Zaman tetikleme otomasyonu ile, özel nesne alanlarını bir bildirimin harekete geçirilmesinden bu yana geçen süreye dayalı olarak güncellemek için otomasyon kuralları ayarlayabilirsiniz.
Özel nesne otomasyonlarını kullanmaya başlamak için özel nesneleri biletlerle ilişkilendirmeniz gerekir.
Diyelim ki internet üzerinden mobilya satışı yapan bir e-ticaret şirketisiniz. Müşteriler, destek ekibinizle destek talebi oluşturarak, arayarak veya sohbet başlatarak siparişleriyle ilgili sorunları bildirir/sipariş durumlarını kontrol ederler. Bir bilet oluşturulduğunda, özel nesne alanının bilet durumuna göre otomatik olarak güncellenmesi için bir otomasyon kuralı ayarlayabilirsiniz. Bunu nasıl yapabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır:
Yönetici → İş Akışları → Otomasyonlar → Zaman Tetikleyicileri sekmesine gidin
'Yeni Kural' Oluşturun
Koşulu aşağıdaki gibi ayarlayın:
Bilet türü 'Geri Ödeme' ise ve 'kapandıktan sonraki saat 72'den fazlaysa'
'Sipariş Kimliği kaydını güncelle' 'Geri Ödeme durumunu Geri Ödeme İşlendi olarak Ayarla' olarak gerçekleştirilecek eylemi seçin
Önizle'ye basın ve kaydedin
Artık bu otomasyon kuralı, belirlenen zaman koşulları karşılandığında yürütülecek ve özel nesne kaydı otomatik olarak güncellenecektir. Bu şekilde, aracılar destek bildirimi çözüm SLA'larına bağlı kalabilir ve Yöneticiler, bir destek bildirimi kapatıldığında temsilcilerinin kayıtlarını güncellemeye yönelik manuel çabayı azaltabilir.
Freshdesk'teki zaman tetikleyicilerine dayalı otomasyon hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız