Omnichannel kontrol paneli nasıl kullanılır?

Şu tarihte değiştirildi Sal, 1 Ağu, 2023 şunda: 4:20 AM

Çok kanallı pano ile ekibinizin performansını kanallar genelinde gerçek zamanlı olarak izleyebilirsiniz. Tüm destek kanallarındaki sorgu hacmi, müşteri mutluluğu, temsilci kullanılabilirliği ve temsilci performansındaki günlük trendlere kuş bakışı bir bakış sunar.


Kontrol panelinin yardımcı olabileceği senaryolar:

Numara sorgularında (çağrılar, sohbetler veya biletler) bir artış varsa, bunu hemen fark edebilirsiniz. Her müşterinin hızlı yanıt aldığından emin olmak için aracıları kanallar arasında taşıyabilirsiniz.


Kullanılabilirliklerini değiştirerek hangi acente sorgularının otomatik olarak yönlendirileceğini kontrol edebilirsiniz.


Ekibiniz uzaktan çalışıyorsa, kullanılabilirlik panosu size aracılarınızın ne kadar meşgul olduğu ve hangi kanalın en meşgul olduğu konusunda bir fikir verir.


Freshchat veya Freshcaller'da bir ekibe özgü metrikleri görüntüleyin.





Pano nasıl kullanılır?

Metrik panosu, Freshdesk, Freshchat veya Freshcaller'daki gruplara veya Freshdesk'teki bir ürüne göre filtrelenebilir.









Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız