Freshdesk'te Birden Fazla İş Saati Ayarlama

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 18 Arl, 2023 şunda: 2:05 AM


Eğer destek ekibinizin farklı bölgelerde, zaman dilimlerinde veya saat dilimlerinde çalışan kısımları varsa, her grup için çalışma saatlerini yönetmek zor olabilir. Her merkezin farklı bir zaman diliminde faaliyete geçtiği için SLA (Servis Seviyesi Anlaşması) süreçlerini iş saatleriyle uyumlu hale getirmek mantıklıdır.

Freshdesk'te birden fazla çalışma saati oluşturmak, farklı çalışma saatleri ve tatil günleri oluşturmanıza olanak tanır ve bunlar daha sonra belirli gruplara atanabilir.


a) Çoklu çalışma saatlerine sahip olmanın avantajları nelerdir?

Tüm ekibiniz aynı ofisten çalışıyor ve her gün aynı saatte başlayıp bitiriyorsa, sadece bir resmi iş saatine sahip olmak yeterli olabilir. Ancak ekibiniz birden çok merkezden çalışıyorsa veya farklı çalışma saatlerini takip ediyorsa, her takım için ayrı bir iş saatleri belirlemek sizin için daha kolay olabilir. Ayrı iş saatleri belirleyerek SLA'lar doğru bir şekilde zaman veya kaynak yerine göre yürütülebilir ve ekibiniz yanlış şekilde cezalandırılmaz.


b) Başka çalışma saatleri kurmak ne zaman gereklidir?

1. NYC ve LON'daki Merkezler: Birden çok zaman diliminde çalışan coğrafi olarak dağılmış bir ekibiniz varsa, her merkez için farklı iş saatleri belirlemek mantıklı olabilir. 

2. Farklı coğrafyalara göre takımları yönetmek: Global Destek Takımlarınızı müşterilerin destek konularını bildirdiği bölgelere göre ayırdıysanız, her bir temsilci, yardım ettikleri müşterilerin çalışma saatlerinde çalışmasını isteyebilirsiniz. 

3. Gündüz Çalışanları ve Gece Çalışanları: 24/7 destek merkezinizi farklı vardiyalarda devir alan özel ekipleriniz varsa, her grup için belirli çalışma saatleri belirlemek isteyebilirsiniz.


Çoklu İş Saati Nasıl Oluşturulur:

1. Destek portalınıza giriş yapın.


2. Yönetici > Ekip > İş Saatleri'ne gidin.


3. 'Yeni İş Saatleri'ne tıklayın.

4. Yeni iş saatlerini konum veya belirli bir ekip temelinde oluşturabilirsiniz.

5. İş Saatiniz için uygun Zaman Dilimi ayarını belirttiğinizden emin olun.


Ayrıca, ekibinizin çalıştığı ülkeye bağlı olarak tatilleri içe aktarabilirsiniz. 





İstediğiniz iş saatlerini oluşturduktan sonra, bunları gruplara nasıl atayacağınız aşağıdaki gibidir:

1. Destek portalınıza giriş yapın.


2. Yönetici > Ekip > Gruplar'a gidin.


3. Konum ve ekip temelinde uygun grupu seçin.


4. Çalışma Saatleri listesinin altında, ilgili olanı seçin.


5. Kaydet'e tıklayın ve bu gruba atanmış tüm gelen biletler, yeni tanımladığınız Çalışma Saatlerine dayalı olarak SLA'ları uygulayacaktır.



Burada, Fatura Ekibi'ne Sydney'in çalışma saatleri atanmıştır. 




Destek ekibinizin farklı bölgelerde veya zamanlarda çalıştığı durumlarda, her grup çalışma saatlerini yönetmek zor olabilir. Her merkezin farklı bir zamanda faaliyete geçtiği düşünüldüğünde, SLA (Servis Seviyesi Anlaşması) zamanlayıcılarını iş saatleriyle uyumlu hale getirmek mantıklıdır.

Freshdesk'te birden fazla çalışma saatine sahip olmak, farklı çalışma saatleri ve tatiller oluşturmanıza olanak tanır. Bu çalışma saatlerini daha sonra belirli gruplara atayabilirsiniz.


a) Çoklu çalışma saatlerine sahip olmanın avantajları nelerdir?

Tüm ekibiniz aynı ofisten çalışıyor ve her gün aynı saatte başlayıp bitiriyorsa, sadece bir resmi iş saatine sahip olmak yeterli olabilir. Ancak ekibiniz birden çok merkezden çalışıyorsa veya farklı çalışma saatlerini takip ediyorsa, her takım için ayrı bir iş saatleri belirlemek sizin için daha kolay olabilir. Ayrı iş saatleri belirleyerek SLA'lar doğru bir şekilde zaman veya kaynak yerine göre yürütülebilir ve ekibiniz yanlış şekilde cezalandırılmaz.


b) Başka çalışma saatleri kurmak ne zaman gereklidir?

1. NYC ve LON'daki Merkezler: Birden çok zaman diliminde çalışan coğrafi olarak dağılmış bir ekibiniz varsa, her merkez için farklı iş saatleri belirlemek mantıklı olabilir. 

2. Farklı coğrafyalara göre takımları yönetmek: Global Destek Takımlarınızı müşterilerin destek konularını bildirdiği bölgelere göre ayırdıysanız, her bir temsilci, yardım ettikleri müşterilerin çalışma saatlerinde çalışmasını isteyebilirsiniz. 

3. Gündüz Çalışanları ve Gece Çalışanları: 24/7 destek merkezinizi farklı vardiyalarda devir alan özel ekipleriniz varsa, her grup için belirli çalışma saatleri belirlemek isteyebilirsiniz.



İlgili çalışma saatleri, zaman dilimleri ve tatilleri içeren İş Saatleri oluşturmanız gerekecek:

1. Destek portalınıza giriş yapın.


2. Yönetici > Ekip > İş Saatleri'ne gidin.


3. Yeni iş saatleri seçeneğine tıklayın.


4. İş Saatlerinizi ya konum ya da belirli bir ekip temelinde oluşturabilirsiniz. Çalışma Saatiniz için uygun Zaman Dilimi ayarını belirttiğinizden emin olun.


5. Ayrıca, ekibin çalıştığı ülkeye göre tatilleri içe aktarabilirsiniz.





İstediğiniz iş saatlerini oluşturduktan sonra, bunları gruplara atamak için aşağıdaki adımları izleyin.

1. Destek portalınıza giriş yapın.

2. Yönetici > Ekip > Gruplar'a gidin


3. Lokasyon ve ekip temelinde uygun grupu seçin.

4. İş Saatleri listesinin altından ilgili olanı seçin.

5. Kaydet'e tıklayın ve bu gruba atanan tüm gelen biletler, yeni belirlediğiniz İş Saatine dayalı olarak SLA'ları uygulanacaktır.



Burada, Fatura Ekibi'ne Sydney'in iş saatleri atanmıştır.



























Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız