Bilet Görünümlerini Anlama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 21 Şbt şunda: 5:40 AM

Bir müşteri temsilcisi, güne hizmet masasına giriş yaparak başlamak ve o gün için sahip olduğu tüm destek taleplerini görüntülemek isteyecektir. Benzer şekilde, birden fazla durumda, birden fazla destek talebini aynı anda görüntülemek ve güncellemek isteyebilirsiniz. 


Tüm destek taleplerinizi görüntülemenize yardımcı olmak için Freshservice, destek talepleri sekmesinde müşterilerinizin açtığı tüm destek taleplerini görüntüler. Destek taleplerinin görüntülendiği iki görünüm vardır:

  • Liste Görünümü

  • Kurul Görünümü



Liste Görünümü

Liste görünümünde, görüntülemek istediğiniz bilet alanlarını ve bunların sırasını seçebilirsiniz.



Liste görünümü, ilgili bilet bilgilerini satırlar ve sütunlar halinde düzenlemenizi sağlar. Biletler satır, bilet alanları ise sütun olarak görüntülenir.

  • Tablonun sağındaki  simgeye tıklayın.

  • Görmek istediğiniz alanları seçmek için onay kutularını kullanabilirsiniz.

  • Alanları yeniden sıralamak için sürükleyip bırakabilirsiniz.




  • Bir sütunu yeniden boyutlandırmak için sütun tutamaçlarına tıklayın ve sürükleyin.

  • Biletin açıklamasını görmek için bilet konusunun üzerine gelin. İletişim bilgilerini ve son destek taleplerini görmek için talep sahibinin adının üzerine de gelebilirsiniz.

  • Aşağıdaki özellikler de liste görünümünde satır içi düzenleme desteğine sahiptir:

    • Durum

    • Öncelik

    • Atandığı kişi - Atandığı kişi alanını düzenleyerek bileti bir gruba veya müşteri temsilcisine atayabilirsiniz.



Kurul Görünümü

Kanban panosu, duruma göre (varsayılan ve özel) sütunlarda düzenlenmiş destek talepleri ve hizmet taleplerinden oluşur. Biletlerin sıralanması, bilet oluşturma tarihine göre yapılır. Farklı destek talebi kategorilerine göre birden fazla pano oluşturulabilir ve temsilciler ve gruplarla paylaşılabilir. Kanban panosu ile çözüm sürenizi kısaltabilir, öngörülebilirliği ve hizmet kalitesini artırmaya yardımcı olabilirsiniz.


Kanban panoları yardımcı olabilir:

  • Biletleri ve hizmet taleplerini görselleştirmek

  • Temsilcinin etkinliğini ve üretkenliğini artırmak

  • Ekipler ve bireyler için daha iyi görünürlüğe sahip yönetici / süpervizör





Her kart bir bileti temsil eder; temsilciler karttaki konu, öncelik seviyesi, durum, atanmış temsilci/grup vb. gibi bilet bilgilerinin kuş bakışı bir görünümünü elde edebilirler. Temsilci ayrıca karttaki öncelik seviyesini ve durumu değiştirebilir.

Kanban panosu yapılandırması hakkında daha fazla ayrıntı burada











Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız