Niçin Bazı Yer Tutucular, Yer Tutucu Penceresinde Kullanılamıyor?

Şu tarihte değiştirildi Sal, 19 Arl, 2023 şunda: 8:45 AM

Freshdesk'teki Yer Tutucular, hazırlanmış yanıtlar, e-posta bildirimleri vb. gibi içeriklere dinamik içerik eklemenizi sağlar. Kullanabileceğiniz yer tutucuların çoğu, Bildirimler ve Hazırlanmış Yanıtlar bölümlerinde bulunan Yer Tutucu Ekle düğmesi aracılığıyla kullanılabilir. Ancak, comment.body gibi bazı yer tutucular bilerek dışarıda bırakılmıştır.



Neden bu yer tutucular eksik?


Yer Tutucu, bilet, talep sahibi, yorum vb. içerikten dinamik olarak bilgi getirir. Örneğin, ticket.description yer tutucusu her zaman bu biletin orijinal açıklamasını gösterecektir; yani bilet zaten bir yerde referans alınmış olmalıdır. Genellikle bu, sorunsuz bir şekilde çalışmalıdır (bir hazır yanıt, bildirim, senaryo vb. içinde). Ancak, özel FreshTheme portalınızdaki bir sayfada kullanmaya çalışırsanız, Hangi bileti konuştuğunuzu zaten belirttiğinizden emin olmanız gerekir.


comment.body gibi bir yer tutucusu ve comment.commenter.name, bu yorumun gövdesini ve yorum yapanın adını gösterir. Bu da demek oluyor ki bunun nasıl çalışacağını belirttiğiniz bir referansınız olmalıdır, aksi takdirde (örneğin temalarınızda kullanmak istiyorsanız), önce yoruma referans verdiğinizden emin olmalısınız.


Bu nedenle comment.body ve comment.commenter.name yer tutucuları yalnızca bir temsilcinin veya talep sahibinin bir yorum eklediğine dair e-posta bildiriminde anlam ifade eder - ve bu nedenle genel Yer Tutucu penceresinde bulamazsınız.


Bu, Son Genel Yorum yer tutucusundan nasıl farklıdır?


Bilet açıklaması, yorum ve son genel yorum yer tutucuları biraz kafa karıştırıcı olabilir, bu yüzden işte bir özet ve örnek:



Haydi bir müşteri alalım, diyelim ki Gourmet Chocos'tan Allen adında biri bu destek e-postasını gönderiyor:





{{ticket.description}}: Bu, biletin açıklamasını gösterir. Bizim durumumuzda - siparişin paketlemesi kötüydü. Uzun süre beklediğim ve böyle bir şeyle karşılaştığım için pişmanlık duyuyorum.

Bilete atanmış destek temsilcisi Sara, Lana'yı şikayetler ekibinden iletişime geçirmek için siparişi yeni bir paketle değiştirmeye karar verir.




Allen'a Sara'nın eklediği yorumu içeren bir e-posta bildirimi göndermek istiyorsunuz. Burada {{comment.body}} yer tutucusunu, yanı sıra {{comment.commenter.name}} yer tutucusunu kullanırdınız.


Diyelim ki Allen meşgul, bu nedenle konuyu tartışmak için farklı bir zaman dilimi istiyor. Bu, müşteri tarafından yapılan bir yorum olarak Freshdesk'e geçer. Sara ve ekibinin sadece bunu içeren bir bildirim almasını istiyorsunuz. Yine, bunu başarmak için {{comment.body}} yer tutucusunu kullanırdınız.


Unutmayın ki comment.body veya comment.commenter.name yer tutucularını yalnızca hangi yoruma atıfta bulunduğunuzu bildiğinizde kullanabilirsiniz. 'Yeni Yorum Eklendi' bildirimlerinden kullanırsanız endişelenmenize gerek yoktur. Ancak bunları bir hazır yanıtta kullanamazsınız çünkü Sara hangi yorumdan bahsettiğinizi bilemez.


Bu nedenle, her yanıtla eğer hikaye akışını tamamen istemiyorsanız - insanların konuştukları son şeyi istiyorsanız - bunun için {{ticket.latest_public_comment}} yer tutucusunu kullanırdınız.



Freshdesk'teki Yer Tutucular, hazırlanmış yanıtlar, e-posta bildirimleri vb. gibi içeriklere dinamik içerik eklemenizi sağlar. Kullanabileceğiniz neredeyse tüm yer tutucular, bildirimler ve hazır yanıtlar altındaki Yer Tutucu düğmesine tıkladığınızda kullanılabilirken, 'comment.body' gibi bazıları bilerek dışarıda bırakılmıştır.

Neden bu yer tutucular eksik?

Bir Yer Tutucusu, bilet, talep sahibi, yorum vb. içerikten dinamik olarak bilgi getirir.

a. Örneğin, ticket.description yer tutucusu HER ZAMAN bu biletin orijinal açıklamasını gösterecektir. Bu, biletin ÖNCE bir yerde referans alınmış olması GEREKTİĞİ anlamına gelir. Bunun bir hazır yanıt, bildirim veya çoğu diğer yerlerde (Senaryolar gibi) kullanılıyorsa sorunsuz çalışmalıdır. Eğer bunu özel FreshTheme portalınızdaki bir sayfada kullanıyorsanız, muhtemelen ÖNCE hangi bileti konuştuğunuzu belirttiğinizden emin olmalısınız.

b. comment.body gibi bir yer tutucusu ve comment.commenter.name, BU yorumun gövdesini ve yorum yapanın adını gösterir. Bu da demek oluyor ki BU yoruma ne anlama geldiğini zaten belirtmiş olmanız gerekiyor, böylece bir temsilci veya müşteri yorum eklediğinde bildirimde doğru çalışır. Aksi takdirde (temalarınızda kullanmanız gerekiyorsa gibi), yorumu zaten belirttiğinizden emin olmalısınız.

Bu nedenle comment.body ve comment.commenter.name yer tutucuları yalnızca bir temsilcinin veya talep sahibinin bir yorum eklediğine dair e-posta bildirimiyle anlam ifade eder - ve bu nedenle genel Yer Tutucu penceresinde bulamazsınız.

Bu, Son Genel Yorum yer tutucusundan nasıl farklıdır?

Bilet açıklaması, yorum ve son genel yorum yer tutucuları biraz kafa karıştırıcı olabilir. Bu yüzden işte bir özet ve örnek:

Haydi bir müşteri alalım, diyelim ki Gourmet Chocos'tan Allen adında biri bu destek e-postasını gönderiyor:




{{ticket.description}}: Bu, biletin açıklamasını gösterir. Bizim durumumuzda - siparişin paketlemesi kötüydü. Uzun süre beklediğim ve böyle bir şeyle karşılaştığım için pişmanlık duyuyorum.

Bilete atanmış destek temsilcisi Sara, şikayetler ekibinden Lana ile iletişime geçerek siparişi yeni bir paketle değiştirmeye karar verir.





Allen'ın Sara'nın eklediği yorumla ilgili bir e-posta bildirimi almasını istiyorsunuz. Bunun için {{comment.body}} yer tutucusunu ve {{comment.commenter.name}} yer tutucusunu kullanırdınız.


Diyelim ki Allen meşgul, bu nedenle konuyu tartışmak için farklı bir zaman dilimi istiyor. Bu, müşteri tarafından yapılan bir yorum olarak Freshdesk'e geçer. Sara ve ekibinin sadece bunu içeren bir bildirim almasını istiyorsunuz. Yine, bunu başarmak için {{comment.body}} yer tutucusunu kullanırdınız.


Unutmayın ki comment.body veya comment.commenter.name yer tutucularını yalnızca hangi yoruma atıfta bulunduğunuzu bildiğinizde kullanabilirsiniz. 'Yeni Yorum Eklendi' bildirimlerinden kullanırsanız endişelenmenize gerek yoktur. Ancak bunları bir hazır yanıtta kullanamazsınız çünkü Sara hangi yorumdan bahsettiğinizi bilemez.


Bu nedenle, her yanıtla eğer hikaye akışını tamamen istemiyorsanız - insanların konuştukları son şeyi istiyorsanız - bunun için {{ticket.latest_public_comment}} yer tutucusunu kullanırdınız.














{{ticket.description}}: Bu, biletin açıklamasını gösterir. Bizim durumumuzda - siparişin paketlemesi kötüydü. Uzun süre beklediğim ve böyle bir şeyle karşılaştığım için pişmanlık duyuyorum. Bilete atanmış destek ajanı Sara, şikayetler ekibinden Lana ile iletişime geçerek siparişi yeni bir paketle değiştirmeye karar verir.







{{ticket.description}}: Bu, biletin açıklamasını gösterir. Bizim durumumuzda - siparişin paketlemesi kötüydü. Uzun süre beklediğim ve böyle bir şeyle karşılaştığım için pişmanlık duyuyorum. Bilete atanmış destek ajanı Sara, Lana'yı şikayetler ekibinden iletişime geçirmek için siparişi yeni bir paketle değiştirmeye karar verir.

























Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız