Özel Nesne Kayıtlarını Yönetme

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 4:25 AM

Özel nesne kayıtlarını filtreleme

Kayıtları oluşturulan alanlara göre filtreleyebilirsiniz. Diyelim ki yönetici olarak kaç siparişin teslim edildiğini öğrenmek istiyorsunuz, bunu özel nesne kaydı sayfasında bulunan Filtre seçeneklerini kullanarak yapabilirsiniz. Yerel nesne kayıtlarını filtrelemek için özel bir nesne kaydını da kullanabilirsiniz. Örneğin, söz konusu siparişle ilişkili tüm biletleri almak için Biletler sayfasındaki 'Sipariş Kimliği'ni kullanabilirsiniz. 


Özel nesne kayıtlarını filtrelemeye yönelik hızlı bir kılavuz:

  • Sayfanın sağ üst köşesindeki Filtre simgesine tıklayın

  • Alanların listesini görüntülemek için arama kutusunu kullanın ve  Sipariş durumu'nu seçin

  • Değeri  Teslim Edildi olarak girin  ve Uygula'ya basın

  • Artık teslim edilen tüm siparişlerin listesini görebilirsiniz 



Özel nesne kayıtlarını arama

Diyelim ki bir temsilci olarak, özel widget'ta görüntülenenlerin dışında daha fazla ayrıntı görüntülemek istiyorsunuz. Birincil Alanı (örneğimizde) kullanarak Sipariş Kimliğini kullanarak belirli bir kaydı arayabileceğiniz iki yol vardır.  


Özel nesne içindeki Kayıtlar sayfasından

Sipariş kimliğini Kayıtlar sayfasının Arama alanına girin. İlgili kayıt daha sonra ilgili alanlarla birlikte açılacaktır. Daha fazla ayrıntı görüntülemek için herhangi bir kayda tıklayabilirsiniz; burada söz konusu kayda ilişkin tüm bilgiler görüntülenecektir. 



Genel arama çubuğunu kullanma

Üst çubukta bulunan genel arama kutusunu kullanarak da kayıtları arayabilirsiniz. Sipariş Kimliğini arama çubuğuna girin; ilgili kayıt 'Diğerleri' sekmesi altında listelenecektir. Daha detaylı bilgi için kaydın üzerine tıklayabilirsiniz. 



Özel nesne kayıtlarını silme

Gerektiğinde tek tek kayıtları seçip silebilir veya toplu olarak da silebilirsiniz. 


Özel nesne kayıtlarını silmeye yönelik hızlı bir kılavuz:

  • Silmek istediğiniz kaydı seçmek için onay kutusunu kullanın

  • Tüm kayıtların üstünde Sil  simgesi  görüntülenecektir

  • Tüm kayıtları silmek için simgenin yanındaki onay kutusuna tıklayın veya silmek istediğiniz kayıtları tek tek seçin

  • Sil'e  basın  ve onaylayın



Freshdesk'te özel nesne kayıtlarını nasıl yönetebileceğinizi anlamanıza yardımcı olacak küçük bir video:


Özel bir nesneyi silme

Özel bir nesneyi ancak tüm kayıtlarını sildikten sonra silebilirsiniz. 


Özel bir nesneyi silmek için hızlı bir kılavuz:

  • Özel nesne içindeki tüm kayıtları silmek için toplu silme seçeneğini kullanın

  • Bu işlem tamamlandıktan sonra Özel Nesneler sayfasında her nesnenin yanında üç düğme göreceksiniz: Düzenle, Görüntüle ve Sil

  • Özel nesneyi tamamen silmek için Sil düğmesini kullanın


1. Freshdesk için Özel Nesneler yalnızca bilete özel kullanım durumları için mevcuttur. Kişiye özel bir kullanım senaryonuz varsa support@freshdesk.com adresinden bize ulaşın 2. Freshdesk Omnichannel için CUstom nesneleri yalnızca bilete özel kullanım durumları için mevcuttur. Ağustos ayı sonuna kadar tüm kullanım durumları için geçici olarak kullanıma sunulacaktır.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız