Freshdesk'te Arama Nasıl Çalışır?

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 4:18 AM

Arama sekmesi, hesabınızdaki öğeleri yardım masanızdaki hemen hemen her sayfadan bulmanızı sağlar. Her sekmede sağ üst köşede ("Yeni" simgesinin yanında) bulunur.

 


Temsilciler erişebildikleri tüm bilgileri arayabilir. Örneğin bir temsilci yalnızca kendi grubuna ait biletleri görebiliyorsa araması yalnızca o grup içinde yapılacaktır.


Her arama sorgusu girdiğinizde, Freshdesk destek bildirimleri, çözüm makaleleri, forum gönderileri ve müşteriler (kişiler ve şirketler) arasında ve daha geniş kategorilerdeki aşağıdaki öğelerde arama yapacaktır:


  • Biletler - konu satırları, açıklamalar, notlar, yanıtlar, destek bildirimi alanları, etiketler, ek adları
  • Kişiler/şirketler - isimler, e-postalar, telefon numaraları, iletişim alanları
  • Çözüm makaleleri - Başlıklar, açıklamalar, etiketler, ek adları
  • Forumlar  - Başlıklar, gönderiler


 Ayrıca ilgili simgeye tıklayarak biletleri, kişileri, çözümleri veya forumları özel olarak arayabilirsiniz. 

 

 

Hızlı arama görünümü

 

Arama sorgusunu girmeye başladığınız anda Freshdesk size en alakalı sonuçları (biletler, şirketler, forumlar vb.) ön planda gösterecektir.

 

 

Belirli bir kategori için daha fazla sonucu hızlı bir şekilde görmek için hapları/düğmeleri kullanabilirsiniz.

 

Biletin açıklamasında her zaman belirli dizeler mevcut olabilir (rezervasyon durumu veya uçuş onayı vb.). Veya bilet özelliklerinde (sipariş kimliği) aramanızı yalnızca bu özellikleri kapsayacak şekilde daraltmak için arama tercihlerini kullanabilirsiniz.

 

İpucu: Belirli bir bileti arıyorsanız ve biletin özelliklerini hatırlıyorsanız, onu bulmanın en iyi yolu bilet listesi sayfasındaki filtreleri kullanmak olacaktır.


Kapsamlı arama


Enter tuşuna bastıktan sonra, her kategori altındaki tüm sonuçların, sonuç sayısıyla birlikte görüntüleneceği arama sonuçları sayfasına yönlendirileceksiniz. Biletler varsayılan olarak alaka düzeyine göre sıralanacaktır. Örneğin, biletin açıklamasında her zaman belirli dizeler mevcut olabilir (rezervasyon durumu veya uçuş onayı vb.). Veya bilet özelliklerinde (sipariş kimliği) aramanızı yalnızca bu özellikleri kapsayacak şekilde daraltmak için arama tercihlerini kullanabilirsiniz.

 

 



Mevcut her sonuçta aşağıdaki bilgileri görebilirsiniz:

 

Kategori
Arama sonuçlarında görülen bilgiler
Biletler
Bilet konusu ve açıklaması
Talep edenin
Bilet oluşturma zamanı
Atanan temsilci
Durum ve öncelik
Çözümler
Makalenin başlığı
Makalenin oluşturulduğu klasör
Kesilmiş içerik
Makalenin yazarı
Son yayınlanma tarihi
Forumlar
Konu adı
Forum adı
Gönderi içeriği
Konu oluşturucu
Konunun oluşturulma zamanı
Müşteriler
Şirket adı
İlgili kişinin adı


Arama sonuçlarınızı anlama


Birden fazla anahtar kelime girdiğinizde Freshdesk, bir başlangıç mekanizmasıyla anahtar kelimeler üzerinde bir VEYA araması gerçekleştirir. Örneğin, jet  itişini aradığınızda arama sonuçları şunları içerecektir:

  • 'Jet tahriki' ifadesini içeren öğeler
  • 'Jet' ve 'tahrik' kelimelerini ayrı ayrı içeren öğeler
  • 'Jet' kelimesinin 'jetpack' veya 'Jetson' gibi çeşitlemelerini ve 'tahrik' kelimesinin 'tahrik' gibi çeşitlemelerini içeren öğeler

Ancak 'itici', 'itici' veya 'itici' sözcüklerini içeren öğeler, 'itici' ile başlamadıkları için görünmeyecektir. 


Not:  Arama sonuçlarında görünmesi için bu kelimelerin her ikisinin de ayrı ayrı veya birlikte aynı bilet konuşmasında veya makalede bulunması gerekir.

 

Tam arama


Bir kelime öbeği aradığınızda, varsayılan olarak ilk önce tam eşleşme sonuçlarını görürsünüz, ardından kısmi eşleşmeler gelir. Ancak, arama terimlerini çift tırnak içine alarak tam ifadeleri arayarak arama sonuçlarınızdaki kısmi eşleşmeleri ortadan kaldırabilirsiniz.

 

Aşağıdaki ekran görüntüsünde tam arama ile kısmi arama arasındaki farkı görebilirsiniz.

 


Biletlerdeki, kişilerdeki vb. güncellemelerin dizine eklenmesinin birkaç dakika süreceğini ve ardından arama yoluyla bulunabileceğini lütfen unutmayın. 


Arşivlenmiş biletleri arayın:

Genel arama altında, Arşivlenmiş biletlerin görünmesini istiyorsanız, gerekirse arşivlenmiş biletleri de içerecek şekilde arama ayarlarını manuel olarak değiştirmeniz gerekir. Varsayılan olarak bu seçenek kapalı olacaktır.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız