Sayfa Düzeyinde Özelleştirmeler

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 5 Şbt şunda: 5:39 AM

Müşteri portalında kişiselleştirebileceğiniz 17 sayfa bulunmaktadır. Burada her sayfanın bir açıklaması ve her sayfanın portalınızda nasıl göründüğü yer almaktadır. Belirli bir sayfa hakkında bilgi edinmek istiyorsanız lütfen makale içinde sayfa adını arayın.

Genel Sayfalar


1. Portal ana sayfası

Burası portalınızın evi. Varsayılan olarak, portal ana sayfanızda en son çözümlerinize, forum gönderilerinize ve kullanıcılarınıza giriş yapma veya yeni bir destek bildirimi gönderme seçeneklerine bir bağlantı gösterilir. Ancak buraya bir hoş geldiniz mesajı eklemek, telefon numaranızı girmek ve belki de mağazanızdaki en yeni ürünlerden bazılarının bağlantısını eklemek isteyebilirsiniz.



2. Yeni kullanıcı kaydı

Bu, kullanıcılarınız için kayıt sayfasıdır. Kullanıcıların kaydolmasına izin vermeyi planlamıyorsanız veya halihazırda tek oturum açmayı kullanıyorsanız, bu seçeneği kabul etmek isteyebilirsiniz. Formun snippet'i: {% snippetsignup_form %}.


3. Giriş sayfası

Bu, kullanıcılarınızın destek portalınıza giriş yapmadan önce gördükleri şeydir. Kullanıcıların odaklanmasını sağlamak için temiz ve minimum düzeyde tutun veya heyecanı artırmak için destek portalınızda şu anda olup bitenlere kısa bir göz atın. Giriş formunun snippet'i {% snippet login_form %} şeklindedir.


4. Arama sonuçları

Bu, kullanıcılarınız destek portalınızda bir çözüm veya forum konusu aradığında sonuç sayfasının düzenini tanımlar. 



Çözümler
Çözümlerin hiyerarşisi Çözüm Kategorisi > Klasör > Makale şeklindedir. Her adımın ayrı bir sayfası vardır. 

5. Çözümler ana sayfası

Bu ana çözümler sayfasıdır. Muhtemelen tüm kategorileri, her kategorinin altındaki klasörler onun altında organize edilecek şekilde göstermek istersiniz. İsterseniz her kategorinin altında Kategori Açıklamasını da görüntüleyebilirsiniz. 



6. Makale listesi

Bu, belirli bir klasör altındaki makalelerin listesidir Listenin en üstünde klasörün açıklamasını göstermek iyi bir fikir olabilir. 



7. Makale görünümü
Bu, her çözüm makalesinin ayrıntılı görünümüdür. Eklerin, resimlerin ve oylama seçeneklerinin nasıl görüneceğini de tanımlayabilirsiniz. 



8. Çözüm Kategorisi Ana Sayfası

Çözüm yazısı kategorisine tıkladığınızda bu sayfa açılacaktır. Bu kategori altındaki tüm klasörleri ve bu klasörlerdeki makaleleri içerecektir. 



Tartışmalar

Forumların hiyerarşisi Kategori > Forum > Konu şeklindedir. Her adımın ayrı bir sayfası vardır.

9. Tartışmalar ana sayfası
Bu, forumların ana sayfasıdır. Muhtemelen tüm çeşitli forum kategorilerinizi burada göstermek istersiniz. 



10. Tartışma kategorisi ana sayfası 

Kategori ismine tıkladığınızda bu sayfa açılır. Kategori altındaki tüm Forumlardan ve bu forumlardaki tüm konulardan oluşur.


11. Konu listesi
Bu, belirli bir Forum kapsamındaki tüm konuların listesidir. 



12. Konularım

Bu sayfa, kullanıcının takip ettiği konuların listesini içerir (konudaki takip et butonuna tıklayarak). Bu sayfa yalnızca oturum açmış bir kullanıcı tarafından ve yalnızca takip ettiği konu sayısı 5'ten fazla olduğunda görülecektir. Varsayılan görünümde, Tartışmalar ana sayfasının sağ panelinde "Konularım" bölümü görülebilir Kullanıcı tüm konuları gör düğmesine tıkladığında konularım sayfası açılır .




13. Konu görünümü

Bu, belirli bir forum konusu başlığının nasıl görüneceğini tanımlar. Yorumların görünümünü özelleştirebilir ve konuya veya forum türüne göre her başlığın görünümünü ve tarzını stilize edebilirsiniz. 



14. Yeni konu

Bu sayfa, kullanıcılar Yeni konu başlat düğmesine tıkladığında açılır Yeni konu formunun snippet'i {% snippet new_topic_form %} şeklindedir.



Biletler


15. Yeni bilet


Bu muhtemelen destek portalınızın en önemli kısmıdır. Yeni bilet sayfası aracılığıyla müşterilerinizin neyi görmesi gerektiğini ve bunun onlar için nasıl düzenlenmesi gerektiğini özelleştirebilirsiniz. Yeni bilet formunun snippet'i: {% snippet new_ticket_form %}


16. Bilet listesi

Bu sayfa, oturum açmış bir kullanıcı tarafından Bilet durumunu kontrol et bağlantısına tıkladığında görülebilir Söz konusu kullanıcı tarafından oluşturulan tüm biletleri ve bunların durumlarını listeler.


17. Bilet detayları

Bu sayfa, kullanıcı oluşturduğu belirli bir biletin durumunu kontrol etmek için tıkladığında açılır. Kullanıcıların bilete yanıt vermesine, durumunu değiştirmesine ve daha fazlasına izin verilecek.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız