Hazır Yanıtlarınızda dinamik yer tutucuları kullanma

Şu tarihte değiştirildi Cum, 16 Şbt şunda: 3:10 AM

Freshservice'teki yer tutucular, dinamik içerik eklemenin ve otomatik e-postalarınızı kişiselleştirmenin harika bir yoludur. Müşteriye ismiyle hitap eden, durum değişikliği hakkında güncellemeler yapan ve ilgili destek talebine bir bağlantı ekleyen bir e-posta, görüşmenin bağlamını korumak için mükemmel bir yoldur. Hazır yanıtların nasıl yapılandırılacağını öğrenmek için buraya tıklayın. Yalnızca çalışma alanı düzeyinde yapılandırılabilirler. Bir müşteri temsilcisinin erişebildiği çalışma alanlarındaki tüm hazır yanıtlar, hazır yanıt ayarlarında doldurulacaktır.


Örneğin, bir dahaki sefere birkaç kişiye gönderilecek bir e-posta yazdığınızda (e-posta bildirimi veya hazır yanıt gibi), {{ticket.requester.firstname}} kullanarak kişilere ilk adlarıyla hitap edebilir veya {{ticket.id}} ile bilet kimliklerini otomatik olarak şablonlara ekleyebilirsiniz.


Bu özelliği kullanmak için metin kutunuzun üzerindeki Yer Tutucuları Ekle düğmesine tıklayın. Yer tutucular, etkinleştirildiğinde E-posta Bildirimlerinde (müşterilere otomatik olarak gönderilir), Konserve Yanıtlarda (destek talebi yanıtlarına manuel olarak eklenir) ve Otomasyonlarınızdaki önceden biçimlendirilmiş yanıt şablonlarında kullanılabilir.


Freshservice'te bulunan yer tutucuların tam listesini burada bulabilirsiniz. 


Not: ({{ticket.billable_hours}}, {{ticket.total_time_spent}}, vb.) gibi bazı yer tutucular plana/özelliğe bağlıdır.


Yer Tutucu Metin
Neyi Temsil Ediyor?
{{ticket.id}}
Her bilet için oluşturulan benzersiz bilet kimliği
{{ticket.subject}}
Biletin konusu
{{ticket.description}}
Biletteki açıklama içeriği
{{ticket.description_text}}
Biletin metin olarak açıklaması (Slack gibi harici entegrasyonlar için)
{{ticket.description_html}}
Biletin HTML olarak açıklaması (Slack gibi harici entegrasyonlar için)
{{ticket.url}}
Oturum açmış kullanıcılar için bilet URL'si
{{ticket.public_url}}
Giriş yapmadan bileti görüntülemek için genel URL
{{ticket.portal_url}}
Portala özel URL
{{ticket.from_email}}
Bilet için e-posta gönderenin e-posta adresi
{{ticket.requester.email}}
Talep sahibinin birincil e-posta adresi (birden fazla e-posta adresi olması durumunda)
{{ticket.status}}
Biletin hizmet masasındaki mevcut durumu (sayısal değer)
{{ticket.requester_status_name}}
Müşteri portalında görüntülendiği şekliyle biletin durumunu döndürür
{{ticket.status_changed_on}}
Biletin durumundaki en son değişikliğin zaman damgası
{{ticket.priority}}
Biletin mevcut önceliği
{{ticket.source}}
Biletin kaynağını gösteren sayısal bir değer döndürür (1 - E-posta, 2 - Portal, vb.)
{{ticket.source_name}}
Biletin kaynağının adını döndürür (E-posta, Twitter, Facebook, Telefon, vb.)
{{ticket.ticket_type}}Biletin türü
{{ticket.tags}}Bilete eklenen etiketler
{{ticket.created_on}}
Biletin oluşturulma zamanı
{{ticket.due_by_time}}Bir destek talebinin çözümlenmesi gereken Tarih ve Saat (SLA kuralları tarafından belirlenir)
{{ticket.due_by_hrs}}
Bir bilet için kararın verilmesi gereken zaman
{{ticket.sla_policy_name}}
Bilet için geçerli olan SLA politikası
{{ticket.attachments}}
Bilette bulunan ekler
{{ticket.total_time_spent}}
Bilette takip edilen toplam süre
{{ticket.billable_hours}}
Bilette takip edilen faturalandırılabilir saatler
{{ticket.requester.name}}Talep sahibinin tam adı
{{ticket.requester.firstname}}Talep sahibinin ilk adı
{{ticket.requester.lastname}}Talep sahibinin soyadı
{{ticket.requester.phone}}Talep sahibinin iş telefonu numarası
{{ticket.requester.mobile}}
Talep sahibinin cep telefonu numarası
{{ticket.requester.address}}Talep sahibinin adresi
{{ticket.requester.job_title}}
Talep sahibinin unvanı
{{helpdesk_name}}Yardım Masası altında belirtilen destek portalının adı


Bunlar Freshservice'te varsayılan olarak mevcut olan yer tutuculardır. Eğer {{comment.body}} ve {{comment.commenter.name}} gibi favorilerinizin neden burada olmadığını merak ediyorsanız, nedenini buradan öğrenebilirsiniz.




Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız