Bağımlı Alanları Anlamak

Şu tarihte değiştirildi Prş, 18 Ock şunda: 6:01 AM

Uygulanabilir PlanlarBaşlangıç Büyüme Pro Kurumsal

Dependent Fields" (Bağımlı Alanlar), size daha derin destek kategorileri oluşturmak ve destek sistemini tıkayan en büyük sorun türlerini belirleme konusunda kolay bir yol sunar. Bağımlı Alanlar sayesinde her bir talebi belirli bir kategori, alt kategori ve öğe içine yerleştirebilirsiniz. Bu şekilde, ay sonunda servis masanıza gelen tüm taleplerin bir raporunu çıkardığınızda, hangi kategorilerin çoğu talebi getirdiğini ve bunlar içinde hangi belirli öğelerin soruna neden olduğunu görebilirsiniz. 


Örneğin, bir IT Yardım Masası'nda Bağımlı Alanlar, destek sorularını Hardware (Donanım), Software (Yazılım) ve Network (Ağ) gibi birinci düzey kategorilere organize etmenizi sağlar. Ardından, Hardware altında Desktops (Masaüstü Bilgisayarlar), Laptops (Dizüstü Bilgisayarlar) ve Printers (Yazıcılar) gibi alt kategorilere sahip olabilir ve nihayetinde bireysel varlıkları öğeler olarak ekleyebilirsiniz. 


Ticket Formlarınızda Bağımlı Alanlar eklemek için hızlı rehber: 


  • Ticket Formunu özelleştirmeye başlamak için Admin > Service Management > Field Manager'a tıklayın.                                                                                                                                                               Eğer hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa:                                                                                           Genel iş akışlarını değiştirmek için Admin > Global Settings > Service Management > Field Manager'a gidin.
    Çalışma alanı düzeyinde iş akışlarını değiştirmek için Admin > Workspace Settings > {Çalışma Alanı Adı} > Service Management > Field Manager'a gidin.


    Çalışma alanı yöneticileri, çalışma alanlarına uygulanabilir olan genel ve yerel iş akışlarının listesini görebilirler. Genel iş akışları önce çalışılır, ardından çalışma alanı düzeyindeki iş akışları çalışır; böylece çalışma alanı düzeyindeki iş akışlarının genel iş akışları üzerinde öncelik kazanması sağlanır. Örneğin, bir genel iş akışı, konu/açıklamaya dayalı olarak talepleri doğru çalışma alanına yönlendirmek üzere yapılandırılabilir. 

  • Dependent Fields için özel alan türünü, talep formu üzerine sürükleyin. 

  • Alan Özellikleri penceresinde, Ajanlar ve Müşteriler için görünürlük ve düzenleme izinlerini seçin. 
  • Dependent Field'ınızın 3 seviyeli hiyerarşisi için Etiket adlarını oluşturun. Örneğin, bunu Kategori > Alt Kategori > Sorun > Varlık > Tür vb. olarak adlandırabilirsiniz. 
  • Alan değerlerini düzenlemeye başlamak için açılır menü öğeleri altındaki Düzenle'ye tıklayın. 
  • Her hiyerarşi seviyesi için değerleri yazın. İkinci seviye hiyerarşi için değere bir sekme boşluğu ile başlayın ve üçüncü seviye için 2 sekme boşluğu ile başlayın. 
  • Düzenlemeyi tamamladığınızda, Tamam'a tıklayın. 
  • Yeni alanı kaydetmek için talep formundaki Kaydet'e tıklayın. 


Eğer büyük bir bağımlı alanlar listesiniz varsa, bunları sekme tabanlı hiyerarşilerle herhangi bir metin düzenleyicide düzenleyebilir ve ardından bağımlı alanlar düzenleyicisine kopyala-yapıştır yapabilirsiniz. 








Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız