Arama sekmesi, hesabınızdaki öğeleri yardım masanızdaki hemen hemen her sayfadan bulmanızı sağlar. Her sekmede sağ üst köşede ("Yeni" simgesinin yanında) bulunur.
Temsilciler erişebildikleri tüm bilgileri arayabilir. Örneğin bir temsilci yalnızca kendi grubuna ait biletleri görebiliyorsa araması yalnızca o grup içinde yapılacaktır.
Her arama sorgusu girdiğinizde, Freshdesk destek bildirimleri, çözüm makaleleri, forum gönderileri ve müşteriler (kişiler ve şirketler) arasında ve daha geniş kategorilerdeki aşağıdaki öğelerde arama yapacaktır:
- Biletler - konu satırları, açıklamalar, notlar, yanıtlar, destek bildirimi alanları, etiketler, ek adları
- Kişiler/şirketler - isimler, e-postalar, telefon numaraları, iletişim alanları
- Çözüm makaleleri - Başlıklar, açıklamalar, etiketler, ek adları
- Forumlar - Başlıklar, gönderiler
Ayrıca ilgili simgeye tıklayarak biletleri, kişileri, çözümleri veya forumları özel olarak arayabilirsiniz.
Hızlı arama görünümü
Arama sorgusunu girmeye başladığınız anda Freshdesk size en alakalı sonuçları (biletler, şirketler, forumlar vb.) ön planda gösterecektir.
Belirli bir kategori için daha fazla sonucu hızlı bir şekilde görmek için hapları/düğmeleri kullanabilirsiniz.
Biletin açıklamasında her zaman belirli dizeler mevcut olabilir (rezervasyon durumu veya uçuş onayı vb.). Veya bilet özelliklerinde (sipariş kimliği) aramanızı yalnızca bu özellikleri kapsayacak şekilde daraltmak için arama tercihlerini kullanabilirsiniz.
İpucu: Belirli bir bileti arıyorsanız ve biletin özelliklerini hatırlıyorsanız, onu bulmanın en iyi yolu bilet listesi sayfasındaki filtreleri kullanmak olacaktır.
Kapsamlı arama
Enter tuşuna bastıktan sonra, her kategori altındaki tüm sonuçların, sonuç sayısıyla birlikte görüntüleneceği arama sonuçları sayfasına yönlendirileceksiniz. Biletler varsayılan olarak alaka düzeyine göre sıralanacaktır. Örneğin, biletin açıklamasında her zaman belirli dizeler mevcut olabilir (rezervasyon durumu veya uçuş onayı vb.). Veya bilet özelliklerinde (sipariş kimliği) aramanızı yalnızca bu özellikleri kapsayacak şekilde daraltmak için arama tercihlerini kullanabilirsiniz.
Mevcut her sonuçta aşağıdaki bilgileri görebilirsiniz:
Kategori | Arama sonuçlarında görülen bilgiler |
Biletler | Bilet konusu ve açıklaması Talep edenin Bilet oluşturma zamanı Atanan temsilci Durum ve öncelik |
Çözümler | Makalenin başlığı Makalenin oluşturulduğu klasör Kesilmiş içerik Makalenin yazarı Son yayınlanma tarihi |
Forumlar | Konu adı Forum adı Gönderi içeriği Konu oluşturucu Konunun oluşturulma zamanı |
Müşteriler | Şirket adı İlgili kişinin adı |
Arama sonuçlarınızı anlama
Birden fazla anahtar kelime girdiğinizde Freshdesk, bir başlangıç mekanizmasıyla anahtar kelimeler üzerinde bir VEYA araması gerçekleştirir. Örneğin, jet itişini aradığınızda arama sonuçları şunları içerecektir:
- 'Jet tahriki' ifadesini içeren öğeler
- 'Jet' ve 'tahrik' kelimelerini ayrı ayrı içeren öğeler
- 'Jet' kelimesinin 'jetpack' veya 'Jetson' gibi çeşitlemelerini ve 'tahrik' kelimesinin 'tahrik' gibi çeşitlemelerini içeren öğeler
Ancak 'itici', 'itici' veya 'itici' sözcüklerini içeren öğeler, 'itici' ile başlamadıkları için görünmeyecektir.
Not: Arama sonuçlarında görünmesi için bu kelimelerin her ikisinin de ayrı ayrı veya birlikte aynı bilet konuşmasında veya makalede bulunması gerekir.
Tam arama
Bir kelime öbeği aradığınızda, varsayılan olarak ilk önce tam eşleşme sonuçlarını görürsünüz, ardından kısmi eşleşmeler gelir. Ancak, arama terimlerini çift tırnak içine alarak tam ifadeleri arayarak arama sonuçlarınızdaki kısmi eşleşmeleri ortadan kaldırabilirsiniz.
Aşağıdaki ekran görüntüsünde tam arama ile kısmi arama arasındaki farkı görebilirsiniz.
Biletlerdeki, kişilerdeki vb. güncellemelerin dizine eklenmesinin birkaç dakika süreceğini ve ardından arama yoluyla bulunabileceğini lütfen unutmayın.
Arşivlenmiş biletleri arayın:
Genel arama altında, Arşivlenmiş biletlerin görünmesini istiyorsanız, gerekirse arşivlenmiş biletleri de içerecek şekilde arama ayarlarını manuel olarak değiştirmeniz gerekir. Varsayılan olarak bu seçenek kapalı olacaktır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız