Biletlerin yüksek hacimde geldiği ve temsilcilerin dikkat dağıtıcı unsurları en aza indirmesi ve hızlı ve verimli olmaya odaklanması gereken zamanlar vardır. Freshdesk bu tür durumlarda temsilcilere üretken kalmalarına yardımcı olmak için odaklanma modu seçeneği sunuyor. Bu özellik, temsilcilerin kuyruktaki destek bildirimleri üzerinde kesintisiz olarak çalışmasına olanak tanır.
Freshdesk'te Odak modunu etkinleştirme:
Temsilci odak modunu etkinleştirmek için Hesap ----> Profil ayarları ----> Odak modunu aç seçeneğine gidin.
Odaklanma modu nasıl çalışır?
Odak modu etkinleştirildiğinde temsilci destek bildirimlerine yanıt vermeye başlayabilir ve durumu çözümlendi olarak ayarlayabilir. Bu onları sıradaki bir sonraki bilete götürecektir.
Not: Temsilciler destek bildirimindeki durumu yanıt vermeden güncellediğinde veya üst çubuktaki 'Kapat' düğmesini tıkladıklarında odak modu çalışmaz. Bu eylemler onları normal modda olduğu gibi liste görünümüne götürür.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız