Grup olayı çözmeye çalışır ve bir değişikliğin gerekli olduğunu belirlerse bir RFC kaydedebilir ve bunu olaya bağlayabilir. Yeni veya mevcut bir değişiklik, destek talebi görüntüleme sayfanızın gezinti çubuğundan destek talebi ile ilişkilendirilebilir.
Olayları değişikliklere bağlamak için hızlı kılavuz:
- Kontrol Panelinden veya Biletler sekmesinden herhangi bir olayı (bilet) açın.
- Destek talebi menü çubuğunun sağ üst köşesindeki İlişkilendir düğmesine tıklayın.
- Açılır listeden Sorun, Bu bilet tarafından başlatılan değişiklik, Bu bileti başlatan değişiklik, Proje veya Proje görevi seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.
- Bu bileti başlatan değişiklik seçeneğini belirlerseniz, hizmet masanızdaki mevcut değişikliklerden birini seçin ve İlişkilendir'e tıklayın. İlişkilendirmeler sekmesi altında bağlantılı değişiklik biletini göreceksiniz.
- Bu destek talebi tarafından başlatılan değişiklik seçeneğini seçerseniz, yeni bir değişiklik oluşturma veya hizmet masanızdaki mevcut değişikliklerden birini seçme seçeneğine sahip olursunuz.
Değişiklik uygulandığında, Freshservice destek talebine atanmış olan temsilciyi otomatik olarak e-posta ile bilgilendirecek ve böylece temsilci olay destek talebini çözüp kapatabilecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız