SLA Hatırlatmaları ve Yükseltmeleri Kurulumu

Şu tarihte değiştirildi Sal, 19 Arl, 2023 şunda: 8:01 AM

SLA hatırlatmaları, bir biletin SLA son tarihine yaklaştığında doğru kişilere bilgi verir. Bu şekilde, tüm müşterilerinizin hızlı bir şekilde yanıt almasını ve sorunlarının zamanında çözülmesini sağlayabilirsiniz.


Bir bilet SLA'sını ihlal ederse, yükseltme kuralları doğru kişilerin dikkatini çeker. Bu, insanların takip etmeyi kolaylaştırır ve hiçbir müşterinin gecikmiş bir yanıt almadığından emin olunur.


İnsanları ya doğrudan Freshdesk içinde ya da e-posta yoluyla bilgilendirebilirsiniz.


Hatırlatma kurulumu için adımlar:


1. Yönetici > İş Akışları > SLA Politikası'na gidin.

2. Hatırlatma eklemek istediğiniz SLA'yı seçin.


3. "SLA bitiş süresine yaklaştığında temsilcilere hatırlat" altında, biletin ilk yanıtına, sonraki yanıtına ve çözüm hedefine yaklaştığı zamanlar için ayrı hatırlatmalar kurabilirsiniz.


4. Hatırlatmayı atanan temsilci veya diğer takım üyelerine göndermeyi seçebilirsiniz.


5. Freshdesk, SLA hedefinin, temsilcilere hatırlatma süresinden daha kısa olduğunu gösterirse, bir uyarı gösterir.


6. SLA hatırlatmalarınızı kurulumu tamamlamak için Kaydet'e tıklayın. 


7. Eğer bildirimleri e-posta yoluyla almak istiyorsanız, hatırlatma e-postalarının 

Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > Temsilci Bildirimleri altında etkinleştirildiğinden emin olun. 


8. Takımınızın uygulama içinde bilgilendirilmesini istiyorsanız, ekranınızın sağ üst köşesindeki çan simgesine tıklayın ve etkinleştirmek için ayarlara tıklamanız gerektiğinden emin olun.





Yükseltme kurulumu için adımlar:


1. Yönetici > İş Akışları > SLA Politikaları'na gidin.


2. Yükseltme eklemek istediğiniz SLA için Düzenle'ye tıklayın.

3. E-posta bildirimleri veya bildirimlerinin sadece belirli bir öncelikteki biletler için gönderilmesini seçebilirsiniz. Hedeflerin yanındaki yükseltme hatırlatıcını etkinleştirmeyi unutmayın.




4. "SLA ihlal edildiğinde yükseltme gönder" alanında, yükseltme kuralını tanımlayın ve yükseltme e-postasının hangi temsilcinin adına gönderileceğini belirtin.


5. Bir bilet belirli bir sürede yanıtlanmadığında tek bir yükseltme kuralı kurabilir ve bir bilet belirli bir sürede çözülmediğinde maksimum 4 seviyede yükseltme yapabilirsiniz.




6. İşlem tamamlandığında, Kaydet'e tıklayın. 


7. Eğer bildirimleri e-posta yoluyla almak istiyorsanız, hatırlatma e-postalarının 

Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > Temsilci Bildirimleri altında etkinleştirildiğinden emin olun. 


8. Masaüstü bildirimlerini etkinleştirmek istiyorsanız, ekranınızın sağ üst köşesindeki çan simgesine tıklayın ve etkinleştirmek için ayarlara tıklamanız gerektiğinden emin olun.







Bir yükseltme kurulumu için adımlar:

  1. Admin > İş Akışları > SLA Politikaları'na gidin.
  2. Yükseltme eklemek istediğiniz SLA için Düzenle'ye tıklayın.

E-posta bildirimleri veya bildirimlerinin sadece belirli bir öncelikteki biletler için gönderilmesini seçebilirsiniz. Hedeflerin yanındaki yükseltme hatırlatıcını etkinleştirmeyi unutmayın.








SLA hatırlatmalarınızı kurulumu tamamlamak için Kaydet'e tıklayın. Eğer bildirimleri e-posta yoluyla almak istiyorsanız, hatırlatma e-postalarının Admin > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > Ajan Bildirimleri altında etkinleştirildiğinden emin olun. Takımınızın uygulama içinde bilgilendirilmesini istiyorsanız, ekranınızın sağ üst köşesindeki çan simgesine tıklayın ve etkinleştirmek için ayarlara tıklamanız gerektiğinden emin olun.







SLA hatırlatmaları, bir biletin SLA son tarihine yaklaştığında doğru kişilere bilgi verir. Bu şekilde, tüm müşterilerinizin hızlı bir şekilde yanıt almasını ve sorunlarının zamanında çözülmesini sağlayabilirsiniz.

Bir bilet SLA'sını ihlal ederse, yükseltme kuralları doğru kişilerin dikkatini çeker. Bu, insanların takip etmeyi kolaylaştırır ve hiçbir müşterinin gecikmiş bir yanıt almadığından emin olunur.

İnsanları ya doğrudan Freshdesk içinde ya da e-posta yoluyla bilgilendirebilirsiniz.

Hatırlatma kurulumu için adımlar:

  1. Admin > İş Akışları > SLA Politikası'na gidin.
  2. Hatırlatma eklemek istediğiniz SLA'yı seçin.
  3. "SLA bitiş süresine yaklaştığında ajanlara hatırlat" altında, biletin ilk yanıtına, sonraki yanıtına ve çözüm hedefine yaklaştığı zamanlar için ayrı hatırlatmalar kurabilirsiniz.
  4. Hatırlatmayı atanan ajan veya diğer takım üyelerine göndermeyi seçebilirsiniz.
  5. Freshdesk, SLA hedefinin, ajanlara hatırlatma süresinden daha kısa olduğunu gösterirse, bir uyarı gösterir.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız