Freshdesk, SLA'larınızı hesaplayabileceğiniz iki farklı yol sunar: çalışma dışı saatlerinizin yanı sıra tatillerinizi de içeren Takvim saatleri ve yalnızca resmi çalışma saatleriniz olan İş saatleri.
Çalışma Saatlerini Anlamak
Çalışma Saatleri şirketinizin çalışma saatlerini ifade eder. Seçtiğinizde, çağrılar da dahil olmak üzere çalışma saatlerinizin dışında kalan herhangi bir şeyin zamanlaması Freshdesk tarafından yapılmayacaktır. Gerekirse aynı hafta içinde birden fazla saat dilimi için SLA'ları karşılamanıza olanak tanıyacak şekilde her gün için çalışma saatlerini belirleyebilirsiniz.
Zamanlamalarınızı Yönetici > Ekip > Çalışma saatleri aracılığıyla ayarlayabilirsiniz . Yeni bir çalışma saati ayarı oluşturmak için Yeni Çalışma Saatleri'ne tıklayın ; veya önceden oluşturulmuş çalışma saatlerini değiştirmek için Düzenle'ye tıklayın.
Takvim Saatlerini Anlamak
Takvim saatleri normal tam gün 24 saat çalışma saatleridir. Müşterilerinize 7/24 destek sözü veriyorsanız SLA ilkelerinizin temeli olarak takvim saatlerini kullanmanız gerekir. Takvim Saatleri , hafta sonu veya tatil olsa bile ekibinizin hemen ilgilenmesini gerektiren yüksek öncelikli ve acil öncelikli biletler için daha uygundur .
Örneğin, bir biletin son ödeme tarihi Cuma akşamı altı saat içindeyse ve SLA'nız iş saatlerine göreyse sorunu çözmek için Pazartesi sabahına kadar beklemekte sorun yaşamazsınız. Ancak takvim saatleri içindeyse kusursuz bir SLA raporu sağlamak için sorunu hemen çözmek isteyeceksiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız