Destek portalınızın görünümünü ve tarzını özelleştirmek için hızlı bir kılavuz:
Freshdesk ile portalınızı temanızı yansıtacak şekilde özelleştirebilir ve kullanıcılarınıza unutulmaz bir müşteri deneyimi yaşatabilirsiniz. Logonuzu ve favicon'unuzu koyabilir ve self servis portalınızı marka renklerinize boyayabilirsiniz. Pro planı veya daha yüksek bir planı kullanıyorsanız CSS özelleştirmeleri de gerçekleştirebilirsiniz; Kurumsal plan ise destek portalınızın her santimetresini özelleştirmenize olanak tanır.
Portalınızın markalamasını yapılandırma:
Markalama sekmesi altında portalınız için aşağıdakileri özelleştirebilirsiniz:
- Logo: Markanızı korumak ve portalınızı müşteriler için tanınabilir kılmak için şirketinizin logosunu yükleyebilirsiniz. Destek portalınızın logosu üst kısımda portalınızın adının yanında görünür ve müşterileriniz tarafından görülebilecek ilk şey olacaktır. Logonuzun doğru şekilde görüntülenmesi için en az 60X60 çözünürlük ve 1:1 en boy oranı öneriyoruz.
- Favicon: Favicon, kullanıcınızın tarayıcı sekmesinde görüntülenecek resimdir. İstediğiniz favicon'u yükleyerek müşterilerinizin web sayfanızı tanımasını kolaylaştırabilirsiniz. Favicon'unuzun doğru şekilde görüntülenmesi için en az 60X60 çözünürlük ve 1:1 en boy oranı öneriyoruz.
- Ana sayfa URL'si: Bu, müşterilerin herhangi bir yardım için size ulaşabilecekleri e-posta adresidir. Sağlanan e-posta adresi portalınızın alt kısmında görüntülenecektir.
- Yardım Masası Telefonu: Müşterilerinizin sizinle iletişime geçmesini kolaylaştırmak için şirketinizin destek yardım hattının telefon numarasını buraya girebilirsiniz. Bu numara portalınızın alt kısmında görüntülenecektir.
Portallarınızın görünümünü ve tarzını, farklı ürünlere yönelik marka yönergelerinize uyacak şekilde özelleştirebilirsiniz.
Farenizi özelleştirmek istediğiniz portalın üzerine getirin ve özelleştir düğmesine tıklayın:
Freshdesk, portalınızın erişilebilirliğini ve kullanılabilirliğini geliştirmek için kullanabileceğiniz, kullanıma hazır WCAG uyumlu bir tema sağlar. En fazla 10 özel temayı içe aktarabilir ve portallarınızın her biri için bunlardan seçim yapabilirsiniz.
Sağ tarafta, seçtiğiniz temanın Portalda gerçek zamanlı olarak nasıl göründüğünü önizleyebilirsiniz. Önizleme, ayarlarınıza göre dinamik olarak değişir.
Temalar üzerinde aşağıdaki eylemler gerçekleştirilebilir:
- Portalda görüntüle: 'Portalda görüntüle'yi tıkladığınızda, seçtiğiniz temanın yeni bir sekmede ön izlemesini yapabilirsiniz.
- İndir: Belirli bir temayı indirme seçeneğiniz vardır. Tema dosyası .zip formatında e-posta adresinize gönderilecektir.
- Yeniden Adlandır: Belirli bir temanın adını değiştirin.
- Klonla: Bir temayı kopyalayabilir ve daha da özelleştirebilirsiniz.
- Temayı sil: Bu seçeneğin seçilmesi seçilen temayı kalıcı olarak kaldıracaktır.
Bir temanın içe aktarılması: Seçtiğiniz bir temayı Freshdesk'e aktarabilirsiniz. Bunu yapmak için 'Temayı İçe Aktar' düğmesine tıklayın. Lütfen yalnızca .zip dosyalarının yüklenebileceğini unutmayın.
Temalarınızda değişiklik yapmak istiyorsanız 'temayı düzenle' düğmesine tıklayabilirsiniz. Markanızın yönergelerine uygun olduğundan emin olmak için portalınızın tema rengini ve yazı tipini buradan değiştirebilirsiniz:
Freshdesk, portalınızın temasına tam erişim için ayrıntılı düzeyde değişiklikler yapmak üzere kullanabileceğiniz bir kaynak kodu düzenleyicisi sağlar.
Kaynak kodu düzenleyicisi aşağıdaki özelliklerle geliştirici dostudur:
- Hatasız ve daha hızlı bir kodlama deneyimi için önceden tanımlanmış yer tutucular.
- Kişisel tercihlerinize uygun editör temaları seçimi.
Burada, kod düzenleyicide kullanabileceğiniz farklı yer tutuculara yönelik hızlı bir kılavuz bulunmaktadır.
kimlik kategorisi |
Forum Kimliği |
Henüz işiniz bitmediyse çalışmanızı kaydedip daha sonra devam edebilirsiniz. İşler karışırsa varsayılan renklere dönmek için her zaman Sıfırla'ya tıklayabilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız