Özel Durumlara Dayalı Zaman Tetikleyicileri

Şu tarihte değiştirildi Sal, 23 Ock şunda: 5:14 AM

Özel durumlar, farklı nedenlerle bekleyen destek taleplerini takip etmenize yardımcı olur. Zaman tetikleyicileri sayesinde, bir biletin özel durumda ne kadar süre kaldığına bağlı olarak görevleri otomatikleştirebilirsiniz. Bu, iş akışınızın her yönünü otomatikleştirebileceğiniz ve bekleyen bir görevi kaçırmaktan bir daha asla strese giremeyeceğiniz anlamına gelir. 


Bu yazıda şunlara bakacağız:

  • Bu özellikle yapabileceğiniz bazı şeyler

  • Nasıl kurulur? 



Bu özellikle yapabileceğiniz bazı şeyler


Müşterileri proaktif bir şekilde takip edin -  Bazen müşterileriniz, onlardan daha fazla bilgi talep ettiğinizde size geri dönmeyi unutabilir. Bu özellik sayesinde otomasyonlar, müşteride bekleyen bir biletin bir veya iki gün sonrasında takibini yapabiliyor. 


Ortak çalışanlarla hatırlatıcıları otomatikleştirin

Bağımlılık içeren biletler çok geç olmadan doğru kişilerin dikkatine sunulabilir. Örnek olarak, faturalandırma ekibinin yardımına ihtiyaç duyan bir e-Ticaret şirketi, "faturalandırma ekibinin girişlerini bekliyor" adı verilen bir durumu kullanacaktır. Otomasyon kuralları, bir biletin çok uzun süredir beklemede olup olmadığını faturalandırma ekibine hatırlatabilir ve dahili SLA'nızı ihlal etmesi durumunda bileti üst seviyeye yükseltebilir. Ekipler arasındaki bağımlılıklar nedeniyle hiçbir müşterinin geç yanıt almamasını sağlayabilirsiniz. 


Gecikmelerin miktarını belirleyin

Otomasyonlar artık çok uzun süredir özel durumda olan biletleri etiketleyebiliyor. Zamanında yanıtlanmayan destek taleplerini etiketleyerek gecikmelerinizi ölçebilir ve sürecinizin nerede tıkandığını anlamak için ihtiyaç duyduğunuz verilerle donanmış olursunuz.



Nasıl kurulur?

  • Freshdesk'inizde  Yönetici olarak oturum açın .

  • Genel ayarlar altında Yönetici > Hesap > Yardım Masası Ayarları'na gidin  .  

  • Otomasyonlar > Zaman Tetikleyicileri'ni seçin 

  • Özellik olarak "*özel durum*'dan bu yana geçen saat sayısı"nı seçin. 


"Faturalandırma ekibinin girişleri bekleniyor" olarak adlandırılan durumu kullanan bir e-Ticaret şirketi örneğini ele alalım.  Bir biletin aynı ekipte 48 saatten uzun süredir beklemede olması durumunda faturalandırma ekibine  hatırlatma yapacak bir otomasyon kuralı şuna benzer:




Bu şekilde destek ekibi, faturalandırma ekibine bağımlılıkları nedeniyle hiçbir faturalandırma sorununun gözden kaçmamasını sağlayabilir. 

















Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız