİLER

Başlamadan önce, Freshdesk'inizde hazır yanıtları nasıl ayarlayacağınızı öğrenmek için bu makaleye bakın .


Freddy'nin hazır yanıt önerilerini görüntüleyin

Bir destek talebi için Freddy'nin hazır yanıt önerilerini 3 farklı yaklaşım kullanarak görüntüleyebilirsiniz. Aşağıda her birini ele alalım.

1. 'Freddy önerileri' kartını kullanma

'Freddy önerileri' kartını kullanarak herhangi bir destek talebi için Freddy'nin hazır yanıt önerilerini nasıl görüntüleyeceğinizi burada bulabilirsiniz.

  • Freshdesk hesabınızda Temsilci olarak oturum açın
  • 'Biletler' kısmından çözümlemek istediğiniz bilete ait bilet detay sayfasını açın.
  • Freddy'nin çözüm makale önerilerinin olduğu bir destek bildirimi açtığınızda, bildirim metninin altında ' Freddy Önerileri ' kartını göreceksiniz.



  • Bu kart, Freddy'nin bu özel bildirim için sahip olduğu hazır yanıt önerilerinin sayısını ( çözüm makalesi önerilerinin sayısıyla birlikte ) listeleyecektir.
  • Hazır yanıt önerilerinin listesini görüntülemek için 'Freddy önerileri' altındaki ' Hazır yanıtlar ' bağlantısını tıklayın.
  • Bu, ekranın sağ tarafında bir panelin yanı sıra sol tarafta açılan bilet yanıt düzenleyicisini açacaktır.




  • Freddy önerileri burada, arama çubuğunun hemen altında görülebilir
  • Hazır yanıt metnini görüntülemek için her hazır yanıtın sol tarafındaki genişlet/daralt düğmesine tıklayın


2. Klavye kısayolunu kullanma.

Alternatif olarak, bir klavye kısayolu kullanarak Freddy önerilerini görüntüleyebilirsiniz.

  • Vaka metninin altındaki e-posta yanıtı bölümünde Freddy önerilerinin listesini görüntülemek için bir kısayol kullanabilirsiniz.
  • Tüm Freddy tavsiyelerinin bir listesini açmak için '/c' yazın (kesme işaretleri olmadan) ve 'Geri Dön düğmesine (Enter) basın


  • Freddy önerileri arasından dilediğiniz hazır yanıtı seçip üzerine tıklayarak ekleyebilirsiniz.

3. Destek bildirimi düzenleyicisindeki 'Hazır yanıtlar' düğmesini kullanma

  • Freddy önerilerinin bir listesini açmak için yanıt bölümünün altındaki ' Hazır yanıtlar ' düğmesini tıklayın


  • Bu , sağ tarafta ilk yöntemde anlatılana benzer bir panel açmalıdır.
  • Freddy önerileri burada, arama çubuğunun hemen altında görülebilir
  • Hazır yanıt metnini görüntülemek için her hazır yanıtın sol tarafındaki genişlet/daralt düğmesine tıklayın


E-posta yanıtınızda hazır yanıt nasıl kullanılır?

Hazır yanıt önerisinin üzerine geldiğinizde yanıtı e-postanıza eklemek için iki seçenek göreceksiniz.

1. Hazır yanıt ekleyin

'Hazır yanıt ekle' düğmesine tıklamak, hazır yanıtı e-posta yanıtınıza ekleyecektir. 




Bu yanıt, destek bildirimi metninin altındaki yanıt bölümüne yazmış olabileceğiniz herhangi bir şeye ek olarak eklenecektir. Buraya yazmış olabileceğiniz her şey değişmeden kalacak ve ardından hazır yanıt metni gelecektir. 


2. Hazır yanıtı değiştirin

İkinci seçenek 'hazır yanıtı değiştir' düğmesine tıklamaktır.




Bu seçenek, destek bildirimi metninin altındaki yanıt bölümüne yazmış olabileceğiniz her şeyi siler. Onun yerine artık hazır yanıt görünecek.


Freddy önerilerinin dışındaki hazır yanıtları arayın 

Freddy tavsiyeleri altında listelenmeyen bir hazır yanıtı kullanmak isteyebileceğiniz durumlar olabilir. Böyle bir durumda seçtiğiniz hazır yanıtı kolayca arayabilir ve kullanabilirsiniz. Aramanın 2 yolu vardır.


1. Arama çubuğunu kullanma

  • Hazır yanıtı aramak için ilgili yanıtı bulmak üzere sağ taraftaki paneldeki arama çubuğunu kullanmanız yeterlidir.




  • Arama yaparken arama çubuğunun sağ tarafındaki açılır menüyü kullanarak aramak istediğiniz klasörü de belirtebilirsiniz.
  • Daha sonra , seçtiğiniz klasördeki yanıtlar listesinden seçtiğiniz bir hazır yanıtı eklemeye veya değiştirmeye  devam edebilirsiniz.


2. Klasörde gezinme açılır menüsünü kullanma

  • Freddy önerilerinin altındaki bölümdeki mevcut klasörlere göz atarak hazır yanıtları da arayabilirsiniz.




  • İstediğiniz klasörü seçmek için Freddy önerileri listesinin altındaki açılır menüye tıklamanız yeterlidir .
  • Bir klasör seçildiğinde, içindeki tüm mevcut hazır yanıtlar listelenir
  • Daha sonra , seçtiğiniz klasördeki yanıtlar listesinden seçtiğiniz bir hazır yanıtı eklemeye veya değiştirmeye devam edebilirsiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız