Kişileri Harici Kimlikle Tanımlama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 4:10 AM

Not: Yeni planlara sahip müşteriler için bu özellik artık Freshdesk (Ücretsiz, Büyüme, Pro ve Kurumsal) ve Freshdesk Omnichannel (Büyüme, Pro, Kurumsal) için tüm planlarda mevcuttur.

Bir müşteriyi tanımlamak için tüm sistemlerinizde tek bir kimlik kullanmak, ihtiyaç duyduğunuzda doğru müşteri bilgilerini izlemenizi ve bulmanızı kolaylaştırır. Yardım masanızdaki kişileri tanımlamanın benzersiz bir yolu olarak e-posta adreslerini kullanmanın yanı sıra, benzersiz bir kimlik de kullanabilirsiniz. Örneğin, dahili sipariş yönetimi sisteminizdeki kişilerinize referans vermek için bir hesap numarası kullanıyorsanız, onları yardım masanızda da aynı numarayla takip edebilirsiniz. Bu, ister Freshdesk'in içinde ister dışında arıyor olun, aynı verileri kullanarak müşteriyi bulmanızı kolaylaştıracaktır. 


Harici kimlik alanını kullanmayla ilgili hızlı kılavuz

  • Yardım masası hesabınız için bir alfasayısal harici kimlik alanına sahip olabilir ve bunu kişilerinizin her birine benzersiz bir kimlik ilişkilendirmek için kullanabilirsiniz. 
  • Özellik etkinleştirildiğinde, harici kimlik alanı Yönetici panelindeki Müşteri Alanları altında mevcut olacaktır . Alan özelliklerini değiştiremezsiniz ancak alanı iletişim formunda göründüğü şekilde yeniden sıralayabilirsiniz.
  • Ayrıca, temsilcilerinizin bilet ayrıntıları sayfasındaki alana hızlı erişim sağlayabilmesi için istek sahibi widget'ını da özelleştirebilirsiniz.



  • Müşteri kayıtlarının mükerrer olmasını önlemek amacıyla iletişim bilgilerini oluşturmak veya güncellemek için harici kimlik alanını kullanabilirsiniz. Ayrıca müşterileriniz adına biletler oluşturabilir ve benzersiz harici kimliklerini kullanarak talepte bulunanları ve bunlarla ilişkili biletleri arayabilirsiniz. 



  • Yardım masası kişilerinizi içe veya dışa aktarıyorsanız bu müşteri alanı, harici sistemlerde kullandığınız benzersiz kimlikle eşlemek için kullanılabilir.


Kişileri içe aktarma:




Kişileri dışa aktarma:



Not: Hesabınız için harici kimlik özelliğini etkinleştirmek istiyorsanız  lütfen support@freshdesk.com  ile iletişime geçin .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız