Destek Hesabı Oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Cum, 2 Şbt şunda: 2:58 AM

Herhangi bir kanal aracılığıyla yardım masanıza destek bildirimi gönderen her kişi otomatik olarak iletişim kişisi haline gelir. Müşterilerin giriş yapmadan bilet oluşturmasına izin verirseniz, bilet formunda verdikleri e-posta adresiyle yeni bir iletişim kişisi oluşturulur. 


Yeni bir hesap oluşturarak veya Google veya Facebook üzerinden Tek Oturum Açma'yı kullanarak müşterilerinizin destek talebi oluşturmadan önce giriş yapmalarını veya bilgi tabanınıza ve forumlarınıza bakmalarını sağlayın. Bu gibi durumlarda e-posta adresi, kişinin oluşturulduğu birincil alan olacaktır. 

 

 Yeni bir kullanıcı , yardım masasının sağ üst köşesindeki Kaydol düğmesine tıklayarak bir hesap oluşturabilir.




Kayıt formu kullanıcının adını ve e-posta adresini toplayacaktır. Spam'i önlemek için captcha'yı da ayarlayabilirsiniz


Tekrarlanan kullanıcılar , müşteri portalının sağ üst köşesindeki oturum açma seçeneğine tıklayabilir. Yeni kullanıcılar bile oturum açmayı tıklayabilir, ilk kez oturum açmak için SSO'yu kullanabilir.

 



Müşterilerinizin Müşteri Portalına kaydolmasını ve/veya oturum açmasını kısıtlamak istiyorsanız Yönetici > Kanallar > Portallar > Ayarlar altında ayarları gerektiği gibi değiştirebilirsiniz. Bu erişimi nasıl özelleştirebileceğinize dair kısa bir kılavuzu burada bulabilirsiniz.


Kullanıcı etkinleştirme e-postası


Yeni hesap oluşturan kullanıcılar için kullanıcı aktivasyon e-postasını etkinleştirebilir ve hesabınızı spam gönderenlere karşı güvenli hale getirebilirsiniz. Bir kullanıcı kaydolduğunda, aktivasyon URL'sini içeren bir e-posta bildirimi, kayıtlı e-posta adresine gönderilir. Kullanıcılar buna tıklayıp Freshdesk hesapları için bir şifre oluşturabilirler. Bu, Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > İstek Sahibi Bildirimi sekmesi altında yönetilebilir.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız