Müşteri portalınızı özelleştirme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 2 Şbt şunda: 4:37 AM

Destek portalınızın görünümünü ve tarzını özelleştirmek için hızlı bir kılavuz:

Freshdesk ile portalınızı temanızı yansıtacak şekilde özelleştirebilir ve kullanıcılarınıza unutulmaz bir müşteri deneyimi yaşatabilirsiniz. Logonuzu ve favicon'unuzu koyabilir ve self servis portalınızı marka renklerinize boyayabilirsiniz. Pro planı veya daha yüksek bir planı kullanıyorsanız CSS özelleştirmeleri de gerçekleştirebilirsiniz; Kurumsal plan ise destek portalınızın her santimetresini özelleştirmenize olanak tanır.


Portalınızın markalamasını yapılandırma: 





Markalama sekmesi altında portalınız için aşağıdakileri özelleştirebilirsiniz:

  1. Logo:  Markanızı korumak ve portalınızı müşteriler için tanınabilir kılmak için şirketinizin logosunu yükleyebilirsiniz. Destek portalınızın logosu üst kısımda portalınızın adının yanında görünür ve müşterileriniz tarafından görülebilecek ilk şey olacaktır. Logonuzun doğru şekilde görüntülenmesi için en az 60X60 çözünürlük ve 1:1 en boy oranı öneriyoruz. 
  2. Favicon: Favicon, kullanıcınızın tarayıcı sekmesinde görüntülenecek resimdir. İstediğiniz favicon'u yükleyerek müşterilerinizin web sayfanızı tanımasını kolaylaştırabilirsiniz. Favicon'unuzun doğru şekilde görüntülenmesi için en az 60X60 çözünürlük ve 1:1 en boy oranı öneriyoruz. 
  3. Ana sayfa URL'si: Bu, müşterilerin herhangi bir yardım için size ulaşabilecekleri e-posta adresidir. Sağlanan e-posta adresi portalınızın alt kısmında görüntülenecektir. 
  4. Yardım Masası Telefonu: Müşterilerinizin sizinle iletişime geçmesini kolaylaştırmak için şirketinizin destek yardım hattının telefon numarasını buraya girebilirsiniz. Bu numara portalınızın alt kısmında görüntülenecektir.

Portallarınızın görünümünü ve tarzını, farklı ürünlere yönelik marka yönergelerinize uyacak şekilde özelleştirebilirsiniz. 

Farenizi özelleştirmek istediğiniz portalın üzerine getirin ve özelleştir düğmesine tıklayın:




Freshdesk, portalınızın erişilebilirliğini ve kullanılabilirliğini geliştirmek için kullanabileceğiniz, kullanıma hazır WCAG uyumlu bir tema sağlar. En fazla 10 özel temayı içe aktarabilir ve portallarınızın her biri için bunlardan seçim yapabilirsiniz. 


Sağ tarafta, seçtiğiniz temanın Portalda gerçek zamanlı olarak nasıl göründüğünü önizleyebilirsiniz. Önizleme, ayarlarınıza göre dinamik olarak değişir.




 

Temalar üzerinde aşağıdaki eylemler gerçekleştirilebilir:

  • Portalda görüntüle: 'Portalda görüntüle'yi tıkladığınızda, seçtiğiniz temanın yeni bir sekmede ön izlemesini yapabilirsiniz.
  • İndir: Belirli bir temayı indirme seçeneğiniz vardır. Tema dosyası .zip formatında e-posta adresinize gönderilecektir. 
  • Yeniden Adlandır: Belirli bir temanın adını değiştirin. 
  • Klonla: Bir temayı kopyalayabilir ve daha da özelleştirebilirsiniz.
  • Temayı sil: Bu seçeneğin seçilmesi seçilen temayı kalıcı olarak kaldıracaktır.


Bir temanın içe aktarılması:  Seçtiğiniz bir temayı Freshdesk'e aktarabilirsiniz. Bunu yapmak için 'Temayı İçe Aktar' düğmesine tıklayın. Lütfen yalnızca .zip dosyalarının yüklenebileceğini unutmayın. 


Temalarınızda değişiklik yapmak istiyorsanız 'temayı düzenle' düğmesine tıklayabilirsiniz. Markanızın yönergelerine uygun olduğundan emin olmak için portalınızın tema rengini ve yazı tipini buradan değiştirebilirsiniz:




Freshdesk, portalınızın temasına tam erişim için ayrıntılı düzeyde değişiklikler yapmak üzere kullanabileceğiniz bir kaynak kodu düzenleyicisi sağlar. 


Kaynak kodu düzenleyicisi aşağıdaki özelliklerle geliştirici dostudur:

  • Hatasız ve daha hızlı bir kodlama deneyimi için önceden tanımlanmış yer tutucular. 
  • Kişisel tercihlerinize uygun editör temaları seçimi.


 

Burada, kod düzenleyicide kullanabileceğiniz farklı yer tutuculara yönelik hızlı bir kılavuz bulunmaktadır.


Yer tutucuNe demek istiyorlar
Portal Adı Portalın adı veya başlığı
Portal Dili Seçilen Portal dili (İngilizce, Fransızca vb.)
Portal LogosuPortaldan varsayılan veya özel logo
Portal Linkback_url Freshdesk'ten geri bağlantı URL'si
Portal İletişim bilgileri Freshdesk'te belirtilen telefon numarası
Portal Giriş URL'si Destek portalının oturum açma URL'si (anonim kullanıcılar tarafından da kullanılabilir)
Portal Oturum Kapatma URL'si
Portal Kaydolabilir Kayıtlara izin verilip verilmediğine bağlı olarak doğru veya yanlış
Portal Kayıt URL'si Destek portalının kayıt URL'si
Portal Yeni bilet URL'siYeni bilet oluşturma sayfasının URL'si
Portal Yeni konu URL'siYeni bir forum konusu oluşturmak için URL
Portal Konu URL'imKullanıcının tercih ettiği konuyu listeleyen URL
Portal Profili URL'siBelirli bir kullanıcının profilinin URL'si
Portal Son makaleler Portala yeni eklenen makalelerin listesi
Dil adıGeçerli portal dilinin adını döndürür
Dil koduGeçerli portal dilinin kodunu (dil kimliğini) döndürür
Dil listesiPortalın desteklenen dillerinin listesini döndürür
Kullanıcı adı Destek portalını kullanan kullanıcının tam adı
Kullanıcı adıKullanıcının sırasıyla adı ve soyadı, portal. Kullanıcı e-postası
Kullanıcının ikinci adıstring Kullanıcının sırasıyla portalın adını ve soyadını döndürür. Kullanıcı e-postası
E-posta Kullanıcının e-posta adresi
Telefon Kullanıcının telefon numarası
Mobil Kullanıcının cep telefonu numarası
İş unvanı Kullanıcının iş unvanı
Saat dilimi Kullanıcının profilinde yapılandırılmış saat dilimi
Twitter kimliğiKullanıcı hesabına eklenen Twitter hesabı
Profil URL'siKullanıcının profiline işaret eden URL
Kullanıcı kimliğiKullanıcının benzersiz kimliği
Firma AdıKullanıcının profilinde belirtilen şirket adı
TemsilciKullanıcının aracı olup olmadığına bağlı olarak doğru veya yanlış
Kullanıcı rolü
Kategori adı Forum kategorilerinin adı
Kategori tanımıForum kategorilerinin açıklaması
kimlik kategorisiForum kategorisinin benzersiz kimliği
Kategori URL'siBir forum kategorisine işaret eden URL
Kategori forumları Görünürlüğe göre kategorideki forumlar
Kategori forumlarının sayısıForumlar görünürlüğe göre kategoride sayılır
Forum İsmiForumun adı
Forum açıklamasıForumun açıklaması
Forum URL'si Foruma işaret eden URL
Forum Kimliği
Forumun benzersiz kimliği
Adı yazınForumun türü (duyuru, fikirler, sorunlar, sorular)
Filtre listesi
Güncel konu filtresiŞu anda seçili olan forum filtresi. Bu yalnızca ilgili filtreler sayfasında çalışacaktır.
İzin verilen filtrelerFiltre adı (filtrenin çevrilmiş etiketi) ve filtreye yönelik filtre URL'si bağlantısı
KategoriForumun bulunduğu kategori
Konular Forumdaki konuların listesi
Konu sayısı Forumdaki tüm konuların sayısı
Planlanan konularYalnızca "fikirler" forumu için mevcut olan planlanmış konular
Popüler konularPopüler konuların listesi
Cevaplandı/CevaplanmadıCevaplanan/cevaplanmayan konuların listesi
Çözüldü/ÇözülmediÇözülmüş/çözülmemiş konuların listesi
Uygulanan konularYalnızca "fikirler" forumunda kullanılabilen, uygulanan konular
Alınmayan konular Yalnızca "fikirler" forumu için mevcut olan, alınmamış konular
Devam eden konularYalnızca "fikirler" forumu için mevcut olan devam eden konular
Ertelenen konular Yalnızca "fikir" forumlarında kullanılabilen ertelenmiş konular
Konu Başlığı Forum konusunun başlığı
Konu Kimliği Forum konusunun benzersiz kimliği
Konu damgası Forumun damgası (planlanmış, devam ediyor, ertelenmiş, uygulanmış, alınmamış) yalnızca forum türü için "fikirler" olarak gelir
Konu yazarı Konuyu oluşturan kullanıcı
Oluşturulma tarihiKonunun ne zaman oluşturulduğunu belirten zaman damgası
Konu oylarıBir forum konusuna ilişkin oy sayısı 
Konu görünümleriBir forum konusunun görüntülenme sayısını döndürür
Birleştirmek
Konu kilitli miKonunun kilitli olup olmamasına bağlı olarak doğru veya yanlış
konu sabit miKonunun sabit olup olmadığına bağlı olarak doğru veya yanlış (en üstte görünecektir)
Konu cevaplandı mıKonunun yanıtlanıp yanıtlanmamasına bağlı olarak doğru veya yanlış
Bu yorumlarKonunun herhangi bir yorumu olup olmadığını kontrol etmek için doğru veya yanlış kullanılır
Konudaki gönderilerKonu içindeki gönderilerin listesi
Konudaki yorumlar sayılırBir konu altında oluşturulan yorumların sayısı
Konudaki ilk mesajKonunun orijinal yaratıcısı tarafından oluşturulan konuyla ilgili ilk gönderi
Konudaki son mesajListenin en sonuncusu olan konuyla ilgili son yanıt
Konu URL'siForumdaki belirli bir konunun URL'si
Konu forumuBir konunun yer aldığı forum
Konu ekleriBir konuya yapılan ekler
Konunun son gönderi URL'siForum konusuna verilen son yanıtın URL'si
Mevcut kullanıcı tarafından oy verildiKullanıcıların oy verdiği forum konuları ("Bu fikri beğendim", "Bu sorum var" veya "Bu sorunu yaşıyorum" olabilir)
URL gibi konuBelirli bir konuyu beğenmek için kullanılan URL. Çalışma bağlantısında data-method=”put” özelliğini kullanın.
Konu URL'den farklıBelirli bir konuyu beğenmemek için kullanılan URL. Çalışma bağlantısında data-method=”put” özelliğini kullanın.
konularımKullanıcı tarafından oluşturulmuş veya halihazırda takip edilen konuların listesi
Konularım sayılırKullanıcı tarafından oluşturulan veya halihazırda takip edilen konu sayısı
Gönderi kimliğiGönderinin benzersiz kimliği
Gönderi gövdesiYazının düz metin versiyonu
Gönderi gövdesi HTML'siYazının HTML versiyonu
Oluşturulma tarihiGönderinin oluşturulduğu zamanı gösteren zaman damgası
Kullanıcıyı gönderGönderiyi oluşturan kullanıcı hakkında bilgi
Konuyu gönderGönderinin yer aldığı konu
CevapGönderide yanıt olup olmamasına bağlı olarak doğru veya yanlış
EklerGönderide mevcut olan ekler
Gönderim URL'siGönderinin benzersiz URL'si
Ek URL'siEkin URL'si
Ekin küçük resmiEk dosyasının önizleme resmi
Ek tipiEkin dosya uzantısı (.doc, .jpg vb.)
Ek adıUzantı olmadan ekin dosya adı
Ek boyutuEkin dosya boyutu
Ek resimdirEkin resim olup olmadığına bağlı olarak doğru veya yanlış
Kategori adıÇözüm kategorisinin adı
Kategori tanımıÇözüm kategorisinin açıklaması
kimlik kategorisiÇözüm kategorisinin benzersiz kimliği
Kategori URL'siÇözüm kategorisine işaret eden URL
Kategori klasörleriGörünürlüğe göre kategorideki klasörler
Kategori klasörlerinin sayısıKlasörler görünürlüğe göre kategoride sayılır
Klasör adıÇözüm klasörünün adı
Klasör açıklamasıÇözüm klasörünün açıklaması
Klasör Kimliği
Çözüm klasörünün benzersiz kimliği
Klasör URL'siÇözüm klasörünü gösteren URL
Klasör kategorisiÇözüm klasörünün bulunduğu kategori
Klasör makaleleriÇözüm klasöründeki makaleler
Klasör makalelerinin sayısıÇözüm klasörü içindeki makalelerin sayısı
Klasör görünürlüğüKlasörün görünürlüğü 
Makale başlığıÇözüm makalesinin başlığı
Makale beğenildiBir çözüm makalesinin beğenilme sayısı
Makale beğenilmediBir çözüm makalesine verilen beğenmeme sayısı
Madde AçıklamasıTüm biçimlendirmeler ve görseller de dahil olmak üzere çözüm makalesinin gövdesi
Makalenin sade açıklamasıÇözüm makalesinin düz metin metni
Makalenin değiştirilme tarihiÇözüm makalesinin en son ne zaman değiştirildiğini gösteren zaman damgası
Makalenin oluşturulduğu tarihÇözüm makalesinin oluşturulduğu zamanı gösteren zaman damgası
Makale KimliğiÇözüm makalesinin benzersiz kimliği
Makale URL'siMakaleye işaret eden URL
Makale etiketleriÇözüm makalesine eklenen arama etiketleri
Makale ekleriÇözüm makalesinde bulunan ekler
Makale bulut dosyalarıÇözüm makalesinde bulunan bulut dosyası ekleri
Makale türüMakalenin türü (Kalıcı veya Geçici Çözüm)
Makale klasörüMakalenin bulunduğu klasör
Makale kategorisiÇözüm makalesinin yer aldığı kategori
Makale beğenilen URL'siMakalenin beğenilme oranını bir artıracak URL. Çalışma bağlantısında data-method=”put” özelliğini kullanın.
Makalenin beğenilmeyen URL'siMakalenin beğenilmeme oranını bir kat artıracak URL. Çalışma bağlantısında data-method=”put” özelliğini kullanın.
Son MakalelerPortala en son eklenen makalelerin listesi
İlgili makaleAynı başlığa sahip ilgili makalelerin listesi

 

Henüz işiniz bitmediyse çalışmanızı kaydedip daha sonra devam edebilirsiniz. İşler karışırsa varsayılan renklere dönmek için her zaman Sıfırla'ya tıklayabilirsiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız