Freshdesk'te arama nasıl çalışır?

Şu tarihte değiştirildi Prş, 3 Ağu, 2023 şunda: 8:05 AM

Arama sekmesi, yardım masanızdaki hemen hemen her sayfadan hesabınızdaki öğeleri bulmanızı sağlar. Sağ üst köşede ('Yeni' simgesinin yanında), her sekmede mevcuttur.



Temsilciler, erişebildikleri tüm bilgiler üzerinden arama yapabilirler. Örneğin, bir müşteri temsilcisi yalnızca kendi grubuna ait biletleri görebiliyorsa, araması yalnızca bu grup içinde gerçekleştirilecektir


Bir arama sorgusu girdiğinizde, Freshdesk destek talepleri, çözüm makaleleri, forum gönderileri ve müşteriler (kişiler ve şirketler) arasında ve daha geniş kategoriler dahilinde aşağıdaki öğelerde arama yapacaktır


Biletler - konu satırları, açıklamalar, notlar, yanıtlar, bilet alanları, etiketler, ek adları

Kişiler/şirketler - isimler, e-postalar, telefon numaraları, iletişim alanları

Çözüm makaleleri - Başlıklar, açıklamalar, etiketler, ek adları

Forumlar - Başlıklar, gönderiler


Ayrıca ilgili simgeye tıklayarak özel olarak biletleri, kişileri, çözümleri veya forumları arayabilirsiniz




Hızlı arama görünümü:


Arama sorgusunu girmeye başladığınız anda, Freshdesk size en alakalı sonuçları (biletler, şirketler, forumlar, vb.) spot ışığında gösterecektir.


Belirli bir kategori için daha fazla sonucu hızlı bir şekilde görmek için haplardan / düğmelerden yararlanabilirsiniz.



Belirli dizeler biletin açıklamasında her zaman mevcut olabilir (rezervasyon durumu veya uçuş onayı vb.). Veya bilet özelliklerinde (sipariş kimliği) - aramanızı yalnızca bu özelliklere daraltmak için arama tercihlerini kullanabilirsiniz


NOT: Belirli bir bileti arıyorsanız ve biletin özelliklerini hatırlıyorsanız, bileti bulmanın en iyi yolu bilet listesi sayfasındaki filtreleri kullanmak olacaktır.


Kapsamlı arama: 

Enter tuşuna bastıktan sonra, her kategori altındaki tüm sonuçların sonuç sayısıyla birlikte görüntüleneceği arama sonuçları sayfasına yönlendirileceksiniz. Biletler varsayılan olarak alaka düzeyine göre sıralanacaktır. Örneğin, belirli dizeler biletin açıklamasında her zaman mevcut olabilir (rezervasyon durumu veya uçuş onayı vb.). Veya bilet özelliklerinde (sipariş kimliği) - aramanızı yalnızca bu özelliklere daraltmak için arama tercihlerini kullanabilirsiniz.






Mevcut her sonuçta aşağıdaki bilgileri görebilirsiniz:


Kategori
Arama sonuçlarında görülen bilgiler
Biletler

Bilet konusu ve açıklaması

Talep eden

Bilet oluşturma zamanı

Atanmış temsilci

Durum ve öncelik


Çözümler

Makalenin başlığı

Makalenin oluşturulduğu klasör

Kesilmiş içerik

Makalenin yazarı

Son yayınlanma zamanı


Formlar

Konu adı

Forum adı

İçerik gönder

Konu yaratıcısı

Konu oluşturma zamanı


Müşteriler

Şirket adı

İletişim adı




Arama sonuçlarınızı anlama:


Örneğin, jet itiş gücü için arama yaptığınızda, arama sonuçları şunları içerecektir:


'jet propulsion' ifadesini içeren öğeler

'Jet' ve 'propulsion' kelimelerini ayrı ayrı içeren maddeler

'Jetpack' veya 'Jetson' gibi 'jet' kelimesinin varyasyonlarını içeren ve 'propulsion' gibi 'propulsion' kelimesinin varyasyonlarını içeren öğeler


Ancak 'propel' veya 'propellant' veya 'propulsive' kelimelerini içeren maddeler 'propulsion' ile başlamadığı için görünmeyecektir.


NOT: Arama sonuçlarında görünmesi için bu iki kelimenin ayrı ayrı veya birlikte aynı bilet görüşmesinde veya makalede bulunması gerekir.


Tam arama:


Bir kelime öbeğini aradığınızda, varsayılan olarak, önce tam eşleşme sonuçlarını görürsünüz ve kısmi eşleşmeler bunu takip eder. Ancak, arama terimlerini çift tırnak içine alarak tam ifadeleri arayarak arama sonuçlarınızdaki kısmi eşleşmeleri ortadan kaldırabilirsiniz.


Aşağıdaki ekran görüntüsünde tam arama ile kısmi arama arasındaki farkı görebilirsiniz.










Lütfen biletlerdeki, kişilerdeki vb. güncellemelerin dizine eklenmesinin birkaç dakika süreceğini ve ardından arama yoluyla erişilebileceğini unutmayın.


Arşivlenmiş biletleri arayın:


Genel arama altında, Arşivlenen destek taleplerinin görünmesini istiyorsanız, gerekirse arşivlenen destek taleplerini dahil etmek için arama ayarlarını manuel olarak değiştirmeniz gerekir. Varsayılan olarak bu seçenek kapalı olacaktır.









 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız