Bot oluşturucudaki çoklu seçim, aracıların bir bot görüşmesinde geçerli olduğu şekilde birden fazla seçeneği seçmesine olanak tanır. Aracıları tek bir seçim radyo düğmesiyle sınırlamak birçok kullanım durumu ve soru için anlamlı olmayabilir. 'Çoklu Seçim' özelliği tam da bunun üstesinden gelmenize yardımcı olur.
Birkaç örnek kullanım durumu:
i) Randevuların planlanması durumunda acentelerin müşteri tercihlerine göre birden fazla uygun zaman dilimi seçmesi gerekebilir.
ii) Perakende işinde, müşterinin bir siparişteki birden fazla ürünle ilgili soruları veya sorunları varsa veya daha önce verdikleri birden fazla sipariş için para iadesi talep etmek istiyorsa acentelerin birden fazla giriş seçeneğini seçmesi gerekebilir.
iii) Bir seyahat acentesiyseniz acenteleriniz müşteri tercihlerine göre yemek için ön rezervasyon yaptırmak, koltuk yükseltmek ve uçuş için öncelikli check-in yapmayı tercih etmek isteyebilir.
iv) Bir bankacılık senaryosunda temsilcilerin müşteri için tek seferde banka kartı, kredi kartı ve çek defteri başvurusunda bulunmayı seçmeleri gerekebilir.
' Çoklu Seçim ' özelliği artık aşağıdaki giriş türleri için kullanılabilir:
Atlıkarınca
Yıkılmak
Düğme
'Çoklu Seçim'i etkinleştirmeye yönelik hızlı bir kılavuz:
Freshdesk hesabınızda Yönetici olarak oturum açın
Freddy yapılandırması altında Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Destek botu'na gidin
Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin
Bu özelliği etkinleştirmek istediğiniz gerekli iletişim kutusunu seçin
' Giriş türü ' altında , yukarıda belirtilen giriş türlerinden (atlıkarınca, açılır menü veya düğme) herhangi birine sahipseniz, bunun karşısında ' Çoklu Seçim ' onay kutusunu göreceksiniz.
Temsilcilerin söz konusu diyalog/soru için girdi/cevap olarak birden fazla seçenek seçmesini sağlamak için onay kutusunu seçin
Bir iletişim kutusu için 'Çoklu Seçim' etkinleştirildiğinde, 'Koşullar' sekmesi altındaki koşullu akışlar da seçilen değerlere göre yapılandırılabilir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız