Freshdesk iOS Uygulamanızın Güvenliğini Parola, FaceID veya TouchID Kullanarak Sağlama

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 4:08 AM

Freshdesk mobil uygulamasına her eriştiğinizde, uygulama kilidini etkinleştirerek biyometri/şifre kullanılarak kimlik doğrulamasının yapılmasını sağlayabilirsiniz.


Şu anda, Freshdesk kimlik bilgilerini kullanarak uygulamada oturum açarsanız oturum, süre dolana veya manuel oturum kapatılana kadar geçerli kalır. Ancak bu süre zarfında cihaza erişimi olan herkes yardım masası bilgilerinize ulaşabilecektir. Uygulama kilidi etkinken, uygulamayı her başlattığınızda, cihaza özgü kimlik bilgilerinin parola, Touch ID veya Face ID olarak paylaşılması yoluyla yetkilendirilmesi gerekecektir.


Uygulama kilidini ayarlama

  • Cihazda kimlik doğrulamanın ayarlanması:

Bu kurulum, Freshdesk uygulamasında uygulama kilidini etkinleştirmek için bir önkoşuldur. Cihazınızda kimlik doğrulamayı ayarlamak için aşağıda bağlantısı verilen talimatları izleyin.

  1. Face ID'nin etkin olduğu cihazlar için iPhone'da Face ID'yi Ayarlama makalesine başvurabilirsiniz.
  2. Touch ID'nin etkin olduğu cihazlar için iPhone'da Touch ID'yi Ayarlama makalesine başvurabilirsiniz.
  3. Yalnızca parola seçeneklerinin mevcut olduğu daha eski cihazlar için, iPhone'da parola ayarlama başlıklı bu makaleye başvurabilirsiniz.


  • Freshdesk için uygulama kilidini etkinleştirme

Kimlik doğrulamayı ayarladıktan sonra, başlamak için uygulamada etkinleştirmeniz gerekir. Cihazınızda uygulama kilidini etkinleştirmek için aşağıdaki adımları izleyin.

  • Freshdesk uygulamasını açın ve uygulama ayarlarını açmak için profil simgesine tıklayın.
  • Ayarlar ekranında Uygulama kilidine tıklayın 
  • 'Uygulama kilidini kullan' seçeneğini açın. Cihazda kimlik doğrulamayı ayarlamadıysanız, kurulumu yapmak için telefon ayarları ekranına yönlendirileceksiniz.'
  • Cihazda kimlik doğrulamayı ayarladıysanız, şifreyi girerek/Touch ID sensörüne basarak ve Face ID için cihaza bakarak kimlik doğrulamayı onaylamanız istenecektir.
  • Geçiş etkinleştirildikten sonra uygulamanın ne sıklıkta kimlik doğrulama istemesi gerektiğini seçebilirsiniz. 
    1. Hemen - Uygulama simge durumuna küçültülüp yeniden açıldığında uygulama hemen kimlik doğrulaması isteyecektir.
    2. 1/5/15/30 dakika sonra - uygulama, uygulamanın simge durumuna küçültülmesi için belirlenen sürenin ardından kimlik doğrulama isteğinde bulunacaktır. O zamana kadar kullanıcılar uygulama verilerine doğrudan erişebilecek.



Dikkat edilmesi gereken noktalar:    

  1. Cihaz düzeyinde kimlik doğrulamayı devre dışı bırakırsanız uygulama kilidi de otomatik olarak devre dışı bırakılır.  
  2. Freshdesk, kimlik doğrulama ayrıntılarınızı (şifre, parmak izi, yüz ayrıntıları) saklamaz. Uygulama yalnızca Apple'ın cihazda paylaştığı bilgileri kullanacaktır.
  3. Uygulama kilidi ayarları yalnızca yapılandırıldığı cihazda kullanılabilir. Birden fazla cihaz kullanıyorsanız uygulama kilidini tüm cihazlarda ayrı ayrı yapılandırmanız gerekir.
  4. Ayarlar, Freshdesk oturum açma kimlik bilgilerine bağlı değildir. Bir cihazda hesap değiştirirseniz aynı uygulama kilidi ayarı geçerli olacaktır.


Uygulamayı uygulama kilidiyle açma

Freshdesk mobil uygulamasında uygulama kilidini etkinleştirdikten sonra, uygulamayı her açtığınızda (veya uygulama ayarlarında yapılandırılan süreye göre) kimlik doğrulaması yapmanız istenecektir. Touch ID/Face ID kimlik doğrulaması başarısız olursa uygulamaya erişim sağlamak için şifrenizi girebilirsiniz.


Sorularınız için  lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız