Gmail'den Freshdesk'e Geçiş

Şu tarihte değiştirildi Prş, 25 Ock şunda: 2:45 AM

E-posta desteğinden yardım masasına geçtiğinizde, Freshdesk portalı ile e-posta arasında geçiş yapmanızı önleyen kusursuz bir geçiş deneyimine ihtiyacınız olacak. Bir yönetici olarak posta taşıma aracı, tüm e-postaların e-posta gelen kutunuzdan taşınmasını sağlar ve temsilcilere, eski ileti dizilerini yardım masasına manuel olarak iletmek zorunda kalmadan ihtiyaç duydukları tüm bağlamın sağlanmasını sağlar. 


Bu aracı kullanarak e-postaları içe aktararak, bugün e-posta desteğini kullanarak ortalama çözüm sürenizin hızlı bir resmini elde edebileceksiniz.  


Posta Taşıma aracı aşağıdakileri içe aktaracaktır: 

  • E-postaları oku 
  • Okunmamış e-postalar
  • Etiketler
  • Zaman damgaları 
  • Arşivlenen e-postalar


Başlamak:

1. Yönetici sekmesine ve ardından Uygulamalar'a gidin. 

2. Uygulamalar bölümünde, 'Daha Fazla Uygulama Al'ın altında  Gmail Geçişi'ni arayın

3. Uygulamayı yükledikten sonra istenen bilgileri sağlayarak uygulama içinden Gmail hesabınıza bağlanın. 

4. Gmail'den içe aktarmak istediğiniz klasörleri seçin. 

5. 'Kaydet ve İçe Aktar'a tıklayın.

6. Taşıma işleminin tamamlanmasını bekleyin ve ardından 'Gmail İçe Aktarma' olarak etiketlenen biletlerinizi görmek için Freshdesk Biletleri sekmesini ziyaret edin. 

7. E-postadaki mevcut çözüm sürenizi kontrol etmek için Raporlar bölümüne gidin ve Derinlemesine Yardım Masası raporuna tıklayın. 


Verilerinizi e-postanızdan taşımadan önce bilmeniz gereken birkaç şey var: 

  1. Yardım masasında aracıların oluşturulduğundan emin olun. Temsilcilerin nasıl kurulacağı hakkında bilgi için burayı tıklayın .

  2. İçe aktarma işlemi sırasında Temsilcilere ve Kişilere gönderilen tüm e-posta bildirimleri devre dışı bırakılacaktır. Bu aracı postane saatlerinde kullanmanızı öneririz.

  3. Geçiş sırasında tüm otomasyon kuralları (Observer, Dispatch'r, Supervisor) devre dışı bırakılacaktır.

  4. Gmail hesabınızda 2 faktörlü kimlik doğrulama etkinse lütfen taşıma süresi boyunca daha az güvenli uygulamalara erişim izni verin. ( Bunun nasıl ayarlanacağı hakkında daha fazla bilgi için  bu makaleye bakın ).

  5. 2 faktörlü kimlik doğrulama devre dışıysa ve her durumda geçiş başarısız olursa lütfen captcha'yı devre dışı bırakın.
  6. Son 30 güne ait e-postaları taşıyabilirsiniz ve en fazla 1500 e-posta içe aktarılacaktır.
    (Bu sayım için bir e-posta dizisi bir bilet olarak kabul edilecektir)

  7. Freshdesk biletleri için e-posta eki sınırı 15 MB'tır. E-postanızda daha büyük ekler varsa bu e-postalar taşınmayacaktır. 

  8. Freshdesk İngilizce, Fransızca, Arapça, Almanca vb. dahil olmak üzere birçok dili destekler ( Daha fazla bilgi için bu makaleye bakın). 

  9. Bcc alıcıları biletlerinize dahil edilmeyecektir


Geçiş Sonrası Kılavuz:

  1. Taşınan tüm biletler "Gmail geçişi" ile etiketlenecektir; dolayısıyla bu tür biletleri bulmak için bu etiketi filtreleyebilirsiniz.

  2. Taşıma işlemini durdurup yeniden başlatırsanız, yinelemeleri önlemek için taşıma işlemine programın kaldığı yerden devam edeceğiz. Taşıma işlemini duraklattıysanız 30 günlük zaman aralığı yeniden hesaplanmayacaktır. 

  3. Taşıma için herhangi bir özel etiket veya klasör seçilmişse, bu biletlere etiket adı etiket olarak eklenecektir (maksimum 32 karakter).

  4. Freshdesk'in ayrıntılı Yardım Masası raporu size şu anda yardım masanızın Ortalama Çözüm süresini gösterecektir. Yardım masasını kullanmaya devam ettiğinizde diğer ölçümler hesaplanacaktır. 


Geçiş sonrası Bilet Durumu Eşlemesi:


E-posta
Freshdesk
Okumak
Kapalı
Okunmamış
Açık
Etiketler
Etiketler



Not: Zaman damgalarına göre, e-postanın oluşturulma zamanı, biletin oluşturulma zamanıdır.

120 günden eski biletlerin arşivlenmesi otomatik olacaktır.

Raporlama - E-postalarınızı Freshdesk'e taşıdığınızda Ortalama Çözünürlük süresi ölçümü hesaplanır. Yardım masasını kullandığınızda diğer raporlara ulaşabilirsiniz.



E-posta desteğinden yardım masasına geçtiğinizde, Freshdesk portalı ile e-posta arasında geçiş yapmanızı önleyen kusursuz bir geçiş deneyimine ihtiyacınız olacak. Bir yönetici olarak posta taşıma aracı, tüm e-postaların e-posta gelen kutunuzdan taşınmasını sağlar ve temsilcilere, eski ileti dizilerini yardım masasına manuel olarak iletmek zorunda kalmadan ihtiyaç duydukları tüm bağlamın sağlanmasını sağlar. 


Bu aracı kullanarak e-postaları içe aktararak, bugün e-posta desteğini kullanarak ortalama çözüm sürenizin hızlı bir resmini elde edebileceksiniz.  


Posta Taşıma aracı aşağıdakileri içe aktaracaktır: 

  • E-postaları oku 
  • Okunmamış e-postalar
  • Etiketler
  • Zaman damgaları 
  • Arşivlenen e-postalar


Başlamak:

1. Yönetici sekmesine ve ardından Uygulamalar'a gidin. 

2. Uygulamalar bölümünde, 'Daha Fazla Uygulama Al'ın altında  Gmail Geçişi'ni arayın

3. Uygulamayı yükledikten sonra istenen bilgileri sağlayarak uygulama içinden Gmail hesabınıza bağlanın. 

4. Gmail'den içe aktarmak istediğiniz klasörleri seçin. 

5. 'Kaydet ve İçe Aktar'a tıklayın.

6. Taşıma işleminin tamamlanmasını bekleyin ve ardından 'Gmail İçe Aktarma' olarak etiketlenen biletlerinizi görmek için Freshdesk Biletleri sekmesini ziyaret edin. 

7. E-postadaki mevcut çözüm sürenizi kontrol etmek için Raporlar bölümüne gidin ve Derinlemesine Yardım Masası raporuna tıklayın. 


Verilerinizi e-postanızdan taşımadan önce bilmeniz gereken birkaç şey var: 

  1. Yardım masasında aracıların oluşturulduğundan emin olun. Temsilcilerin nasıl kurulacağı hakkında bilgi için burayı tıklayın .

  2. İçe aktarma işlemi sırasında Temsilcilere ve Kişilere gönderilen tüm e-posta bildirimleri devre dışı bırakılacaktır. Bu aracı postane saatlerinde kullanmanızı öneririz.

  3. Geçiş sırasında tüm otomasyon kuralları (Observer, Dispatch'r, Supervisor) devre dışı bırakılacaktır.

  4. Gmail hesabınızda 2 faktörlü kimlik doğrulama etkinse lütfen taşıma süresi boyunca daha az güvenli uygulamalara erişim izni verin. ( Bunun nasıl ayarlanacağı hakkında daha fazla bilgi için  bu makaleye bakın ).

  5. 2 faktörlü kimlik doğrulama devre dışıysa ve her durumda geçiş başarısız olursa lütfen captcha'yı devre dışı bırakın.
  6. Son 30 güne ait e-postaları taşıyabilirsiniz ve en fazla 1500 e-posta içe aktarılacaktır. (Bu sayım için bir e-posta dizisi bir bilet olarak kabul edilecektir) 

  7. Freshdesk biletleri için e-posta eki sınırı 15 MB'tır. E-postanızda daha büyük ekler varsa bu e-postalar taşınmayacaktır. 

  8. Freshdesk İngilizce, Fransızca, Arapça, Almanca vb. dahil olmak üzere birçok dili destekler (Daha fazla bilgi için bu makaleye bakın ).   

  9. Bcc alıcıları biletlerinize dahil edilmeyecektir


Geçiş Sonrası Kılavuz:

  1. Taşınan tüm biletler "Gmail geçişi" ile etiketlenecektir; dolayısıyla bu tür biletleri bulmak için bu etiketi filtreleyebilirsiniz.

  2. Taşıma işlemini durdurup yeniden başlatırsanız, yinelemeleri önlemek için taşıma işlemine programın kaldığı yerden devam edeceğiz. Taşıma işlemini duraklattıysanız 30 günlük zaman aralığı yeniden hesaplanmayacaktır. 

  3. Taşıma için herhangi bir özel etiket veya klasör seçilmişse, bu biletlere etiket adı etiket olarak eklenecektir (maksimum 32 karakter).

  4. Freshdesk'in ayrıntılı Yardım Masası raporu size şu anda yardım masanızın Ortalama Çözüm süresini gösterecektir. Yardım masasını kullanmaya devam ettiğinizde diğer ölçümler hesaplanacaktır. 


Geçiş sonrası Bilet Durumu Eşlemesi: 


E-posta
Freshdesk 
Okumak
Kapalı
Okunmamış
Açık
Etiketler
Etiketler



Not:  Zaman damgalarına göre, e-postanın oluşturulma zamanı, biletin oluşturulma zamanıdır.

120 günden eski biletlerin arşivlenmesi otomatik olacaktır.

Raporlama - E-postalarınızı Freshdesk'e taşıdığınızda Ortalama Çözünürlük süresi ölçümü hesaplanır. Yardım masasını kullandığınızda diğer raporlara ulaşabilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız