Özel nesne kayıtlarını filtreleme
Kayıtları oluşturulan alanlara göre filtreleyebilirsiniz. Diyelim ki yönetici olarak kaç siparişin teslim edildiğini öğrenmek istiyorsunuz, bunu özel nesne kaydı sayfasında bulunan Filtre seçeneklerini kullanarak yapabilirsiniz. Yerel nesne kayıtlarını filtrelemek için özel bir nesne kaydını da kullanabilirsiniz. Örneğin, söz konusu siparişle ilişkili tüm biletleri almak için Biletler sayfasındaki 'Sipariş Kimliği'ni kullanabilirsiniz.
Özel nesne kayıtlarını filtrelemeye yönelik hızlı bir kılavuz:
Sayfanın sağ üst köşesindeki Filtre simgesine tıklayın
Alanların listesini görüntülemek için arama kutusunu kullanın ve Sipariş durumu'nu seçin
Değeri Teslim Edildi olarak girin ve Uygula'ya basın
Artık teslim edilen tüm siparişlerin listesini görebilirsiniz
Özel nesne kayıtlarını arama
Diyelim ki bir temsilci olarak, özel widget'ta görüntülenenlerin dışında daha fazla ayrıntı görüntülemek istiyorsunuz. Birincil Alanı (örneğimizde) kullanarak Sipariş Kimliğini kullanarak belirli bir kaydı arayabileceğiniz iki yol vardır.
Özel nesne içindeki Kayıtlar sayfasından
Sipariş kimliğini Kayıtlar sayfasının Arama alanına girin. İlgili kayıt daha sonra ilgili alanlarla birlikte açılacaktır. Daha fazla ayrıntı görüntülemek için herhangi bir kayda tıklayabilirsiniz; burada söz konusu kayda ilişkin tüm bilgiler görüntülenecektir.
Genel arama çubuğunu kullanma
Üst çubukta bulunan genel arama kutusunu kullanarak da kayıtları arayabilirsiniz. Sipariş Kimliğini arama çubuğuna girin; ilgili kayıt 'Diğerleri' sekmesi altında listelenecektir. Daha detaylı bilgi için kaydın üzerine tıklayabilirsiniz.
Özel nesne kayıtlarını silme
Gerektiğinde tek tek kayıtları seçip silebilir veya toplu olarak da silebilirsiniz.
Özel nesne kayıtlarını silmeye yönelik hızlı bir kılavuz:
Silmek istediğiniz kaydı seçmek için onay kutusunu kullanın
Tüm kayıtların üstünde Sil simgesi görüntülenecektir
Tüm kayıtları silmek için simgenin yanındaki onay kutusuna tıklayın veya silmek istediğiniz kayıtları tek tek seçin
Sil'e basın ve onaylayın
Freshdesk'te özel nesne kayıtlarını nasıl yönetebileceğinizi anlamanıza yardımcı olacak küçük bir video:
Özel bir nesneyi silme
Özel bir nesneyi ancak tüm kayıtlarını sildikten sonra silebilirsiniz.
Özel bir nesneyi silmek için hızlı bir kılavuz:
Özel nesne içindeki tüm kayıtları silmek için toplu silme seçeneğini kullanın
Bu işlem tamamlandıktan sonra Özel Nesneler sayfasında her nesnenin yanında üç düğme göreceksiniz: Düzenle, Görüntüle ve Sil
Özel nesneyi tamamen silmek için Sil düğmesini kullanın
1. Freshdesk için Özel Nesneler yalnızca bilete özel kullanım durumları için mevcuttur. Kişiye özel bir kullanım senaryonuz varsa support@freshdesk.com adresinden bize ulaşın 2. Freshdesk Omnichannel için CUstom nesneleri yalnızca bilete özel kullanım durumları için mevcuttur. Ağustos ayı sonuna kadar tüm kullanım durumları için geçici olarak kullanıma sunulacaktır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız