Arama sekmesi, yardım masanızdaki hemen hemen her sayfadan hesabınızdaki öğeleri bulmanızı sağlar. Sağ üst köşede ('Yeni' simgesinin yanında), her sekmede mevcuttur.
Temsilciler, erişebildikleri tüm bilgiler üzerinden arama yapabilirler. Örneğin, bir müşteri temsilcisi yalnızca kendi grubuna ait biletleri görebiliyorsa, araması yalnızca bu grup içinde gerçekleştirilecektir
Bir arama sorgusu girdiğinizde, Freshdesk destek talepleri, çözüm makaleleri, forum gönderileri ve müşteriler (kişiler ve şirketler) arasında ve daha geniş kategoriler dahilinde aşağıdaki öğelerde arama yapacaktır
Biletler - konu satırları, açıklamalar, notlar, yanıtlar, bilet alanları, etiketler, ek adları
Kişiler/şirketler - isimler, e-postalar, telefon numaraları, iletişim alanları
Çözüm makaleleri - Başlıklar, açıklamalar, etiketler, ek adları
Forumlar - Başlıklar, gönderiler
Ayrıca ilgili simgeye tıklayarak özel olarak biletleri, kişileri, çözümleri veya forumları arayabilirsiniz
Hızlı arama görünümü:
Arama sorgusunu girmeye başladığınız anda, Freshdesk size en alakalı sonuçları (biletler, şirketler, forumlar, vb.) spot ışığında gösterecektir.
Belirli bir kategori için daha fazla sonucu hızlı bir şekilde görmek için haplardan / düğmelerden yararlanabilirsiniz.
Belirli dizeler biletin açıklamasında her zaman mevcut olabilir (rezervasyon durumu veya uçuş onayı vb.). Veya bilet özelliklerinde (sipariş kimliği) - aramanızı yalnızca bu özelliklere daraltmak için arama tercihlerini kullanabilirsiniz
NOT: Belirli bir bileti arıyorsanız ve biletin özelliklerini hatırlıyorsanız, bileti bulmanın en iyi yolu bilet listesi sayfasındaki filtreleri kullanmak olacaktır.
Kapsamlı arama:
Enter tuşuna bastıktan sonra, her kategori altındaki tüm sonuçların sonuç sayısıyla birlikte görüntüleneceği arama sonuçları sayfasına yönlendirileceksiniz. Biletler varsayılan olarak alaka düzeyine göre sıralanacaktır. Örneğin, belirli dizeler biletin açıklamasında her zaman mevcut olabilir (rezervasyon durumu veya uçuş onayı vb.). Veya bilet özelliklerinde (sipariş kimliği) - aramanızı yalnızca bu özelliklere daraltmak için arama tercihlerini kullanabilirsiniz.
Mevcut her sonuçta aşağıdaki bilgileri görebilirsiniz:
Kategori | Arama sonuçlarında görülen bilgiler |
Biletler | Bilet konusu ve açıklaması Talep eden Bilet oluşturma zamanı Atanmış temsilci Durum ve öncelik |
Çözümler | Makalenin başlığı Makalenin oluşturulduğu klasör Kesilmiş içerik Makalenin yazarı Son yayınlanma zamanı |
Formlar | Konu adı Forum adı İçerik gönder Konu yaratıcısı Konu oluşturma zamanı |
Müşteriler | Şirket adı İletişim adı |
Arama sonuçlarınızı anlama:
Örneğin, jet itiş gücü için arama yaptığınızda, arama sonuçları şunları içerecektir:
'jet propulsion' ifadesini içeren öğeler
'Jet' ve 'propulsion' kelimelerini ayrı ayrı içeren maddeler
'Jetpack' veya 'Jetson' gibi 'jet' kelimesinin varyasyonlarını içeren ve 'propulsion' gibi 'propulsion' kelimesinin varyasyonlarını içeren öğeler
Ancak 'propel' veya 'propellant' veya 'propulsive' kelimelerini içeren maddeler 'propulsion' ile başlamadığı için görünmeyecektir.
NOT: Arama sonuçlarında görünmesi için bu iki kelimenin ayrı ayrı veya birlikte aynı bilet görüşmesinde veya makalede bulunması gerekir.
Tam arama:
Bir kelime öbeğini aradığınızda, varsayılan olarak, önce tam eşleşme sonuçlarını görürsünüz ve kısmi eşleşmeler bunu takip eder. Ancak, arama terimlerini çift tırnak içine alarak tam ifadeleri arayarak arama sonuçlarınızdaki kısmi eşleşmeleri ortadan kaldırabilirsiniz.
Aşağıdaki ekran görüntüsünde tam arama ile kısmi arama arasındaki farkı görebilirsiniz.
Lütfen biletlerdeki, kişilerdeki vb. güncellemelerin dizine eklenmesinin birkaç dakika süreceğini ve ardından arama yoluyla erişilebileceğini unutmayın.
Arşivlenmiş biletleri arayın:
Genel arama altında, Arşivlenen destek taleplerinin görünmesini istiyorsanız, gerekirse arşivlenen destek taleplerini dahil etmek için arama ayarlarını manuel olarak değiştirmeniz gerekir. Varsayılan olarak bu seçenek kapalı olacaktır.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız