Çok Kanallı Destek

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 22 Ock şunda: 8:31 AM

Freshdesk, tüm müşteri sorgularının karşılandığı tek bir platform görevi gören çok kanallı bir destek aracıdır. Farklı destek kanalları arasında E-posta, Telefon, Sohbet, Facebook, Web Sitesi (Portal ve Geri Bildirim Widget'ı) ve E-ticaret yer alır. 


E-posta Biletleme

Her Freshdesk hesabında sınırsız sayıda posta kutusu bulunabilir, bu da tüm destek e-postalarınıza tek bir yerden erişmenize ve onları yönetmenize olanak tanır. Yardım masanıza gelen her destek talebi otomatik olarak önceliklendirilebilir, kategorize edilebilir ve atanabilir. Temsilciler, özel notlar (veya Freshdesk Mint deneyiminiz varsa Team Huddle ) kullanarak belirli bir sorun üzerinde işbirliği yapabilirler. Ayrıca, aracı çarpışma tespitini kullanarak birden fazla aracının aynı sorguya yanıt vermesini de önleyebilirler. 

E-posta Biletleme hakkında daha fazla bilgi edinin 


Freshcaller 


Freshcaller, bulut üzerinde anında özel bir çağrı merkezi kurmanıza olanak tanır. İstediğiniz bir telefon numarasını satın alın, otomatik çağrı kaydetme, çağrıları bilete dönüştürme, IVR desteği, çağrı izleme, çağrı engelleme, çağrı konferansı, çağrı maskeleme, temsilci transferleri ve çok daha fazlasına sahip olun.

Bu aynı zamanda birden fazla ülkedeki yerel yardım hattınızı destekleyebileceğiniz ve dünyanın hemen hemen her yerinden arama yapabileceğiniz veya alabileceğiniz anlamına gelir. Temsilcilerinizin çağrılarının cep telefonlarına iletilmesi gerekiyorsa bu da işe yarar.


Freshcaller entegrasyonu hakkında daha fazla bilgi edinin 



Freshchat 


Ziyaretçilerinize ve müşterilerinize alışık oldukları modern mesajlaşma deneyimini yaşatın. Freshchat messenger'ı kullanarak web sitenizde, destek portalınızda, mobil cihazınızda veya uygulama içi onlarla etkileşime geçin. Bunları destekleyen, benimseyen ve koruyan proaktif kampanyalar gönderin. Konuşmaları atayın, onlara yanıt verin ve bunları Freshdesk hesabınızdan destek taleplerine dönüştürün. 


Freshchat entegrasyonu hakkında daha fazla bilgi edinin 



Freshdesk Omnichannel'i denediniz mi ? Freshdesk, Freshchat, Freshcaller ve daha fazlasının en iyi özelliklerini bir araya getiriyor!


Geri bildirim formu


Freshdesk'in entegre geri bildirim formu, web sitenize veya ürününüze bir form yerleştirmenize olanak tanır. Müşterileriniz formu kullanarak bir soru gönderdiğinde, bu soru Freshdesk hesabınızda bir destek bildirimi olarak oluşturulur. 


Geri bildirim formu hakkında daha fazla bilgi edinin



Yardım Widget'ı


Yardım widget'ı, müşterilerinizin web sitenizde/ürününüzde bulundukları yerde çözüm makalelerini okumaları ve destek bildirimleri oluşturmaları için modern bir deneyimdir. Yardım widget'ı markanızın görünümüne ve tarzına uyacak şekilde özelleştirilebilir. Ayrıca iletişim formunu yalnızca bir çözüm makalesi yararlı olmadığında göstererek yardım widget'ını destek talebinin saptırılmasına yönelik olarak optimize edebilirsiniz. Yardım widget'ı sayesinde müşterileriniz çözüm makalelerinizi hızlı bir şekilde okuyup yardım alabilir ve ekibiniz, ele alınması gereken sorunlara odaklanabilir.



Yeni yardım widget'ı hakkında daha fazla bilgi edinin 



Facebook Kanalı


Facebook Sayfası sekmesi ile bilgi tabanınızı ve forumlarınızı Facebook hayranlarınıza sunarak müşterilerinizle Facebook'ta etkileşim kurmaya başlayın. Bu şekilde, müşterilerinizin sorunlarına çözüm bulmak için en sevdikleri sosyal ağdan ayrılmak zorunda kalmazlar ve ayrıca duvar gönderilerinizi ve doğrudan mesajlarınızı doğrudan yardım masanızdan takip edebilirsiniz. Hatta marka sayfanızdaki gönderileri ve direkt mesajlarınızı otomatik olarak bilete dönüştürebilirsiniz. 


Facebook Kanalı hakkında daha fazla bilgi edinin



Self Servis Portalı


Freshdesk, işinize uygun bir portal kurarak müşterileriniz için kişiselleştirilmiş bir destek deneyimi oluşturmanıza yardımcı olur. Portalın görünüşünü ve verdiği hissi tamamen web sitenizin bir parçası gibi gösterecek şekilde uyarlamakla kalmaz, aynı zamanda tek oturum açmayı etkinleştirebilir ve portalınıza sorunsuz erişim sağlayabilirsiniz.

Destek portalınız, bilgi tabanınız ve forumlarınızla kolayca entegre olduğundan, müşterilerinizin yardıma ulaşabileceği, yanıtlar bulabileceği veya ürününüz hakkındaki fikirleri toplulukla tartışabileceği tek adrestir. Müşterilerin ihtiyaç duydukları şeyi her yerden bulabilmeleri için arama motorları için bile optimize edilebilir.

Self Servis Portalı hakkında daha fazla bilgi edinin









Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız