Yer Tutucular Açılır Penceresinde Neden Bazı Yer Tutucular Kullanılamıyor?

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 4:06 AM

Freshdesk'teki yer tutucular, Hazır Yanıtlarınıza, E-posta Bildirimlerinize vb. dinamik içerik (istek sahibinin adı veya destek talebi ayrıntıları gibi) eklemenizi sağlar. Kullanabileceğiniz yer tutucuların çoğuna Yer Tutucu Ekle düğmesi ( Bildirimler ve Hazır Yanıt bölümlerinde bulunur ) aracılığıyla erişilebilse de, comment.body gibi kasıtlı olarak dışarıda bırakılan  birkaç yer tutucu da vardır .

Bu yer tutucular neden eksik?

Yer tutucu, bir biletten, istekte bulunandan, yorumdan vb. içeriği dinamik olarak getirir. Örneğin, ticket.description yer tutucusu her zaman bu biletin orijinal açıklamasını gösterir Bu, bilete zaten bir yerde referans verilmiş olması gerektiği anlamına gelir. Çoğu zaman bu gayet iyi çalışmalıdır (hazır yanıtta, bildirimde, senaryoda vb.). Ancak bunu özel FreshTheme portalınızdaki bir sayfada kullanmayı denerseniz, öncelikle hangi biletten bahsettiğinizden emin olmanız gerekir.


comment.body ve comment.commenter.name gibi bir yer tutucu, bu yorumun gövdesini ve yorumcunun adını görüntüler Bu, bir temsilci veya müşteriye yönelik bildirimde işe yaraması için bu yorumun ne anlama geldiğine zaten atıfta bulunmuş olmanız gerektiği anlamına gelir. Aksi takdirde (örneğin temalarınızda kullanmak istiyorsanız), yoruma daha önce referans verdiğinizden emin olmanız gerekir.

Bu nedenle comment.body  ve  comment.commenter.name yer tutucuları yalnızca bir temsilcinin veya talep sahibinin yorum eklemesine karşılık gelen e-posta bildiriminde anlamlıdır ve bu nedenle bunları genel Yer Tutucular açılır penceresinde bulamazsınız.

Bunun Son Kamu Yorumu yer tutucusundan farkı nedir?


Destek talebi açıklaması, yorum ve son genel yorum yer tutucuları biraz kafa karıştırıcı olabilir, bu nedenle burada hızlı bir genel bakış bulacaksınız. 

örnek:


Gourmet Chocos'tan Allen'ın bu destek e-postasını gönderen bir müşterisini ele alalım :




{{ticket.description}} : biletin açıklamasını gösterir. Bizim durumumuzda siparişin ambalajı kötüydü. Bu kadar uzun süre beklediğim ve bunu aldığım için pişman oldum.
Biletin atandığı destek temsilcisi Sara, siparişi yeni bir paketle değiştirmek için şikayet ekibinden Lana ile iletişime geçer.



Allen'ın Sara'nın eklediği yorumu içeren bir e-posta bildirimi almasını istiyorsunuz. Burada {{comment.commenter.name}} ile birlikte {{comment.body}} yer tutucusunu kullanırsınız.
Diyelim ki Allen meşgul, bu yüzden konuyu tartışmak için farklı bir zaman aralığı talep ediyor. Bu, müşteri tarafından yapılan bir yorum olarak Freshdesk'e girer. Sara ve ekibinin tam da bunu söyleyen bir bildirim almasını istiyorsunuz. Bunu gerçekleştirmek için yine {{comment.body}} yer tutucusunu kullanırsınız.
Comment.body veya comment.commenter.name yer tutucularını yalnızca hangi yorumdan bahsettiğinizi bildiğiniz zaman kullanabileceğinizi unutmayın. 'Yeni Yorum Eklendi' bildirimlerinden kullanırsanız endişelenmenize gerek yok. Ancak bunları hazır yanıtta kullanamazsınız çünkü Sara hangi yorumdan bahsettiğinizi bilemez.
Dolayısıyla, her yanıtta tüm hikaye dizisinin akıp gitmesini istemiyorsanız, yalnızca insanların bahsettiği son şeyi istiyorsanız, {{ticket.latest_public_comment}} yer tutucusunu kullanırsınız.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız