SLA hatırlatmaları, bir biletin SLA son tarihine yaklaştığında doğru kişilere bilgi verir. Bu şekilde, tüm müşterilerinizin hızlı bir şekilde yanıt almasını ve sorunlarının zamanında çözülmesini sağlayabilirsiniz.
Bir bilet SLA'sını ihlal ederse, yükseltme kuralları doğru kişilerin dikkatini çeker. Bu, insanların takip etmeyi kolaylaştırır ve hiçbir müşterinin gecikmiş bir yanıt almadığından emin olunur.
İnsanları ya doğrudan Freshdesk içinde ya da e-posta yoluyla bilgilendirebilirsiniz.
Hatırlatma kurulumu için adımlar:
1. Yönetici > İş Akışları > SLA Politikası'na gidin.
2. Hatırlatma eklemek istediğiniz SLA'yı seçin.
3. "SLA bitiş süresine yaklaştığında temsilcilere hatırlat" altında, biletin ilk yanıtına, sonraki yanıtına ve çözüm hedefine yaklaştığı zamanlar için ayrı hatırlatmalar kurabilirsiniz.
4. Hatırlatmayı atanan temsilci veya diğer takım üyelerine göndermeyi seçebilirsiniz.
5. Freshdesk, SLA hedefinin, temsilcilere hatırlatma süresinden daha kısa olduğunu gösterirse, bir uyarı gösterir.
6. SLA hatırlatmalarınızı kurulumu tamamlamak için Kaydet'e tıklayın.
7. Eğer bildirimleri e-posta yoluyla almak istiyorsanız, hatırlatma e-postalarının
Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > Temsilci Bildirimleri altında etkinleştirildiğinden emin olun.
8. Takımınızın uygulama içinde bilgilendirilmesini istiyorsanız, ekranınızın sağ üst köşesindeki çan simgesine tıklayın ve etkinleştirmek için ayarlara tıklamanız gerektiğinden emin olun.
Yükseltme kurulumu için adımlar:
1. Yönetici > İş Akışları > SLA Politikaları'na gidin.
2. Yükseltme eklemek istediğiniz SLA için Düzenle'ye tıklayın.
3. E-posta bildirimleri veya bildirimlerinin sadece belirli bir öncelikteki biletler için gönderilmesini seçebilirsiniz. Hedeflerin yanındaki yükseltme hatırlatıcını etkinleştirmeyi unutmayın.
4. "SLA ihlal edildiğinde yükseltme gönder" alanında, yükseltme kuralını tanımlayın ve yükseltme e-postasının hangi temsilcinin adına gönderileceğini belirtin.
5. Bir bilet belirli bir sürede yanıtlanmadığında tek bir yükseltme kuralı kurabilir ve bir bilet belirli bir sürede çözülmediğinde maksimum 4 seviyede yükseltme yapabilirsiniz.
6. İşlem tamamlandığında, Kaydet'e tıklayın.
7. Eğer bildirimleri e-posta yoluyla almak istiyorsanız, hatırlatma e-postalarının
Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > Temsilci Bildirimleri altında etkinleştirildiğinden emin olun.
8. Masaüstü bildirimlerini etkinleştirmek istiyorsanız, ekranınızın sağ üst köşesindeki çan simgesine tıklayın ve etkinleştirmek için ayarlara tıklamanız gerektiğinden emin olun.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız