Yardım masanızda destek bildirimi oluşturan her müşteri otomatik olarak yardım masanıza iletişim kişisi olarak eklenecektir. Bu kişileri şirketler halinde gruplandırabilir ve kişilere aynı şirketteki diğer kişilerin oluşturduğu biletleri görüntüleme seçeneğini verebilirsiniz.
Ayrıca tek bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendirebilirsiniz. Bu şu durumlarda faydalı olacaktır:
- Bir bayi, ürününüzü kendilerinden satın alan çeşitli işletmeler adına destek taleplerini artırmak istiyor
- Bir serbest çalışan/yüklenici, müşterileriniz adına bilet oluşturmak istiyor
- Bir hesap yöneticisi müşterilerinizin karşılaştığı sorunları dile getirmek istiyor
Bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendirdiğinizde, her destek talebi için şirket bilgilerini yakalayabilir, talepte bulunan kişiyle ilişkili şirketlerden biri tarafından iletilen sorunları/bildirim türlerini düzenli olarak takip edebilir ve bunların geçmişine ilişkin iyi bir bağlam akışına sahip olabilirsiniz. sorunlar.
Bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendirmeye yönelik hızlı kılavuz
- Freshdesk hesabınızda Yönetici olarak oturum açın.
- Sol paneldeki Kişiler sekmesine gidin .
- Mevcut kişilerin şirket ilişkisini değiştirmek için kişi adının yanındaki Diğer > Düzenle'ye tıklayın.
- Şirket bölümünde Şirket ekle 'ye tıklayın . Şirketin adını yazmaya başlayabilir ve açılan açılır menüden şirketi seçebilirsiniz.
- Kaydet'i tıklayın . Yeni bir iletişim şirketi-şirket ilişkisi oluşturulur.
Not: Tek bir kişiyle 300'e kadar şirketi ilişkilendirebilirsiniz.
Bir firmaya ait biletlerin görüntülenmesi
Şirket adının yanındaki bilet simgesine tıklayarak bir kişinin belirli bir şirkete ait tüm biletleri görüntülemesine izin vermeyi seçebilirsiniz. Birden fazla şirket olduğunda her şirket için biletlerin görünürlüğünü seçebilirsiniz.
Varsayılan şirket
Bir kişiye birden fazla şirket eklediğinizde ilk şirket varsayılan şirket olarak alınacaktır. Şirket adı belirtilmeden bir bilet oluşturulursa (örneğin, e-posta aracılığıyla oluşturulan bilet), bilet talep edenin varsayılan şirketiyle ilişkilendirilir.
Yüklenicinin/satıcının/serbest çalışanın orijinal olarak ait olduğu şirket olarak her zaman varsayılan şirketi seçmenizi öneririz.
Bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendirmek destek akışınızı nasıl etkiler?
Bir kişiye birden fazla şirket eklediğinizde, şirketler bir ilgili kişinin parçası olarak değil, bir biletin parçası olarak görülür. Böylece bilet alanlarınıza otomatik olarak şirket alanı eklenecektir.
1. Yönetici > İş Akışları > Bilet alanları
Bilet alanları altındaki şirket alanı, alanın zorunlu olarak doldurulması gerekip gerekmediğini seçmenize olanak tanır. 'Bilet kapatırken gerekli'yi seçerseniz acenteler, talep sahibiyle ilişkili şirketler listesinden bir şirket seçmeden biletleri kapatamaz.
2. Bilet ayrıntıları sayfası
Birden fazla şirketi ilişkili olan bir talep sahibi tarafından bilet oluşturulmuşsa, bilet ayrıntıları sayfasında şirket alanı görünecektir.
3. Yeni bilet sayfası (Acente görünümü)
Temsilciler yeni bir destek talebi oluştururken, seçtikleri talep sahibinin birden fazla şirketle ilişkili olması durumunda şirket alanını görebilecekler.
4. Yeni bilet sayfası (Müşteri görünümü)
Yardım masası formu aracılığıyla destek bildirimi oluşturan bir müşteri, aşağıdaki durumlarda yardım masasındaki iletişim kişisiyle ilişkili şirketi görebilir:
- müşteri yardım masanızda oturum açtı ve
- Şirketin bağlantısı birden fazla şirketle ilişkilendirilmiştir.
5. Faturalandırma
Farklı şirket/kuruluşlarla ilişkili bir talep sahibi tarafından oluşturulan tüm biletlerin faturalandırılabilir saatlerini takip edebilirsiniz. Sol panelden Raporlar > Üretkenlik >Zaman Çizelgesi Özeti'ne giderek Müşterilere Göre Gruplandır'ı seçebilir ve her şirketi uygun şekilde faturalandırabilirsiniz. Ayrıca Zaman Çizelgesi Özetinizi bir müşteri için filtreleyebilir ve raporların takip ettiği saatlere göre faturalandırabilirsiniz.
6. İrtibat-şirket ilişkisinin silinmesi
Şirket adının solundaki '-' simgesine tıklayarak kişi düzenleme sayfasından bir kişi-şirket ilişkisini silebilirsiniz . Bir iletişim şirketi ilişkisini kaldırdığınızda, bu şirket için oluşturduğunuz mevcut destek biletleri aynı şirket adını taşımaya devam edecektir.
İletişim sayfasından firmanın kendisini silemezsiniz, sadece iletişim-firma ilişkisini silebilirsiniz. Örneğin şunu söyleyelim:
A kişisi, şirket 1 ve şirket 2 ile ilişkilidir;
B kişisi şirket 1 ile ilişkilidir
Şirket 1'i A kişisinin düzenleme sayfasından sildikten sonra :
A kişisi şirket 2 ile ilişkilidir;
B kişisi şirket 1 ile ilişkilidir .
Yardım masanız için tek kişi-çoklu şirket özelliğini devre dışı bırakma
Varsayılan olarak bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendirebileceksiniz. Ancak her ilgili kişinin yalnızca tek bir şirkete eşlendiğinden emin olmak istiyorsanız aşağıdaki adımları izleyerek özelliği devre dışı bırakabilirsiniz:
- Portalınızın sol panelindeki Yönetici sekmesine tıklayın .
- Destek İşlemleri altında Müşteri Alanları'na tıklayın .
- Kişiler sekmesinde Şirket alanına ilerleyin ve Değiştir'e tıklayın.
- Özelliği devre dışı bırakmak için Bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendir düğmesini KAPALI konumuna getirin. Artık kişiler yalnızca bir şirketle ilişkilendirilebilir.
Müşterilerinizin profillerine birden fazla şirket ekleyemeyeceklerini lütfen unutmayın. Bu yalnızca 'İletişim Düzenleme' izinlerine sahip aracılar tarafından yapılabilir (Yönetici > Roller > İzinler altında).
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız