Yardım merkezi içeriği üzerinde çalışan birden fazla ekip veya temsilci, artık yeni Freshconnect'in Freshdesk bilgi tabanıyla entegrasyonunu kullanarak sorunsuz bir şekilde işbirliği yapabilir. Bu sayede temsilciler artık kuruluşlarının herhangi bir bölümünden ortak çalışanlar (hatta üçüncü taraf ortak çalışanlar) ekleyebilir, bir makalenin belirli bir bölümüyle ilgili anında geri bildirim alabilir ve bağlamın tamamını elde etmek için bir makale hakkındaki konuşmaların geçmişine istedikleri zaman erişebilirler.
Bilgi tabanına birden fazla ortak çalışan eklemeye yönelik hızlı bir kılavuz
Temsilciler, bir çözüm makalesi üzerinde çalışırken, içeriğin yeniden okunması ve yayınlamadan önce nelerin eklenmesi veya çıkarılması gerektiği konusunda öneriler alma konusunda yardıma ihtiyaç duyabilir. Aracılar, içerikleri üzerinde çalıştıkları yerde aşağıdaki adımları uygulayarak bunu kolayca gerçekleştirebilirler:
- Çözümler sekmesine gidin ve yeni bir makale kaydedin veya birden fazla ortak çalışanın ilgilenmesini gerektiren mevcut bir makaleyi seçin
- Makale açıldığında sağ alt köşedeki Freshconnect widget'ına tıklayın
- Daha sonra bu makalede belirtilen adımları izleyerek makale ortak çalışanlarını ekleyebilirsiniz . Buradaki tek fark, bu adımların kayıtlı makalenin görüntülendiği sayfadayken gerçekleştirilmesi gerektiğidir.
Bağlamla içerik üzerinde işbirliği yapmaya yönelik hızlı bir kılavuz
İçerik oluşturma sürecine birden fazla kişi dahil olduğunda, belirli bir makalede yapılan her düzenlemenin arkasında gerekli bağlamı elde etmek için içeriğin bulunduğu yerde konuşmaları etkinleştirmek önemlidir.
- Bunu sağlamak için, bir makale üzerinde çalışan temsilcinin, önceki bölümde açıklandığı gibi önce ortak çalışanları eklemesi ve konuşmayı başlatması gerekir.
- Bu yapıldıktan sonra ortak çalışan, makaleye doğrudan Freshconnect widget'ından alınan bildirimden erişerek yorum yapabilir.
- Freshdesk'in aracısı olmayan ortak çalışanlar, yorumlarını eklemek için Freshconnect arayüzünü kullanabilirler. Ayrıca makaleyi ve özelliklerini aynı arayüzde görebilecekler.
- Freshdesk temsilcileri ayrıca bir makalenin bir bölümünü vurgulayabilir ve o bölüme özel yorumlar sunabilir, böylece temsilciler içeriğin hangi kısmına daha fazla odaklanma gerektiğini anlayabilir.
NOT : 1 Temmuz 2020'den itibaren Freshconnect, Freshworks Switcher'da kullanılamayacaktır. Ancak widget, bağlantılar ve tüm e-posta bildirimlerine ürün genelindeki kullanıcılar erişebilecek.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız