Bu yer tutucular neden eksik?
Yer tutucu, bir biletten, istekte bulunandan, yorumdan vb. içeriği dinamik olarak getirir. Örneğin, ticket.description yer tutucusu her zaman bu biletin orijinal açıklamasını gösterir ; Bu, bilete zaten bir yerde referans verilmiş olması gerektiği anlamına gelir. Çoğu zaman bu gayet iyi çalışmalıdır (hazır yanıtta, bildirimde, senaryoda vb.). Ancak bunu özel FreshTheme portalınızdaki bir sayfada kullanmayı denerseniz, öncelikle hangi biletten bahsettiğinizden emin olmanız gerekir.
Bunun Son Kamu Yorumu yer tutucusundan farkı nedir?
örnek:
Gourmet Chocos'tan Allen'ın bu destek e-postasını gönderen bir müşterisini ele alalım :
{{ticket.description}} : biletin açıklamasını gösterir. Bizim durumumuzda siparişin ambalajı kötüydü. Bu kadar uzun süre beklediğim ve bunu aldığım için pişman oldum.
Biletin atandığı destek temsilcisi Sara, siparişi yeni bir paketle değiştirmek için şikayet ekibinden Lana ile iletişime geçer.
Allen'ın Sara'nın eklediği yorumu içeren bir e-posta bildirimi almasını istiyorsunuz. Burada {{comment.commenter.name}} ile birlikte {{comment.body}} yer tutucusunu kullanırsınız.
Diyelim ki Allen meşgul, bu yüzden konuyu tartışmak için farklı bir zaman aralığı talep ediyor. Bu, müşteri tarafından yapılan bir yorum olarak Freshdesk'e girer. Sara ve ekibinin tam da bunu söyleyen bir bildirim almasını istiyorsunuz. Bunu gerçekleştirmek için yine {{comment.body}} yer tutucusunu kullanırsınız.
Comment.body veya comment.commenter.name yer tutucularını yalnızca hangi yorumdan bahsettiğinizi bildiğiniz zaman kullanabileceğinizi unutmayın. 'Yeni Yorum Eklendi' bildirimlerinden kullanırsanız endişelenmenize gerek yok. Ancak bunları hazır yanıtta kullanamazsınız çünkü Sara hangi yorumdan bahsettiğinizi bilemez.
Dolayısıyla, her yanıtta tüm hikaye dizisinin akıp gitmesini istemiyorsanız, yalnızca insanların bahsettiği son şeyi istiyorsanız, {{ticket.latest_public_comment}} yer tutucusunu kullanırsınız.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız