Paylaşılan Temsilci Rollerini ve Ayrıcalıklarını Anlama

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 3:25 AM

Freshdesk-Freshsales entegrasyonuyla , artık Freshdesk'teki Freshsales kullanıcınızın erişim ayrıcalıklarını kontrol etmek ve yönetmek için Paylaşılan temsilci adı verilen yeni bir temsilci rolü göreceksiniz.


Mevcut Freshsales kullanıcıları, Freshdesk'e erişimleri yoksa veya mevcut kişiler olarak kaydedilmemişse, Freshdesk'te Paylaşılan temsilciler olarak eşlenecektir. Mevcut Freshdesk rollerine sahip kullanıcılar, Freshsales'e eklendiklerinde aynı rolü korumaya devam edecekler.


İÇİNDEKİLER

Genel Bakış

Şu anda Freshsales kullanıcıları, Freshdesk'te aracı olmadıkları sürece bir bilete dosya ekleme, destek talebi şablonları, hazır yanıtlar, bağımlı alanlar, dinamik bölümler ve işbirliği özellikleri gibi Freshdesk özelliklerine erişemez. Yeni Paylaşımlı temsilci rolü, başka bir Freshdesk lisansı satın almadan tüm bu özelliklere erişim sağlar. Gelişmiş entegrasyon sayesinde satış temsilcileriniz destek bildirimlerine doğrudan Freshdesk üzerinden erişebilir. 


Faydalar:

  • Satış ve destek ekipleriniz arasında kolaylıkla işbirliği yapın
  • Satış temsilcilerinin destek bildirimlerine hızlı bir şekilde erişmesine ve destek bildirimi özelliklerini güncelleme veya destek bildirimlerine doğrudan Freshdesk üzerinden yanıt verme gibi destek görevlerini gerçekleştirmesine izin verin
  • Yeni Paylaşılan temsilci rolüyle satış temsilcilerini kontrol edin ve yönetin

 
Freshsales'tan Freshdesk biletlerini görüntüleme hakkında daha fazla ayrıntı için bu makaleye göz atın . Özelliklere erişimin, bu özelliklerin mevcut Freshdesk planınızdaki kullanılabilirliğine bağlı olduğunu lütfen unutmayın.


Paylaşılan aracı rolü izinlerini ve kısıtlamalarını anlama

Paylaşılan aracı rolü aşağıdaki senaryolarda kullanılabilir:

  • Freshdesk aracılığıyla Freshsales'e kaydolduğunuzda
  • Freshsales'ten Freshdesk uygulamasını yüklediğinizde 

Paylaşılan aracılar, diğer kısıtlı aracı rollerinden farklı olarak, varsayılan bir kısıtlı destek kapsamıyla eklenir. Sınırlı kapsama sahip bir Paylaşılan temsilci,  koşullardan birinin karşılanması durumunda bilete erişebilir:

  • Erişmeye çalıştıkları bilette temsilciden (@bahsetme) bahsedilmişse (veya)
  • Temsilcinin Freshsales'teki ilgili kişiye erişimi varsa

Aracının varsayılan kapsamını değiştirmek istiyorsanız Yönetici > Temsilci > Temsilci Adı > Temsilciyi Düzenle seçeneğine gidin . Ayrıca satış temsilcisinin belirli bir grubun biletlerini görüntülemesi ve düzenlemesi için grup düzeyinde belirli ayrıcalıklar atayabilirsiniz.



Biletler Paylaşılan temsilcilere atanamadığından, yalnızca grup düzeyindeki biletleri görüntüleme ve düzenleme erişimine sahip olacaklardır.



Paylaşılan aracı izinlerini görüntüleme

Paylaşılan bir aracının varsayılan izinlerini görüntülemek için:

  • Yönetici olarak Freshdesk > Yönetici > Roller'e gidin


Not: Atanan varsayılan izinleri görüntüleyebilirsiniz ancak bunları düzenleyemezsiniz .


  • Paylaşılan aracıyı seçin
    • İzinler altında, bir Freshsales temsilcisine farklı kategoriler için verilen erişimi görebilirsiniz.
  • İzinleri değiştirmek için Freshsales temsilcilerine yönelik özel roller oluşturabilir ve atayabilirsiniz.


Paylaşılan aracı izinleri


Modüller
Paylaşılan aracılar ne yapabilir?
Paylaşılan aracılar neyi yapamaz?

Biletler

  • Bir müşteriye yanıt verme
  • Genel notlar ekleyin
  • Biletin birincil sahibi olun




Sohbet/telefon kanalı

Yok

  • Telefon widget'ını kullanarak arama yapın ve alın
  • Sohbet mesajları gönderin veya alın

Çözümler


  • Bilgi bankası makalelerini görüntüleyin
  • Makaleleri ve gönderileri ekleyin veya düzenleyin

Forumlar


  • Forum konularını görüntüle
  • Yalnızca forum konularını düzenleyin
  • Kategori veya forum oluşturma/düzenleme
Müşteri
Yok
  • Kişi oluştur
  • Kişi profillerini düzenleyin
  • Kişileri veya şirket profillerini görüntüleyin 
Raporlar
Yok
  • Rapor oluşturma
  • Raporları görüntüle
  • Ekip kontrol panellerini yönetin
İş akışları
  • Yapılacaklar listesi oluştur
  • Hazır yanıtları kullanın
  • Bilet şablonlarını kullanın
  • Operasyonel yönetici eylemlerini gerçekleştirin
  • Bilet atamalarını ve otomasyon kurallarını yönetin
Pazaryeri Uygulamaları
  • Yüklü uygulamaları kullanın
Yok


Freshdesk yöneticisiyseniz, Paylaşılan aracıları yönetirken aşağıdaki kısıtlamalara dikkat edin:

  1. Yeni Paylaşılan aracıları doğrudan Freshdesk'e ekleyemezsiniz. Bu yalnızca Freshsales aracılığıyla yapılabilir.
    Bu nedenle Freshdesk'e yeni temsilciler eklerken 'Paylaşılan temsilci' rolünü görmezsiniz. Ancak yine de Paylaşılan aracıları Freshdesk'ten silebilirsiniz.
  2. Paylaşılan temsilciler Freshsales'e özel olduğundan onları Freshdesk'teki herhangi bir destek talebine atayamazsınız. Ayrıca Paylaşılan temsilcilerin Telefon ve Sohbet kanallarına erişimi yoktur.
  3. Paylaşılan aracıların Freshdesk'te sınırlı yetenekleri vardır. Yukarıdaki tabloda izinlerin listesini görebilirsiniz .
  4. Kişileri Paylaşılan temsilcilere dönüştürmek için Freshdesk'teki 'temsilciye dönüştür' seçeneğini kullanamazsınız.


Mevcut Freshdesk kullanıcılarını Paylaşılan temsilcilere dönüştürme

Freshdesk ve Freshsales'i entegre ettiğinizde mevcut Freshsales kullanıcılarınız, yalnızca Freshdesk'e erişimleri olmadığında veya mevcut kişiler olarak kaydedilmediğinde Freshdesk'teki Paylaşılan temsilci rolüyle eşlenecektir. 


Ancak mevcut bir Freshdesk kişisini/temsilcisini Paylaşılan bir temsilciye dönüştürmek istiyorsanız, entegrasyondan önce temsilciyi/kişiyi Freshdesk'ten kesin olarak silin. Bu, Freshdesk-Freshsales entegrasyonu sırasında otomatik olarak Paylaşılan temsilcilere dönüştürülmelerini sağlayacaktır. Zaten entegre ettiyseniz buradaki adımları izleyin:

  1. Mevcut bir Freshdesk aracısını Paylaşılan aracı olarak eklemek için aracıyı Freshdesk'ten tamamen silin. Yönetici > Aracılar'a gidin ve aracıyı silin. Bir temsilciyi sildiğinizde, o kişi Freshdesk'e kişi olarak eklenecektir. Tüm iletişim bilgilerini kaldırmak için bir sonraki adıma geçin.
    Not : Silinen temsilciyle ilişkili tüm biletler " atanmamış " konumuna taşınacaktır . Bunu önlemek için temsilciye sahte bir e-posta adresi atayın. Ayrıntılar için bu makaleye göz atın .

  2. Bir Freshdesk kişisini Paylaşılan temsilci olarak eklemek için mevcut kişiyi tamamen silin. Freshdesk'te Kişiler bölümüne gidin ve kişiyi silin. Tüm kişi bilgilerini tamamen kaldırmak için Silinen Kişiler bölümüne gidin ve kişinin profilini silin.


     3.   Yukarıdaki adımlar tamamlandıktan sonra lütfen kullanıcıyı Freshsales'te devre dışı bırakın ve etkinleştirin. Bu, kullanıcıyı   Freshdesk'te Paylaşılan aracı olarak oluşturacaktır.


Not : Freshdesk temsilcisi olmayan bir kişiyi sildiğinizde, forum konuları, e-postalar, biletler ve diğer ilgili etkinlikler gibi kişiyle ilişkili tüm etkinlikler Freshdesk'ten kaldırılacaktır. Bunu önlemek için kişiyi silmek yerine kişinin e-posta kimliğini sahte bir değerle değiştirin.

Örneğin, Paylaşılan temsilci olarak eklenecek temsilci emily.dean@freshdesk.com ise, Freshdesk kişilerindeki bu e-posta adresini emily.dean_placeholder@freshdesk.com olarak değiştirin. Bu, bilet ayrıntılarını koruyacaktır ve kişiyi silmeden entegrasyona veya Paylaşılan temsilciyi eklemeye devam edebilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız